☆.°.:* .°.:*☆
Jimin kinyitotta a szemét, amikor a kiszáradt torkát sziszegés hagyta el, amikor fehér fény érte a szemét, sokszor pislogott hogy alkalmazkodjon az erős fényekhez, miközben felült az ágyon és hátát a párnának támasztotta pánikba esett. Észrevette a környezetet, a fehér falak, a sípoló gép és a testéhez kapcsolódó vezeték egy része. Érzi a keserű gyógyszerek szagát. Egy korház privát szobájában van.
Várjunk- Egy privát szobában.
Hogyan fog fizetni?
Pánikba esett, miközben a világ minden dolgaira gondolt, és eszébe jutottak a tegnap esti rémült jelenetek. Nem vette észre hogy egy nővér belépett a szobába, hogy megvizsgálja, ezért kiakadt és felhajtást keltett a felső emeleten. Az orvosok finoman próbálták megnyugtatni ami megdöbbentő.
Nos, tudják hogy Jeon Maffia emberei itt hagyták, és nem akartak Jeon bérgyilkosaival vacakolni, mert azt hittek talán ő is az egyik bérgyilkosuk.
A káosz megteremtése után Jimin azt követelte hogy telefonálni akar, felhívta Hyungját aki elhozta a kórházból, és kifizette az egy éjszakás kórházi tartózkodását.
A kisebbik rosszul érezte magát amikor a Hyugja fizetett érte, nem akart teher lenni senkinek. Hyungja megkérdezte tőle hogyan került a horházba, ahol azt hazudta hogy elesett az úton és egy kedves lélek a kórházban hagyta. Biztosan szeretne találkozni a férfival és megköszönni neki, hogy megmentette az életét, és kivezette a véres sikátorból, de nem kellett volna ebben a drága privát szobában hagyniuk.
Csak ha tudta volna, milyen kedves lélek is.
Hazaérve kapott egy jó szidást és egy órás előadást. Ji-Hyun pedig sírva ölelte még azután is, hogy kistestvére miatt döntött úgy hogy elmegy dolgozni, de Hyugnja megállította, de nem akart senkit terhelni, még a Hyungja is, akinek saját élete volt. Sokszor mondta neki, hogy éljen velük, de Jimin mindig visszautasította, mert nem akarta stresszelni az unokatestvérének a bátyját. Az öccse az ő felelőssége, és nem hagyhatja figyelmen kívül, hiszen hamarosan 4 éves lesz, és iskolába kell adnia, meg megfelelő lákást találnia és egyébb kötségek.
Több munkát kell találjon, hogy mindent el tudjon intézni.
Fáj a feje, miközben mindenre gondol, és nem tudta hogyan fog mindent elintézni, de mindent megtesz hogy munkát találjon.
2 nap múlva úgy döntött hogy elmegy dolgozni, figyelmen kívül hagyva Hyungja rikácsolását és pillantásait.
Rosszul telnek a napjai a munkahelyén, a főnöke szidja, és figyelmezteti hogy kirúgják a munkahelyéről. Biztosította hogy ez nem fog megtörténni.
Nem vesztheti el ezt a munkát.
Jimin az öltözőben átöltözik, ami egy fehér színű ing, kék kockákkal, fekete nadrággal és sötétkék köténnyel. Elkezdte a munkáját ami a város lelkében megtalálható étterem volt. Ez egy ólcsó étterem, így mindig zsúfolt maradt, és neha nagyon fárasztó. Nem, nem néha hanem mindig.
Órák teltek el azóta, hogy dolgozik és már izzadt és éhes is. Minden vásárlónak megvolt minden, ami azt jelenti hogy a jelenléte számára időnként nincs szükség, ezért úgy dönt elővesz egy zsemlét a pultról és rágcsál hogy megtöltse az üres gyomrát. Amikor a zsemlét majszolta, észrevette, hogy egy alak lépett be az étterembe fekete bőrdzsekiben, nadrágban, maszkban és sapkában. Annyi hátborzongató vásárlót látott már, de ehhez hasonlót nem.
"Ő valami gengszter?"- motyogta magában Jimin, miközben kuncogott, de megállt amikor a főnöke dühös pillantást vetett rá, és a sarokban ülő új vásárlóra mutatott.
Időt sem vesztegetve elindult az ügyfél felé, de nyelt egyet amikor a közelben volt. Mi van ha gengszter? Mi van ha embereket öl? Megöli Jimint, és senki sem fogja megtudni hogy mi történt Jiminnel. Igaz? Visszanézett a pultra hogy lássa, a főnöke még mindig dühösen néz-e rá. Lassú léptekkel indult az asztal felé.
"Hello uram, átvehetem a rendelést?"- Jimin meghajolt, és sikerült nem suttogni az ügyfél előtt, majd a férfi felnézett rá. Duzzogott amikor a férfi nem válaszolt neki, és pislogás nélkül csak bámult rá. Az őzike szeme valahogy hátborzongatóan nézett ki.
Nos, a férfi a varázslatában van, és nem tudja.
"Elnézést uram?"- újra szólt.
A férfi pislogott.
"Szeretne valamit?"-kérdezte, amikor látta hogy a férfi enyhén bólint a fejével.
"Csirke tészta leves és Kimchi."- A férfi kimondta Jiminre nézve, aki megborzongott a férfi álarca alatt elfojtott mély hang hallatán.
Jimin lefirkantott a jegyzettömbre, és bólintott. "Akármi más?"- kérdezte halkan, amikor látta hogy a férfi megrázza a fejét. Jimin elsétált, és érezte a férfi égető tekintetét a hátán.
Miután a férfi rendelése ki lett adva a konyhai személyzetnek, Jimin lelkileg felkészült, hogy újra szembenézzen vele.
18 éves élete során soha nem találkozott ilyen hátborzongató személlyel.A pult felől halk pittyegés hallatszott, emlékeztetve arra, hogy a rendelés készen van, és egy tálcát ételell csúsztattak az oldalára, majd óvatosan felkapta a tálcát, és a sarokasztal felé sétált, ahol a férfi ül, és őt nézte.
"Miért kell neki ilyen hátborzogatónak lennie?"-motyogta magában Jimin, miközben kínosan mosolyogva letette a tálcát az asztalra a hátborzongató férfi elé. "Kér még valami mást?"- motyogta Jimin, de a férfi nem válaszolt neki.
"Milyen goromba."- A férfi feje feléje csattant, ahogy dühösen nézett rá, és ekkor jött rá, hogy hangosan mondta.
Köszi hogy elolvastad!😊
KAMU SEDANG MEMBACA
Lucifer Bérgyilkosa || JIKOOK
Fiksi Penggemar☆Maffia Főnök jjk × Gyáva Cica pjm☆ -leírás- • Ez egy történet, amelyben Jeon Jungkook egy rettegett maffiafőnök, Park Jimin pedig a bérgyilkosaként dolgozik a kiképzőbázisán anélkül, hogy tudta volna. De mi fog történni? Mikor a maffiafőnök tudni...