12. Háború Wangékkal.

51 3 0
                                    

☆

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

☆.°.:*  .°.:*.☆

Yoongi lihegve rohant a Maffiafőnök irodája felé, de összeráncolta a homlokát amikor nem talált senkit a szobában.

"Hol van most?"- A férfi a fejét vakarva motyogta. "Ó, talán a kínzószobában."- Ezeket a szavakat motyogva elindult a lift felé, hogy iPadjével a kezében lemenjen.

..•••☆•••..

"Ahhhhhhhhhhhh."- Fájdalmas sikoly dübörgött át a kínzó pincefolyosókon, és libabőrt kaptak az őrök, akik ott álltak és nézték a rémült jeleneteket.

Újabb sikoly hagyta el a tettes torkát, amikor a Maffiafőnök ismét mérgező savat öntött a sebeire, amitől azok pokolian égették.
Sötéten felkuncogott örömében, amikor azt tapasztalta hogy a férfi úgy csapkodott mint egy hal ami kint van a vízből. Imád kínozni, aki vacakol vele. Szereti lassan megölni őket, és szereti ha előtte könyörög a tettes.

"Látod mi történik, ha valaki baszakszik Jeonnal."- mondta és a savat a férfi arcára öntötte, aki abbahagyta a sikoltozást, mivel a torka kiszáradt az órákon át tartó sírástól és sikoltozástól, most már csak a halált akarta.

Elővette a fegyvert, és éppen ki akarta üríteni a golyókat a férfi fejébe, és ekkor kicsapódott a kínzó pince ajtaja, és lihegve Yoongi került a látókörébe.

"Mr. Jeon..."- Yoongi megtorpant amikor tekintete a másik személyre tévedt, aki már majdnem halott volt, és elfordította a tekintetét a súlyosan sebesült férfiról.
Megmutatta az iPadet Jungkooknak aki felvonta a szemöldökét. "Wang néhány embere megróbálta leállítani a kábítószer szállításunkat, és most az Ön egyik másik raktárában kószálnak."- Yoongi befejezte mondandóját, közben a Maffiafőnök hunyorogva nézett az iPadre, homályos a videó, de lát egy férfit, aki kiosont a raktárból és leugrott a falról, hogy elkerülje a kamerákat de úgy tűnik, nem tud elbújni Jeon szemei elől.

A harag feltámad Jeonban, ahogy eldobja az iPadet.

BUMM

BUMM

BUMM

"TAKARÍTSÁTOK KI A RENDETLENSÉGET!"- Kiabált az őröknek, akik engedelmeskedtek és azonnal a test felé rohantak. Jeon kisétált a pincéből, és elővette a telefonját a kabátjából. "Készülj fel, Wang ideje lejárt!"

Halk hümmögést hallott a másik oldalon, és letette a telefont.

"Minden készen áll?"- kérdezte Taehyung az egyik őrtől, aki bólintott és átadta a töltött fegyverét. "Hmm."- hümmögött, és golyókat lőtt az őrök lába körül, majd kuncogott.

Lucifer Bérgyilkosa || JIKOOKWhere stories live. Discover now