22. Cukorka És Golyók.

72 5 0
                                    

☆

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

☆.°.:* .°.:*.☆

Jungkook látta, hogy a Pillangó szorosan átöleli a kölyköt, arcát a nyakába rejtve, miközben rémült arckifejezéssel nézett Jungkookra.

Jungkook állkapcsa összeszorult, ahogy dühösen nézett rá.

"Cukorka".- Hirtelen Jih-yun kibújt Jimin nyakából, közben édességet motyog és Jungkookra néz. "Cukorka".- rámutatott Jungkook kezére, amiben egy nagy csomag epres cukorka volt, és Jungkook ekkor vette észre, hogy még mindég a kezében tartja a csomagot amit Jih-yun maga vett el.

Jungkook a gyerkőc felé nyújtotta az édességet, aki azonnal a mellkasához ölelte a csomagot és kuncogva nézett Jungkookra.

Jungkook szívverése felgyorsult, amikor látta hogy a kisgyermek ragyogóan mosolyog rá. Évtizedek után melegséget érzett a szívében. Olyan régen nézett rá valaki ilyen mosolygós szemekkel. Édesanyja volt az egyetlen, aki tiszta szeretettel és ragyogóan mosolygott rá, ő utána senki sem tette. Mindenki rémült szemekkel nézett rá. Szemeit összeráncolta, ajkait pedig enyhén felfelé görbítette. De senki sem láthatta, sem Jimin, sem pedig Jih-yun, mivel az arcát fekete maszk és fejét sapka fedte.

Jimin tétován ismét meghajolt Jeon előtt, miután végignézte az ő és Jih-yun interakcióját. Nem akarta közölni velük egyetlen családját, de mintha a szerencse ismét nem mellette lett volna.

"Nem is tudod kezelni a gyerekedet, hogy fosz-" Jeon megállt a beszédben, mert érezte hogy valami nincs rendben.
Körülnézett, és a fogát csikorgatta.
Közelebb lépett Jiminhez, aki el akart futni vagy hátrálni, de a lába nem mozdult. Elakadt a lélegzete amikor Jeon a füléhez hajolt. "A lehető leghamarabb tűnjetek el, erről a helyről."- suttogta Jungkook, amikor látta hogy Jimin jól összeráncolja a homlokát. Attól a pillanattól kezdve, hogy felismerte Jeon hangját. Jeon nem törődött vele, és elment othagyva a zavart fiút.

Jimin összehúzta a szemét. "Mit gondol ez magáról? Nem tartozom a szobalányai közé, aki követni fogja amikor csak parancsolgat. Most ennek az országnak a szabad polgára vagyok, és bármit megtehetek amit csak akarok. Miért nem tudok csak úgy vásárolni az öcsémnek?"- Jimin tombolt, és saját szavai annyira zavaróak voltak, hogy csak megrázta a fejét és Jih-yunra nézett.

Jimin arcán újra megjelent a homlokránc, ahogy puffugott, amikor eszébe jutott hogyan futott el előle Jih-yun. Megrázta a gyermeket, aki kucogott. "Te, kisördög, megszöktél és magamra hagytál, csak hogy maga Lucifer találjon meg."- mondta Jimin, és elnevette magát, majd megcsípte Jih-yun arcát és megszorongatta kis testét, erre a gyermek csak kucogott. "Hmm...most vegyünk fel mindent, és hagyjuk el ezt a helyet, mivel maga Lucifer parancsolta."- mondta Jimin a polcok felé sétálva, ahol a cuccokat hagyta.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 05 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Lucifer Bérgyilkosa || JIKOOKWhere stories live. Discover now