☆.°.:* .°.:*☆
"Jimin tényleg elhagysz?"- Jimin felsóhajtott Jin számtalan sóhaj hallatán nyüszítve, közben izgatottan pakolgatta saját és Ji-hyun táskáját.
"Jin Hyung, kérlek ne légy szomorú, nem akarod hogy a bátyád független legyen?"- kérdezte a kissebbik, amikor látta hogy az időssebb duzzogva öleli Ji-hyunt, mintha az élete múlna rajta.
"Azt akarom...Oké, elmehetsz, de hagyd itt velem Ji-hyunt."- mondta Jin, miközben hallotta hogy az utóbbi zihálva hallgatja őt.
"Jin Hyung már nem szeretsz többé."- Jimin duzzogva nézett az időssebre, aki a szemeit forgatta.
"Gondolj amit akarsz."- mondta Jin vállat vonva.
"Rendben, de csak néhány napig, amikor lakást fogok bérelni, többé nem tudsz megállítani minket."-mondta Jimin Ji-hyunra nézve, aki nagyon boldognak tűnt, hogy Jinnel lehet.
"Yayyyyy köszönöm Mimi."- mondta Jin, majd megölelte Jimint, megszorítva őt és a kisgyermeket is.
"Én-én...Hagyj, nem kapok levegőt."- mondta Jimin miközben vett egy hosszú mély levegőt amikor Jin abbahagyta.
"Ó, elfelejtettem megkérdezni, hol dolgozol?"- Jin a homlokát ráncolta, amikor megkérdezte Jimint, aki nyelt egyet. Nem gondolt rá, talán mondja el Jinnek? Eszébe jutott hogy Namjoon mondta, hogy Jin meg fogja ölni, ha tudomást szerez a titkos találkozásukról.
"Umm..E-egy jó barátom mesélt nekem erről a munkáról."- Jimin elátkozta magát, amiért elzárkózott Hyungja előtt.
"De mennyire tudom, hogy nincsenek is barátaid."- Jin összevont szemöldökkel a fiatalabbra nézett aki megrázta a fejét.
"Van Hyung, az é-étteremből, ahol korábban d-dolgoztam."- hazudott Jimin, elkerülve a szemkontaktust Jinnel. Csak témát akart váltani, hogy Jin ne tegyen fel neki sok kérdést.
"Jimin kérlek bármi is legyen, vigyázz magadra. Mindketten az egyetlen családom vagytok."- mondta Jin rá és Ji-hyunra mutatva.
"Namjoon Hyunggal mi a helyzet?"- kérdezte Jimin, amikor látta hogy az időssebb a szemeit forgatja.
"Felejtsd el."- Legyintett a kezével, és kiment a szobából.
Jimin felsóhajtott, miközben az ágyon ült. Unokatestvérek, de Jin mindig úgy bánt vele mint az igazival. Gyerekkoruk óta annyira össze voltak kötve egymással, hogy együtt együtt látták a poklot és a menyországot, miután elveszítették szüleiket. Jimin elveszett, nem akarták átvenni a Park testvérek felelősségét. Jimin kiskorú volt, Ji-hyun pedig újszülött. Abbahagyta a tanulmányait, és Jin úgy döntött hogy a gondjaira veszi őket. Biztosította nekik a tetőt és az élelmet, támogatták egymást, majd Jimin elkezdett dolgozni hogy segítse Jint.
Namjin párosunk története klisés.
Jin egy ólcsó étteremben dolgozott szakácsként, akkor találkoztak, a gödröcskés srác olyan felkorbácsolt volt Jin után, hogy Jin nem tudta túl sokáig hanyagolni, végül férjhez ment. Jiminnek és Ji-hyunnak nagyon tetszett a sógoruk. Namjoon többször mondta neki, hogy cseréljen velük, de Jimin 2 munkát végzett, és minden jól ment neki, ezért udvariasan visszautasította az ajánlatot.Felsóhajtott az ágyon fekve és lehunyta a szemét, Namjoon ma felhívta és közölte vele, hogy holnap kell aláirnia a szerződést. Csak abban reménykedik, hogy tisztességes munkát kap, és békés életet élhet testvére melett.
..•••☆•••..
"Basszameg." Namjoon felnyögött amikor látta, hogy autók lépnek be az átjárón. Jimin iratait betette a dolgozóknak a takarításhoz és a főzéshez. Sok munkásra volt szükség, hogy kitakarítsák a szart és főzzenek az oktatóknak. Az egész bázison ez a legbiztonságosabb munka, amit Jimin itt végezhet. Kiigazította a papírokat azokban a dokumentumokban, ahol több jelöltről volt információ.
Összeráncolta a szemöldökét ahogy kiment a szobából, amikor meglátta hogy Jungkook dühösen levette a kabátját, és megmutatta izmos testét.
"Mr. Jeon? Mi történt? 15 perce ment el, lemondták a találkozót?"- kérdezte Namjoon, amikor látta hogy az előtte álló férfi a fogát csikorgatva távozott, és döbbenten hagyta ott őt.
Milyen goromba? Namjoon vállat vont, és úgy döntött megkérdezi a sofőrt.
"Mi a faszért jön mindig az autóm elé?"-mondta dühösen a Maffiafőnök, közben besétált a gardróbba, hogy újra felvegye magának a ruhákat, hogy felkészüljön a már elkésett találkozóra.
"Éjjel-nappal baszakodik az elmémmel."- sétált fel-alá emlékezve a fiú lágy vonásaira. Minden olyan puha és nagyon aranyos.Miután átöltözött, a Maffiafőnök kisétált a szobából, ahol a titkárját találta.
"Mr. Jeon, Wangék felhívták, és azt kérdezik hogy részt vesz-e a találkozón vagy sem?"- Namjoon kérdezte a pince felé sétáló Maffiafőnök mögött, mire a titkár megkapta a választ, miután felhívta Wangot, és lemondta a találkozót majd közölte hogy új menetrendet adnak.
A Maffiafőnök frusztrált és dühös, és jól akarja érezni magát, ezért van itt a kinzószobában.
Felkapta a kedvenc nehéz kalapácsát, megforgatja a kezénél fogva, és elindul a nehéz láncokba kötött alak felé.
A férfi már véres, a Maffiafőnök pedig imádja a látványt, viszket a keze, hogy kést húzzon és darabokra vágja a tettes bőrét, de mielőtt megtenné, választ szeretne kapni.
De a Maffiafőnök túl lusta kérdezősködni, ezért unalmasan az őrre nézett, és a férfira mutatott.
Az őr az eszméletlennek tűnő gyenge emberhez lépett, az őr erősen pofon vágta, amitől felébredt. A férfi ijedten hátrált, miközben az arcát fogva sírt.
"Ki vagy te?"- kérdezte az őr, amikor látta hogy a férfi remeg.
"K-Kim Y-Yugyeom."- a férfi amikor ismét elmondta a nevét, elvesztette az eszméletét.
"MI A FASZT CSINÁLTOK MINDANNYIAN? MÉG EGY ÁTKOZOTT EMBERT SEM TUDTOK SZEREZNI?"- A Maffiafőnök ordította, és az egyik őr lábára dobta a kalapácsát.
És az őr fájdalmas sikolya hallatszott a pincében.
Folytatódik.
YOU ARE READING
Lucifer Bérgyilkosa || JIKOOK
Fanfiction☆Maffia Főnök jjk × Gyáva Cica pjm☆ -leírás- • Ez egy történet, amelyben Jeon Jungkook egy rettegett maffiafőnök, Park Jimin pedig a bérgyilkosaként dolgozik a kiképzőbázisán anélkül, hogy tudta volna. De mi fog történni? Mikor a maffiafőnök tudni...