17. Valakinek Fizetnie Kell.

51 5 0
                                    

☆

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

☆.°.:* .°.:*.☆

"Ezek a köcsögök terveznek valamit az orrom alatt."- A Maffiafőnök motyogva méregette a fiút, aki inkább idegesnek tűnt.

Másrészt Taehyung megdöbbent és megkönnyebbült, miután figyelmesen megfigyelte Jimint. Megdöbbent mert a Maffiafőnök túlságosan türelmes Jiminnel a saját ízléséhez képest, és örül hogy Jiminnek még egy karcolása sincsen, ami hihetetlen.

Jimin most jobban megijedt, ha arra gondol, hogy Namjoon Hyungja miatta kerül bajba, hiszen már ígyis meg van sétülve. Nem...Nem hagyhatja, hogy Namjoon szenvedje el az ördög haragját, tennie kell valamit. Nem Namjoon hibája volt.

"Jeon...Tudom hogy a szavaim nem számítanak neked, de kérlek adj neki egy esélyt, hogy elmagyarázza a dolgokat."- szólal meg Taehyung, és a Maffiafőnökre néz, aki ide-oda sétálva várja újabb árulóját. A főnök kuncogott Taehyung szavait hallva.

"Egyenlőre nincs szükségem rád itt."- köpte a szavakat Jungkook, aki a megkötözött fiúra nézett. "És Hoseok nem élne, ha a szavaid nem számítanak nekem, Taehyung."- A főnök felé fordult, ahogy ezt mondta, Taehyung pedig lenézett, ahogy elment, egyedül hagyva a Maffiafőnök a fiúval.

Jeon odament a fiúhoz, aki mintha lefagyott volna a helyén. Leguggolt elé és élesen nézett rá. "Ki vagy te?"- kérdezte őzike szemét hunyorítva.

Jimin szívverése felgyorsult, ahogy nem emelte fel a szempilláit a földről. A név, amit Taehyung mondott, még mindig ott motoszkált a fejében.

'Jeon'

Tehát a férfi nem a főnök embere, hanem ő maga a főnök, A Lucifer Jeon Jungkook.

Kibaszottul a főnöknek hazudott.

A Maffiafőnök lehunyta a szemét, és próbált úrrá lenni a haragján, ami régóta bugyborékolt benne. Mi a fenéért teszteli mindenki a türelmét? Még a haragjával sem akarta megijeszteni a fiút, de észrevette a fiú enyhén remegő lábát, ja már megijesztette.

De mi a faszért nem válaszol?

"KI A FASZ VAGY TE?"- Jimin ugrott egyet a székében, hallva a Maffiafőnök hangos és mély hangját. Ránézett, aki most nagyon dühösnek tűnik.

A kissebbik nyelt egyet, amikor néhány verejtékbimbó megjelent a homlokán. "É-én...P-Park J-Jimin vagyok."- a kissebbik dadogva kukucskált fel a Maffiafőnökre a szempilláin keresztül.

"Hogyan kerültél ide a területemre?"- Ismét a főnök kérdezte mély fenyegető hangján. Jimin megborzongva nézett le az ölébe, és könnyek szöktek a szemébe. Nem akarja belerángatni Namjoon Hyungját a káoszba. Ha valami történne vele, mit tenne a Jin Hyungja? Örök idők óta ők segítenek, nem árulhatja el őket. Ő az, aki könyörgött állásért, pedig Namjoon könyörgött neki, hogy nem kell dolgoznia, de ő makacs volt.

Lucifer Bérgyilkosa || JIKOOKWhere stories live. Discover now