09. Elbaszott Élet.

54 3 0
                                    

☆

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

☆.°.:*  .°.:*.☆

"Mi a fasz-hogyan?"- Jeon Jungkook keményen dörzsölte a szemét.

A látvány baszottul hihetetlen. Miután szunyókált a székén az irodájában, felébredt és kiment az erkélyre friss levegőt szívni, de hevesebben dobogott a szíve, amikor meglátta a fiút Namjoonnal.

Mit csinál Namjoonal? Időt sem vesztegetve kirohant a szobájából, hogy beszálljon a liftbe. Gondolatok ezrei cikáztak a fejében, hogy mit keres itt a fiú? Ő is itt dolgozik?, de hát az nem lehet, hiszen az étteremben dolgozott ugye? A fiú baszakodik az elméjével.

A lift ajtaja kinyílt, és megpróbált nem kétségbeesettnek tűnni, amikor kiment és a kapu közelébe ért, ahol a fiút Namjoonnal meglátta de,

Hol van a fiú?

Látja Namjoont ott amint az egyik biztonsági őrrel beszélget, de a fiú nincs sehol.

Namjoon felé sétált és felvont szemöldökkel nézett rá.

"Mi történt Jeon?"-kérdezte, próbálva nem elkerülni a szemkontaktust a Maffiafőnökkel, aki visszanézett rá, és nagyon élénken figyelte a környezetét.

"Semmi, amikor a műszakod véget ér, találkozzunk az irodámban indulás előtt."- Namjoon vére meghűlt az ereiben a Maffiafőnök hallatán, sikerült bólintást adnia neki. Hogy is felejthette el a műszakát.

A Maffiafőnök fejcsóválva ment el, Namjoon pedig ki akarta húzni az összes haját. Másnap ér véget a műszaka, és egy hétre hazaengedik. Állítólag örülnie kéne ennek, de most nem az, nem hagyhatja itt Jimin teljesen egyedül nem? De másrészt pedig már nagyon hiányzott neki Jin.

Most mit kellene hogy csináljon?

Körülnézett, hátha ott a Maffiafőnök, és amikor biztos volt benne hogy Jungkook elment, elindult a szoba felé, ahová Jimint küldte nemrég.

Egy barna hajú férfi dolgozott a számítógépén, amikor felállt a székről és meghajolt Namjoon felé. "Mr. Kim, szüksége van valamire?"- kérdezte.

"Min-Hoo hol van az a fiú, aki 10 perce lépett be?"- kérdezte Namjoon majd körbenézett a szobában, tele irattartókkal és a Jeon alatt tartózkodó gyakornokok és munkások információival.

"Ki? A sápadtabb, vagy az, aki a Jeon kúriába osztottak be?"-kérdezte Min-Ho Namjoontól, aki zavartnak tűnt.

"Ki van beosztva a Jeon-kastélyba?"- kérdezte Namjoon.

Lucifer Bérgyilkosa || JIKOOKWhere stories live. Discover now