15. L-Lucifer Bérgyilkosa

53 4 0
                                    

☆

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

☆.°.:*  .°.:*.☆

"Leejtheted a színészkedést."- Jimin szíve vadul kalapált a mellkasában, és az újjbegyei hidegek lettek a férfi mély hangját hallva. Nyelt egyet, ahogy próbálta kordában tartani a lélegzetét és a szívverését, de úgy tünt a szerencse ma nem az ő oldalán van. Az autó ráhajtott egy megszakítóra, és hangos üvöltés hagyta el a száját. Jimin gyorsan befogta, ahogy felugrott az ülésére.

A fiú hangját hallva a Maffiafőnök megfordult és a fiúra nézett, de kuncogott amikor látta a rémült arckifejezést az arcán. Az arckifejezése pont olyan volt, mint azoké a tetteseké, akiket megkínzott. A Maffiafőnök sötéten felkuncogott és a fiúban a szart is megijesztette, majd visszafordult hogy a vezetésre koncentráljon.

És a fiú elájult a hátsóülésen.

..•••☆•••..

"Taehyung...kérlek ne viccelj."- Hoseok hangja kissé megremegett, ahogy komoly arckifejezéssel mondta.

"Szerinted viccelek?"- az edző arckifejezése komoly, ahogy eres karjait keresztbe teszi a mellkasán. Hoseok szeme elkerekedett ahogy tátott szájjal nézett az edzőre.

Taehyung egyenlőre próbálja elkerülni Hoseok tekintetét, de a férfi sikeresen elkapja. "I-igazat mondasz?"- kérdezi Hoseok halk hangon, miközben tekintete a padlóra esik.

"Kifogásokat kerestem, és próbáltam megakadályozni hogy elmenjen, hogy addig ki tudjam szedni a kocsiból, de nem maradt."-mondta neki Taehyung, aki idegesnek és aggódónak tűnt.

"Minden rendben le-" Taehyung éppen befejezte volna a mondandóját, de

"Ne baszakodj velem Taehyung."- mondta Hoseok csalódottan.- "Sosem lesz rendben, Jungkook figyelése alatt. Senki sem."- mondta, és visszadőlt a szoba falának. "Csak egy dolgot kértem tőled de..."- Hoseok hangja elcsuklott ahogy szemei könnyel teltek meg, nem fejezte be a mondatát csak megrázta a fejét és megfordult.

"Mi a fasz Hoseok...mi a baj? Miért törődsz vele annyira? Emlékszem nem kedvelted őt először."- mondta Taehyung az utóbbi felé fordulva, keményen megmarkolva a válláit.

Hoseok összerándult, és próbált kiszakadni az edző erős szorításából, de nem birt. Hoseok felsóhajtott és az edzőre nézett. "Soha nem mondtam hogy nem kedvelem, igaz-e?"- köpte keserűen a szavakat Hoseok.

"De nem is néztél ki boldognak."- Taehyung erősebben szorította a másik vállát.

Hoseok megforgatta a szemeit, és elnézett az edzőről. "Hagyd abba a kifogások keresését és hagyj engem békén."- hadonászik a kezeivel Hoseok, Taehyung  markolása alatt a padlóra nézve.

Lucifer Bérgyilkosa || JIKOOKWhere stories live. Discover now