☆.°..:* •°..:*☆
Figyelmeztetés: Vér és gyilkosság említése.
Nyöszörgések és nyögések hallatszanak a pincében.
Nem, senki sem baszik.
De az életük elbaszódott, amikor úgy döntöttek hogy lopnak Jeon Maffiájától.
Most megfizetik az árát, ami az életük.
"K-kérlek, ne ölj-"
BUMM
A férfi nem tudta befejezni a mondatát, és a teste most a földön van vértócsában élettelenül.
"Annyira kibaszott idegesítő."- mondja Jeon undorító arcot vágva, miközben a holttestre pillant. Jeon sötéten kuncogott, miközben a másik férfira nézett, aki félholtnak látszik, de még mindig él, és Jeon nem hagy életben senkit.
A férfi a nadrágját piszkálta, amikor találkozott a tekintetük. Láthatóan megborzongott amikor a Maffia Főnök rávigyorgott, Jeon pedig felkapta a kését és felvágta a férfi bőrét, amely folyamatos több órás kínzás miatt amúgy is csúnyán megsérült. A férfi száját fájdalmas sikoly hagyta el, a pincében lévő őr némelyike elfordította a tekintetét a férfiról, hogy ne lássák a rémült látványt.
A férfi sírt, és könyörgött hogy engedje el, Jeon felkapta a fejszét, és egy ütéssel elválasztotta a nyakát testtől.
"Vedd fel a darabjaikat, és küldd el a bandavezérüknek."- mondta a Maffia Főnök, miközben eldobta a rajta lévő kesztyűt. Felállt a székről, megropogtatta a nyakát, kinyújtotta a végtagjait, és anélkül hogy több időt vesztegetett volna, kisétált a pincéből. "Van még valami más?"- kérdezte az őröket, akik megrázták a fejüket. "Hol van Min?"
"Az irodájában van, találkozni akar veled." Az őr mondta, és a Maffia Főnök még csak egy lépést tett amikor meghalotta. "Útközben találtunk egy fiút, Mr. Jeon mondta hogy vigyem be a korházba, azt hittem útközben meghalt, de az orvos azt mondta hogy nem." Ezt hallva Jeon állkapcsa összeszorult.
Jeon kinyitotta a száját hogy mondjon valamit, de nem jött ki semmi. Fogcsikorgatva elindult.
"Meghalt?"- motyogta magában Jungkook, és szíve összeszorult a mellkasában, de nem tudta mi ez az érzés.
..•••☆•••..
A Maffia felnyögött, ahogy felült az ágyon, megrázta a fejét hogy elűzze a gondolatokat a fejéből, de nem így történt, a fiú arca újra és újra felvillant az elméjében, és amikor eszébe jutott, a szíve gyorsan kopogni kezdett.
Mi ez? Miért dobog így a szíve? Van valami szívbetegsége? Menjen be a korházba és végezzen vizsgálatokat? De a fiú a korházban van. Jól van? Menjen és nézze meg? Csak egyszer.
Lehet hogy az ostoba szíve abbahagyja a káoszt a testében. Nem tudta kiverni őt a fejéből.
Kibaszott 2 nap telt el, de még mindig a fiú jár a fejében, nem kockáztathatja a munkáját, ez még az életénél is fontosabb neki, de a fiú miatt nem tudott teljesen semmire koncentrálni, tegnap megkínozta a saját őrét, mert nem volt észnél. Biztos benne hogy meg fogja ölni a fiút, amikor találkoznak, de a szíve ellene van az ötletnek és ez frusztrálja.
Ránézett az időre, még csak reggel 9 óra van, neki ez még nagyon korán, a fogát csikorgatta, hogy nem tudott aludni a fiú miatt, mi a fasz, miért bassza ez az eszét?
Miután felkészült fekete ruhájában, kiment a szobájából, figyelmen kívül hagyva a szolga meghajlását, sietve kisétált a kastélyból, hogy elmenjen valahova.
Dühösen puffogot, mert meg akart ölni valakit, hogy ököllel üssön valakit, nem valakit, hanem azt a kontkrét fiút, aki miután baszakodott az elméjével, eltünt valahol. Mi a fenéért kellett korházba mennie? És hol a faszban van, azon az éjszakán hallotnak tűnt, most meg nincs sehol? Ököllel ver a kormányra, a nővér elmondta neki hogy a fiú másnap ébredés után elment a korházi szobából, mert valaki kifizette a számláit. De nem árulták el neki valami szabály és előírás miatt, hát nem érdeklik a szabályok, pillanatok alatt megtudhatja az informaciókat, de mi a faszért érdekli? Tudja, hogy hülye amiért korán reggel felkelt és meglátogatta a fiút. Mi a faszért annyira kéttségbeesett hogy látni szeretné a fiút? Velejéig átkozta magát és a fiút is, majd elindította az autót, de csalódottan felsóhajtott amikor a gyomra korogva emlékeztette rá, hogy reggel óta nem evett semmit a fiú miatt, és most már eljött az ebéd ideje, de egy órába telik amíg eléri a kastélyát, ezért úgy döntött hogy leállítja az autót, amikor meglátta hogy egy étterem került a szeme elé.
Jeon elővette a kabátja zsebéből a maszkot, és fekete sapkáját sem feledve viselte, a tükörképét nézte, és ügyelt arra hogy megfelelően elrejtse az arcát, máshol nem törődött vele ha felismerik, de ez egy olcsó hely, és nem akar itt káoszt teremteni. Az út másik oldalán leparkolva kiszállt a kocsibó, és besétált az étterembe hogy finom megcsapja az étel finom illata. Megfigyelte az éttermet, nem volt olyan elegáns amilyenbe ő szokott menni, de besétált a sarokban lévő asztalhoz és leült a székre.
"Helló uram, átvehetem a rendelését?"- Amikor az étlapot nézegette, mézédes hangot hallott, tekintetét a hang felé fordította, és megdöbbent.
Kibaszott pokol.
YOU ARE READING
Lucifer Bérgyilkosa || JIKOOK
Fanfiction☆Maffia Főnök jjk × Gyáva Cica pjm☆ -leírás- • Ez egy történet, amelyben Jeon Jungkook egy rettegett maffiafőnök, Park Jimin pedig a bérgyilkosaként dolgozik a kiképzőbázisán anélkül, hogy tudta volna. De mi fog történni? Mikor a maffiafőnök tudni...