☆.°.:* .°.:*.☆Jimin felsikoltott, amikor a testét ismét bedobták a kocsiba a puha hátsó ülésre.
Hangját elfojtja a szájába tömött ruha és a szeme köré tekert csomóba kötött ruha, melyen ázott könnyek folynak, csuklói szintén összekötve.A Maffiafőnök dühösen becsukta az autó ajtaját, miközben beült a vezetőülésbe és beindította az autót.
Elővette a telefonját, és felhívott egy számot.
"Hívj mindenkit az alagsorba."- A Maffiafőnök mondta, bárki is vette fel a telefont, majd az autó ajtajához csapta. A főnök dühében füstölgött, először is, ki a fasz választotta ki a fiút és tette be a gyakornokok pincéjébe anélkül, hogy tudta volna. A másik dolog, amit a fiú tud, az az, hogy nagyon jól tud hazudni. A Maffiafőnököt ámulatba ejtette azok a hazugságok, amelyeket a fiú sorra mondott.
Ez azt jelenti, hogy néhány napja nem az ő képzelete volt, amikor a fiú baszottul az ő területén belül volt, de csak vállat vont, azt gondolva hogy ez az ő képzelete. De nem az volt.
Dühösen üti a kormányt, amikor a fiú nyöszörgő hangja folyamatosan hallatszik a hátsó ülésről. Hátranézett, és meglátta a fiút, aki összegömbölyödve ült a sarokban, az ajtó közelében.
Könnyektöl megfeszült arca és remegő ajkai nem segítettek. A Maffiafőnök dühös morgást hallatott."Fogd be a pofád, különben kidoblak az erdőbe."- A hangja kemény, ahogy megfenyegeti a fiút, akinek a sírása elhalt a férfi sötét hangja hallatán. A főnök szíve elnehezült, amikor meghallotta a fiú zokogását és csuklását, próbált csendben maradni mert félt.
Nem kellett volna hazudnia.
A főnök nem törődött a szívével, megfordult, és felgyorsította az autóját.
Az alagsorban volt, ami azt jelenti hogy Taehyung kiképezte, de miért nem látta amikor az edzőalagsorba ment? Miért nem látta őt futni az erdőben? Jungkook nem látta, hogy részt vett más edzési tevékenységekben a gyakorlópályán. Valaki kedvez neki? És ha igen akkor ki? Talán Taehyung kedvez neki? De ki a fasz hozta ide? Jungkook gondoskodik arról hogy darabokra vágja, akárki is hozta ilyen helyzetbe.
De mi a fenét érdekli?
A kapuk kinyílnak amikor a gumiabroncsok csikorgó hangját hallják a raktár kapuja előtt álló őrök.
A motor leállt, a dühös Maffiafőnök pedig kiszáll a kocsiból, hogy kinyissa a hátsó ülés ajtaját, majd keményen maga felé húzta a fiút és ránézett, aki nem látta őt, mivel be volt kötve a szeme. Könnyei és zokogása nem maradt el. Jungkook felsóhajtott, miközben levette a ruhát a fiú szeme körül, csak hogy lássa ahogy a vörös szeme tele van új könnycseppekkel.
YOU ARE READING
Lucifer Bérgyilkosa || JIKOOK
Fanfiction☆Maffia Főnök jjk × Gyáva Cica pjm☆ -leírás- • Ez egy történet, amelyben Jeon Jungkook egy rettegett maffiafőnök, Park Jimin pedig a bérgyilkosaként dolgozik a kiképzőbázisán anélkül, hogy tudta volna. De mi fog történni? Mikor a maffiafőnök tudni...