01.'Egy Eszméletlen Fiú és Lucifer.'

115 3 0
                                    

                                  ☆

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

                                  ☆

"Takarodj ki a házamból te rohadék." Egy 40-es éveiben járó férfi kiabált, és kidobott egy kopott táskát a házból.

"Kérem...Adjon nekem több időt, hogy kifizessem a bérleti díjat, kérem."- Egy kétségbeesett hang könyörgött a férfi előtt, de a férfi túl süket ahhoz, hogy meghallja a könyörgést. "Ez az öreg anyabaszó.!"- Az alacsonyabb fiú káromkodott, amikor a táskája a lábán landolt, felkapta és ekkor csapott le egy mennydörgés a fekete égből, amitől megremegett. A fiú megborzongott a kapucniját a fejére húzva, felnézett az égre és egy újabb mennydörgés hallatszik, amitől ugrott eggyet. Megborzongott ahogy elővette a telefonját a nadrágzsebéből, és tárcsázott egy számot. 

"H-hyung, A-a gazda kirúgott a házból."- motyogta halk hangon, miközben gyorsan sétált, el akarva érni a céljához, mielőtt még rosszabb lesz az időjárás.

"Minden rendben van Jimin, Csak gyere haza...Ji-hyun már kezd nyafogni."- Hallotta a Hyungját nyafogni mint egy gyerek.

"Úton vagyok."- mondta Jimin ahogy letette a telefont.

Majdnem fél órába fog neki telni, amíg eléri a Hyungja házát, imádkozott hogy elérje mielőtt elkezd esni az eső, nem teheti meg hogy beteg legyen, annyi mindent kell kezelnie, most muszály hogy keressen egy megfizethető szobát magának és a bébi öccsének, más munkát kell találnia, ami lehetetlen, mert nem hozta magával a kistestvérét. Újabb mennydörgés harsant fel az égből, és úgy tűnik hogy ez közvetlenül Jimin mellett, akinek megremegett a teste. Gyorsította a sebességet ahogy ökölbe szorította a kezét. Amikor körülnézett,  a sötét szurokkörnyéken, rájött hogy egy sikátorhoz közeledik, egy veszélyes sikátorhoz, ahol gengszter bandák bújkálnak éjszaka, és végzik a munkájukat.

Miért kell Hyungnak ilyen veszélyes helyen élnie.

A szíve már így is remeg az éjféltől és ezektől a véres mennydörgésektől, itt kell átkelnie ezen a veszélyes sikátoron, mély levegőt véve elővette a telefonját és bekapcsolta a lámpát, hangos kiáltással haladt előre, miközben sikoltozott és elszaladt, a táskáját hátrahagyva, attól félve hogy 18 évesen fiatalon megölik. Mindha nem tudna futni, de valahogyan kirángatta remegő lábait a sikátorból.

Nem vett észre egy fekete autót, ami előlről haladt vele szemben, szemei elkerekedtek amikor a lámpák fényei a szemébe ütköztek, és majdnem elütötték volna, de az autó magától megállt. Lihegett, ez túl sok neki, néhány percen belül az élete véget ér egy gyilkosság vagy egy balesettől. Becsukta a szemeit, ahogyan érezte minden kezd forogni körülötte, és a következő pillanatban elesett a földre és minden elsötétült.

                                    ☆

"Mi a fasz." Egy férfi káromkodott mikor előre nyomodótt a teste a fékezés miatt.

A mögötte haladó autók is hirtelen megálltak.

"Mr. Jeon valaki van a kocsi előtt." - mondta a sofőr ahogy kiszállt az autóból hogy egy ájúlt testet lásson az autó előtt.

A férfi szemöldöke összehúzódott, ahogy kikukucskált a fejével a nyitott ablakon. "Nem érdekel, csak dobd félre az útból, el kell érnünk a főhadiszállást."- A férfi sötét hangon szólt, de összeráncolta a szemöldökét amikor a sofőr nem jött be. A nadrágjából kiveszi a fegyvert és kiszáll a kocsiból, elsétált a kocsi elé, és egy kis alakot látott, aki  eszméletlenül feküdt az oldalán. A sofőr megrántotta az eszméletlen férfi vállát, majd megmérte a pulzusát. Az autó lámpája az arcára villog, a feje vérzik, úgy tűnik a földbe ütközött. A sofőr ellenőrizte a férfi pulzusát és felsóhajtott.

Az őrök a kocsi mögül jöttek ki. "Mi történt?"- kérdezte egy őr, amikor látta hogy a főnöke lenéz, és követte a látványt.

"Életben van." A sofőr felnézett a főnökére, aki elveszettnek tűnt az eszméletlen férfi arcát nézve.

"Mr. Jeon...Él." Jeon kippattant a gondolataiból, miközben nyelt egyet, elfordította a tekintetét az alaktól, és az őrre nézett.

"Vigye magával, és ügyeljen arra hogy senki ne nyúljon hozzá." Jeon megdöbbentő arckifejezéseiket figyelmen kívül hagyva, hátrafordult az autó felé, a sofőr és a másik őr egymásra néztek, egyszerre vállat vontak, az őr felkapta a testet a földről és a sofőr segítségével bevitte az autóba, majd letették a hátsó ülésre, és elindították az autójukat, hogy a céljuk felé menjenek.

"M-Mr. Jeon, bevisszük a főhadiszállásra?"- kérdezte a sofőr, miközben becsukta az ajtót, nyelt egyet, amikor Jeon a tükörből meredt rá.

Ő maga sem tudja, mi a fenéért mondta az őrnek, hogy szedje fel a fiút az útról, nem akart semmi haszontalanra gondolni, mint ahogy a fiú angyali arca villant fel a szeme előtt most és akkor, csak 15 perc telt el mióta beült a kocsiba és újra látni akarta a fiút.

Kibaszott pokol.

A fogát csikorgatva elővette a telefonját. "Csak dobd be bármelyik korházba, nem érdekel." A sofőr megborzongott főnöke dühös hangját hallva, hogy még mindig nem értek el a főhadiszállásra, de Isten tudja, mi lesz azokkal, akik a pincében fognak tőle kezelést kapni. "NEM LEHET GYORSABBAN VEZETNI."

Jeon dühös, és amikor dühös, úgy néz ki mint a Sátán apja.

'Lucifer'.

          Köszönöm hogy elolvastad ❤️       Szavazzatok és kommenteljetek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


          Köszönöm hogy elolvastad ❤️
       Szavazzatok és kommenteljetek.                tetszik-e. Hogy folytassam 🫰

Lucifer Bérgyilkosa || JIKOOKWhere stories live. Discover now