06. Bármit megteszek.

68 2 0
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


☆.°.:* .°.:*☆

"Miért hívtál ide Jimin?"- kérdezte Namjoon egy széket elfoglalva a fiatalabb előtt, aki nyelt.

"Namjoon Hyung, készen állok a munkára." - mondta a fiatalabb halkan, amitől az idősebb megdöbbent.

"Jimin nem hagyhatom hogy megtedd, tudod ha Jin tud erről, meg fog ölni." - mondta Namjoon elcsukló hangon, közben a környezetüket figyelte.

Egy hete Jimin titokban felhívta Namjoont, és megkérdezte hogy kaphat-e munkát. Nem tudta hogy Namjoon hol dolgozik, és Jin többször elmondta neki hogy valami nagy cégnél dolgozik. Jimin könyörgésének és sírásának hallatán Namjoon elmondta neki, hogy tenni fog valamit, de a fiú annyira elszánt és folyamatosan hívogatja Namjoont hogy munkát keressen neki.

Miután elege lett a fiúból, Namjoon beleegyezett hogy találkozzon vele a házához közeli étteremben, de nem tudta hogyan mondja el a fiatalabbnak, hogy nincs munkája az utóbbinak.

"Hyung nem mondok el semmit Jin Hyungnak ígérem. Megpróbálok bérelni egy lakást, ahol dolgozni fogok hogy ne aggódjatok miattam, és egy év múlva Ji-hyunt is iskolába kell adnom. Kérlek értsd meg, hogy nem számíthatok mindig rád és Jin Hyungra."- Jimin szomorúan nézett az időssebre, aki nagyot sóhajtott és a fejét csóválta. Nem tudott semilyen munkáról, csak tudta hogyan kell használni a pisztolyokat és a fegyvereket, amelyektől Jimin messze volt, a fiú ártatlan volt. Namjoon tudja, hogy ha Jimin bármilyen bajba kerül, Jin megöli és eltemeti a hátsó udvarukb.

"Jimin tudom, de tudod hogy a gyermekeimként szeretlek téged és Ji-hyunt. Te csak egy gyereke vagy, akinek nincs szüksége munkára, nem most, most a tanulmányaidat kellene folytatni. Segítek ebben neked, és nem kell aggódnod Ji-hyun miatt-" Namjoon szavai elakadtak amikor szipogást hallott a fiú felől.

"Hyung tudom...És nagyon hálás vagyok, hogy vannak emberek az életemben, akikre támaszkodhatok amikor szükségem van rájuk, de független akarok lenni, és Ji-hyun az én felelősségem. Kérlek értsd meg Hyung, ugyanúgy tudok vigyázni magamra és Ji-hyunra, ahogy eddig tettem, de a munkáimért nem fizettek eléggé." - Jimin zokogott, és tudta hogy Namjoon nem láthatja őt így.

"Oké, oké, tudok egy munkát de veszélyes..."- Az idősebb nyelt egyet, amikor elkezdte a fiú figyelmesen nézett rá, és nem tudta hogyan fotytassa. "Ha Jin megtudja, meg fog ölni Jimin, azt akarom hogy ott dolgozz ahol én, hogy szemmel tarthassalak, de nem vagyok benne biztos, ez veszélyes."- Az idősebb feszültnek tűnt.

"Bármit megteszek Hyung, te a cégnél dolgozol igaz? Feltörölhetem a padlót és ki is tudok takarítani. Hyung beszélj a főnököddel." - mondta Jimin könyörgő hangon és kölyökkutya arcot vágva.

Nem Főnök, hanem egy Maffia Főnök.

"De még egyszer mondom...elgondolkodhatsz ezen miután elmondom a munkát, mert ha aláírod a szerződést, nem vonulhatsz vissza Jimin."- mondta aggódva Namjoon, amikor látta hogy a fiú megrázza a fejét.

"Nem Hyung, nem fogom...csak beszélj a főnököddel."- biztosította Jimin, amikor látta az idősebb nagyot sóhajt.

"Hogy fogok vele beszélni, nem tudom betenni a kiképzőbázisba, a főnök sem vállalná hogy betanítsa, esetleg át tudom helyezni valamire. Megpróbálom megkérdezni, hogy van-e szükségük munkásokra."- motyogta Namjoon, ahogy nézte Jimin kimegy az étteremből.

Jimin boldogan kisétált, és most egy problémája megoldódott. Nem kellett állást keresnie mert úgy gondolja, hogy Namjoon hamarosan felajánl majd neki valamilyen munkát. Csak bérelnie kell egy kis lakást és nem szólni róla Jinnek, mert Jin le szidja Namjoont, és nem ad neki munkát. Gondolataiba merülve nem veszi észre, hogy az úton van, szemei elkerekednek amikor az autó rá dudál. Észreveszi hogy egy fekete autó száguld feléje, szíve felgyorsult, ahogy az egekhez imádkozott hogy álljon meg az autó.

..•••☆•••..

"Már késésben vagyunk, vezess gyorsan."- A sofőr felugrott az ülésben, hallva a főnöke nehéz hangját.

Valójában a sofőr lassan vezet, mert a Főnöke forró kávét szürcsöl az ülésen, így nem akarja hogy megégesse a nyelvét és kiöntse a kávét a drága ruháira és cipőjére.

A Maffia Főnök élvezi a kávét, miközben fontos dolgot ellenőriz iPadjén, amikor is hirtelen lökés előrelöki, arcát a vezetőülésbe üti, és a forró és ragacsos folyadékot a ruhájára és az iPadjére önti.

"MI A FASZ."- kiáltotta a Maffiafőnök a sofőrjére, aki hirtelen megnyomta a fék pedált. "TE ANYABASZÓ-" Újra kezdte, de a szavak elakadtak amikor követte a sofőr tekintetét.

Megállt a világa, a fiú hetek óta a gondolataiban és álmaiban járt, most pedig az autója előtt állt, meg is halhatott volna, ha a söfőrje nem állítja meg időben az autót. A fiú ijedtnek és traumásnak tünt.

A fiú az autót nézi, talán azt akarja hogy valaki ki menjen és a szart is kiverje belőle, mert hülye volt. A kissebbik megpróbált benézni, de az ablakok feketék, így nem látta ki van bent.

"Uram, most mit tegyünk?"- kérdezte remegő hangon a sofőr.

"Szerintem menjünk ki és táncoljunk mint egy majom, az emberek élvezni fogják, és sok pénzt fogunk keresni."- A Maffia Főnök mély hangon mondta, dühös és csalódott volt. Miért nem tud kimenni és kiüríteni a fegyvere golyótárát annak a hülye fiúnak a fejébe? Undorodva érezte magát attól hogy így gondolt a fiúra, a fiú nem érdemelte meg az ilyen tipusú bánásmódot, túl ártatlannak tűnt ehhez a világhoz.

"B-bocsánat F-főnök."- Gondolatai elszakadtak amikor a sofőr bocsánatot kért.

"Át kell cserélnem a ruháimat."- a Maffia Főnök felmordult, amikor látta hogy a fiú sokszori meghajlás után elrohan az autója előtt.

Folytatódik.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Lucifer Bérgyilkosa || JIKOOKWhere stories live. Discover now