☆.°.:* .°.:*.☆
Namjoon szeretné hazavinni a fiatalabbat, de nem tudja mivel a Maffiafőnök maga mondta, hogy a szerződés aláírása után nem mehet ki a területéről. Namjoon tehát bevitte a fiatalabbik szobájába, ami Hoseok szobája mellett volt. Útközben pont bele akadtak az aggódó Hoseokba, az ajtó előtt.
"Jiminie!! Jól vagy?"- kérdezte Hoseok. Amikor látta hogy Jimin rémülten néz Namjoon mellett, akinek kötések voltak a karján. "Mi történt?"- kérdezte Hoseok elcsukló hangon.
"Hmm...Ne aggódj, jól van."- mondta Namjoon miközben bólintott a fejével és kinyitotta Jimin szobájának ajtaját, és mindketten beléptek.
Amikor Namjoon becsukta maga mögött az ajtót, a fiatalabbik hangosan sírni kezdett az ölelésében. "Ő-ő egy kibaszott ö-ördög...Istenre e-esküszöm."- motyogta Jimin, miközben kinyitotta az egyik szemét hogy ellenőrizze a falmennyezetet, vannak-e esetleg biztonsági kamerák. Amikor nem talált egyet sem, ismét lehunyta a szemét, és Namjoon sérült karjára ejtette a fejét, aki felszisszent de nem szólt semmit a fiatalabbnak.
Mondhatni Namjoon megdöbbent a fiatalabb szitkolódását hallva, általában nem káromkodott...Nos, őt nem fogta el egy Maffiafőnök! Igaz?
Jimin csuklik, miközben elhúzódik hogy megnézze a Hyungját. "Rá-rám öntött egy k-kancsó h-hideg vizet...Kibaszott barom!"- a fiatalabb halkan panaszkodott miközben olyanokat mutogatott mintha magára öntött volna valamit.
Namjoon nevetni akart, de inkább összeszorította a száját. "Rendben van, mostmár mindennek vége...teszek valamit hogy kivigyelek innen. Rendben?!"- mondta Namjoon, és a fiatalabbra nézett.
"De azt mondta, hogy nem tehetem...aláírtam a szerződést."- mondta Jimin, közben a Hyungjára nézett. Aztán Jimin hirtelen összehúzta a szemöldökét és dühösen Namjoonra nézett. "Jin Hyung tudja egyáltalán hogy mit csinalsz?"- kérdezte fogcsikorgatva.
Namjoon nyelt egyet mielőtt bólintott, amikor meglátta Jimin csalódott arckifejezését.- "Éppen ezért folyamatosan arra kérünk, hogy válts velünk. Így mindketten semmi veszélybe nem kerülhettek."- mondta Namjoon aki a fiatalabbra nézett, aki duzzogott.
"De mindketten titkoltátok előlem."- mondta a szemeit forgatva, közben megtörölte a szemét és az arcát.
"Jimin, csak nem akarunk megijeszteni."- sóhajtott fel Namjoon, és frusztráltnak tünt. "De most már midegy, már a gödörben vagy. Tudod mit fog velem csinálni Jin, ha egyszer mindent megtud?"
"Határozottan megöl, és eltemet a házad hátsó udvarában."- mondta Jimin, amikor meglátta az idősebb rémült arckifejezését.
YOU ARE READING
Lucifer Bérgyilkosa || JIKOOK
Fanfiction☆Maffia Főnök jjk × Gyáva Cica pjm☆ -leírás- • Ez egy történet, amelyben Jeon Jungkook egy rettegett maffiafőnök, Park Jimin pedig a bérgyilkosaként dolgozik a kiképzőbázisán anélkül, hogy tudta volna. De mi fog történni? Mikor a maffiafőnök tudni...