13. Pillangó.

58 4 0
                                    

☆

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

☆.°.:* .°.:*☆


A Maffiafőnök mindenkit megöl, aki a raktár felé tart, dühében füstölög és Wang vérére szomjazik. Összeráncolta a szemöldökét amikor úgy érezte, hogy valami vagy valaki összeütközik szélés hátának.

Dühösen nézett hátra, mindkét kezébe töltötte a  fegyverét, és a férfira mutatott. "Pillangó". A Maffiafőnök összeráncolta a szemöldökét, amikor egy nagyon ismerős fiút talált a fenekén ülve a kemény padlón, és rémülten nézett mindkét kezében lévő fegyverére, ami rá mutatott.

Jimin szíve már-már kiugrott a mellkasából, ahogy a fenevad emberre nézett, aki tetőtől-talpig teljesen feketében volt. A haja férfi kontyba van felkötve. Miért kell ilyen magasnak és testesnek lennie? Talán ez az utolsó napja, néhány utolsó pillanat. Jimin teste remegett, amikor látta hogy a férfi úgy néz rá, mintha élve fel akarná falni.

A Maffiafőnök elmerültnek tűnt a gondolataiban, amikor előre lépett és látta hogy a fiú remegve hátrál, szíve összeszorult, ahogy a fiú ijedten néz ki.

Ez  Ő miatta?

Anélkül hogy bármit is gondolt volna, megpróbált közeledni a fiúhoz, aki úgy nézett ki, mint aki mindjárt elájul. Mivel csak leguggolt, a fiú elvesztette az eszméletét.

"Hé, helló? Pilla- fiú hé? Hallasz?"- A Maffiafőnök nagyot sóhajtott amikor nem kapott választ a fiútól, körülnézett és nem talált senkit.

Nem biztonságos itt hagyni igaz? Mi van, ha valaki megöli? A Maffiafőnök nézte a fiú izzadt és könnyfoltos arcát, és gondolkodott.

Úgy tűnik, nagyon fél.

Ahogy a Maffiafőnök fel akarja szedni a fiút, megáll, amikor eszébe jut egy gondolat.

'Mi van ha Wangtól származik? Rendben van, hogy nem ölöm meg?'- gondolta magában a Maffiafőnök, miközben összeráncolta az arcát. Még mindig gondolkodott, amikor rohanó lépteket hallott feléje jönni, és újra vadállat üzemmódba kapcsolt, felállt a földről és ide-oda nézett, csak hogy találjon egy csapat embert maga körül fegyverekkel és késekkel.

Lőni kezdett anélkül, hogy időt adott volna nekik, és beszennyezte magát a vérükkel. A Maffiafőnök káromkodott, mert nem szerette ha a drága ruhái foltosak lesznek. Lövések hallatszanak a helyen, ahogy mindenki Wanggal foglalkozik.

Harcolt a csoporttal, emlékeztetve magát a fiúra, aki még mindig eszméletlenül fekszik a földön. Miután lerendezte őket, gyorsan a fiú felé rohant és a karjába vette, majd a fiú feje a mellkasára esett.

'Olyan könnyű, mint egy toll.'-jegyezte meg magának, miközben egy másik útvonalon vitte a fiút az autója felé, nehogy valaki elkapja őket.

Vadul dobog a szíve, ahogy a fiú lágy vonásait figyelte. Mit keres itt? Nem lehet egyetlen bandában sem igaz? Túl elegáns és ártatlan ahhoz, hogy ilyen dolgokban legyen. Az utolsó gondolatra a Maffiafőnök kinyitotta az autó hátsó ajtaját, és lefektette a hátsó ülésre. Fegyverlövés hangját hallotta, és az autó ajtajának becsukása után, minden időveszteség nélkül elszaladt.

Amikor elment onnan, Jimin kinyitotta az egyik szemét.

..•••☆•••..

"Basszus hol van Jimin?"- Taehyung az orra alatt káromkodott, és belerúgott egy férfiba, aki a lábát markolta. A férfi elengedte a lábát amikor Taehyung erősebben megrúgta. "Kibaszott seggfejek." Taehyung a fogát csikorgatva fejbe lőtte a férfit, és elsétált, otthagyva az élletelen testet.

Taehyung azt mondta a fiúnak hogy bújjon a közelébe, de már 15 perc telt el és a fiú sehol sem található. A raktár nagyon kopott és sötét, Taehyung tudja hogy a fiú ijedt macska, ezért nem tud messzire elmenni maga, szóval hol van? Taehyung kétszer is ellenőrizte a területet, de nincs a fiú sehol. Szavát adta Namjoonnak, most hogy fog így szembenézni vele?

Gondolatai elszakadtak, amikor megcsörrent a telefonja a zsebében, összekötötte az air-podjával. "Helló?"- mondta.

"Tae-Taehyung..."- az edző szívverése felgyorsult, ahogy egy pánikhangot hallott a másik oldalról.

"Hoseok mi történt? Jól vagy?"- kérdezte Taehyung aggódva, mivel érezte hogy az utóbbi pánikba esett.

"Taehyung, Ji-Jimin nincs a szobájában, az ajtaja nyitva van"- mondta Hoseok aggódva.

"Ne aggódj. Itt van velem."- mondta Taehyung, amikor meghallotta, hogy az utóbbi nagyot sóhajtott.

"Hol?"- Taehyung nem lepődik meg a kérdezősködésen.

"Ummm Wangék."- mondta őszintén.

"Harcban? Harcban van? De nem tud semmit, csak 3 napja van itt, mit csinál ott? Miért vitted el? Jól van? Megsérült egy kicsi-".

"Hoseok, Hoseok, vegyél mély levegőt ne aggódj, nem lesz semmi baja- Te kurva"-
T

aehyung fogcsikorgatva káromkodott, miközben fegyverével a férfi fejébe csapott aki azonnal eszméletlenül esett el. "Ne aggódj, menj be és zárd be az ajtót, már több tucat embert megöltem érted. Ha megismétlődik, Jeon csökkenti  a fizetésemet."- Taehyung panaszkodik, ahogy eltudja képzelni hogy Hoseok a szemét forgatja a megjegyzésre.

"Rendben, de mindenképpen vidd magaddal Jimint."- követelte Hoseok, a tréner pedig kuncogott.

"Bármit amit mond felség."- Taehyung az orra alatt káromkodott, amikor sípoló hangot hallott. Beharapta a száját és körülnézett. Most, ha nem találja meg Jimint, nem csak Namjoonnak kell felelnie, hanem szembe kell néznie a naspsütéssel is. "A fenébe, hol a pokolban vagy te új gyakornok?"







..•••☆•••..

Namjoon sziszegett, amikor egy golyó éppen elhaladt a karja mellett és súrolta, amitő a bőr vérzett. A férfira nézett, aki megpróbálta lelőni.

"Nem te vagy Jeon hűséges kutyája?"- Wang örököse, Jackson hangja dübörgött a raktár bejáratában, miközben a férfi kuncogva elindult Namjoon felé, aki még mindig a vállát fogja és nyög a fájdalomtól. "Először hadd öljem meg a kutyát"- Jackson megtölti a fegyverét, miközben Namjoon fejére szegezte, aki félelem nélkül Wang szemébe nézett.

BUMM.

Lövés dördült a helyen, és egy élettelen test a padlóra zuhant.

"Menjünk vissz. Nagyon álmos vagyok."- mondta Jeon és megveregette Namjoon sebesült karját, aki csak sokszor pislogott és bólintott.

Folytatódik.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Lucifer Bérgyilkosa || JIKOOKWhere stories live. Discover now