11. A Fiúnak Kedvezve.

51 3 0
                                    

☆

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

☆.°.:*  .°.:*.☆

"Mr. Jeon, hívott?"- Egy hang szólt, miután kopogtatott az ajtón, Jungkook felnézett a laptopról csak hogy lássa Yoongi fejét, amint kikandikál az ajtón. Félretette a laptopot és kinyújtotta a végtagjait.

"Min Yoongi, sikerült nyomon követned az őreinket?"- kérdezte a Maffiafőnök, miközben Yoongira nézett sötét szemeivel.

"Valójában még mindig nyomon követem, mivel már mondtam hogy valaki megsemmisítette azokat a nyomkövetőket, amiket az őr egyenruháján tartottunk, de mielőtt megsemmisíthették volna, sikerült elkapnom az információ egy részét."- Az alacsonyabb férfi mesélte, közben próbált uralkodni ásításán. A Maffiafőnök látta, hogyan próbálja kinyitni a szemét. A szemei alatti sötét karikák azt kiabálják, hogy a férfi már régóta ébren van, és valóban szüksége van egy kis alvásra. A Maffiafőnök bólintott.

"Küldj el mindent e-mailben, és vegyél ki egy szabadnapot, úgy nézel ki mintha valaki olyan sokáig nyugtalanított volna."
A Maffiafőnök elbocsátotta a szeme elől. Elfelejtette hogy még valamit akar kérdezni tőle de..

Követni akarta a fiút.

De nem tünt helyesnek. A fiú nem tartozott egy ilyen helyre.

..•••☆•••..

Jimin felsóhajtott, miközben hagyta hogy a fegyver kiessen a kezéből. Nem fizikailag, hanem lelkileg fáradt. 2 nap telt el és próbál itt mindent megszokni, de még semmit sem tud rendesen csinálni. Annak ellenére, hogy ez nem volt ínyére, ki akarja adni neki a 100%-át, mert fizetni fognak neki, ugye?

"Hej, új gyakornok!"- Összerezzent az edző mély hangos hangját hallva. Versengő szívét próbálva megnyugtatni, vett egy mély levegőt, és az edző felé indult.

"Igen...Mr. Umm"...Habozott. Hallotta hogy a többi gyakornok Mr. Kimnek hívja, de a háta mögött Mr. Bunkónak.

Szóval, hogy hívja őt?

"Nem Mr. Umm, csak hívj Kimnek."- Taehyung mondta ahogy ajkai felfelé emelkedtek, ahogy a zavarodott új gyakornokra nézett. Aztán ránézett a karórájára. "Oké, most most menje be a Napsütésbe, és hozd el nekem a turmixomat."- parancsolta durván Taehyung, mire a fiú döbbent arckifejezéssel nézett rá. "Most mire vársz, menj, és ti, MIND BARMOK KEZDJÉTEK EL A MUNKÁT!"- Hangosan felkiáltott a gyakornokok felé fordulva mindannyian bokszkesztyűben ugrottak a lábukra, Jimin pedig kiszaladt Kimnek a Napsütésbe.

2 nap múlva Jimin követte Taehyung parancsát. Az embernek elment az esze, minden alkalommal előbújik a semmiből, és ráparancsol, hogy csináljon helyette dolgokat. Nem ő írta alá a szerződést az edzésre? Ezt leszámítva nem beszélt más gyakornokokkal, ők piszkos barmok voltak. Jimin jól elvolt egyedül is, de hiányzott neki Jin Hyung és az öccse, de Taehyungnak köszönhetően 2 nap alatt talált valakit akivel a szabadidejét tölti. Ajka felfelé emelkedett, és a személyre gondolt.

Lucifer Bérgyilkosa || JIKOOKWhere stories live. Discover now