☆.°.:* .°.:*☆
"Ki vagy rúgva." - Az első dolog amit hallott Jimin, miután belépett az étterembe, ahol dolgozik.
"De Mr. Lee mi a hibám?" - kérdezte Jimin a főnökétől, miközben felgyorsult a szívverése a hirtelen hír hallatán, hogy kirúgták.
Az egyetlen dolog a túléléshez, most azt is elveszítette.
"Tegnap Su-Hee rajtakapott hogy rossz bánásmódban részesítettél egy ügyfelet." - A főnök a fogát csikorgatta miközben Jiminre meredt.
Jimin az ajkába harapott, ahogy lenézett zavartan. Nem tagadhatja mert tudja, hogy ez az ő hibája, de nem fog megbocsátani annak a kúrva Su-Hee-nak, aki mindig megrpóbálta csapdába ejteni. Tegnap amikor az ügyfél elment, kifizette az ebéd számlát, és súlyos borravalót hagyott Jiminnek, ami azt jelenti hogy nem volt semmi problémája, bármit is mondott Jimin. Akkor ennek a szukának miért kell mindenbe beleütnie az orrát?
Jimin először összeszorult, amikor gombócot nyelt a torkában. "Mr. Lee kérem, adjon egy utolsó esélyt-" könyörgött Jimin könnyes szemekkel, miközben reményei alábbhagytak amikor a férfi felsóhajtott, és a fejét rázta.
És tényleg ki van rúgva.
Lassan kisétált a főnök irodájából, és kifelé menet meglátta azt a szuka Su-Heet, aki csábító mosollyal az arcán, és egy étellel teli tálcával a kezében az asztalhoz sétál.
A fiú elmosolyodott, közben egy asztal előtt állt, itt az ideje a bosszúnak. Az elméje sikoltozott 100 féle ötletet adott, arra vonatkozóan hogyan hozhatja zavarba őt a vásárlók előtt, ahogyan azt a múltban annyiszor tette vele.
Túlságosan el volt foglalva azzal, hogy a férfit nézze aki a széken ült, és nem vette észre hogy útközben egy lábfej volt kitéve amibe megbotlott, és mindent a férfira ejtett.
A férfi kiabált amikor a forró étel a bőrével érintkezett a ruhákon keresztül, a férfi az emberek előtt sértegette, és a lány zavarában nem szólt egy szót sem.
És abban a pillanatban még 1 ember veszítette el az állását. Mindezt Jiminnek köszönhetően.
Jimin huncut mosollyal az arcán kisétált az étteremből.
..••☆••..
"Hyung elvesztettem a munkámat."- Jimin szomorúan duzzogva szúrta a tésztát amit evett.
Jin felsóhajtott. "Köszönet az égnek." - motyogta Jin a zabkását keverve. Egy tányérra tette Ji-hyun elé, aki ügyetlenül összecsapta a kezét.
YOU ARE READING
Lucifer Bérgyilkosa || JIKOOK
Fanfiction☆Maffia Főnök jjk × Gyáva Cica pjm☆ -leírás- • Ez egy történet, amelyben Jeon Jungkook egy rettegett maffiafőnök, Park Jimin pedig a bérgyilkosaként dolgozik a kiképzőbázisán anélkül, hogy tudta volna. De mi fog történni? Mikor a maffiafőnök tudni...