☆.°.:* .°.:*☆
Az utlsó órában Jimin próbálja kinyitni az ajtót, amely automatikusan bezárult, miután a Maffiafőnök becsukta az ajtót és elment.
Fáradtan sóhajtott az ülésre rogyva. "Istenem, most mit tegyek?"- motyogva újra megpróbálta kinyitni az ajtót, de úgy tűnt, hogy ebben az életben nem fog kinyílni.
"Ki kell mennem Istenem."- Sírt, miközben valami nehéz dolgot próbált találni. Talán betörheti az ablaküveget vagy az ajtót? Hátrakukkantott, hogy aztán visszaessen az ülésére, mert annyi veszélyes fegyvert talált hátul a gepekben.
Ki a fasz ő?
Egy terrorista?
Ki a fasz hord kibaszott tucatnyi fegyvert az autójában?
Ám ekkor valami kattant a fejében, hallotta hogy Taehyung és Namjoon a főnök legnagyobb kedvence, és Taehyung is veszélyes cuccokat szállított az autójában. Talán ez a vadállat is a főnök egyik kevence.
Vajon megöli Jimint?
Természetesen nem, ő ugyanabban a csabatban van, igaz?
De aztán megint eszébe jutott, hogy a többi gyakornok nem szereti őt, mert gyenge és nem tud mit kezdeni az edzésen. Talán a férfi sem szerette, mert látta, hogyan próbál elszökni, elhagyva csapattagjait.
Jimin látta hogyan ölte meg azokat az embereket anélkül, hogy egy második szünetet tartott volna. És nem kell neki egy másodperc sem, hogy Jimin fejére irányítsa a fegyvert, és meghúzza a ravaszt.
Talán az utolsó pillanati voltak, a szerencse mindig nem lesz mellette igaz? Egy szerencsétlen barom, nem is tudja, hogy az Isten ennyi esélyt ad.
Az utolsó hangos dörrenést hallva összerándult, majd néhány másodperc múlva rohanó lépteket hall az autók felé közeledni. Azonnal elbújt, és kinézett az ablakon, és néhány sérült őrt talált a furgonjuk felé rohanni. Pánik kezdett bugyogni benne, gondolván hogy talán a férfi is visszajön előbb vagy útóbb. Felcsillant a szeme amikor meglátta hogy Taehyung a parkoló kocsija felé közeledik. Hangosan megkopogtatta az ablakot és kiabálni kezdte az edző nevét, de miért tűnt úgy hogy süket? Miért nem ér ki a hangja az autóból?
"Mr. Kim...Kérem segítsen."- Jimin dörömbölt a vastag ajtóüvegen, a kis öklei pedig fájni kezdtek ahogy dörömbölt újra és újra, majd lehajtotta a fejét.
Egy pár másodperc múlva nézte ahogyan a furgonok elhajtanak egymást után, csak 2-3 autót hátrahagyva. Nézte ahogy Mr. Kim kétségbeesetten néz körül, a lelkében meleget érzett ahogy arra gondolt talán őt keresi.
Tekintete a helyről kisétáló két alakra esett, az egyik az autóban őt hagyó férfi, és mögötte a vérző karú Namjoon Hyungja. Szemei elkerekedtek amikor meglátta, mennyire vérzik a karja, és fájdalmas arckifejezést vág. A jelenetet nézve Taehyung közeledett feléjük, és be akarta verni a fejét a vastag ablaküvegbe, amikor meglátta hogy Taehyung Namjoonal a kocsiba szállt.
YOU ARE READING
Lucifer Bérgyilkosa || JIKOOK
Fanfiction☆Maffia Főnök jjk × Gyáva Cica pjm☆ -leírás- • Ez egy történet, amelyben Jeon Jungkook egy rettegett maffiafőnök, Park Jimin pedig a bérgyilkosaként dolgozik a kiképzőbázisán anélkül, hogy tudta volna. De mi fog történni? Mikor a maffiafőnök tudni...