04. Gyáva Macska.

69 2 0
                                    

☆

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

☆.°.:* .°.:*☆

A Maffia Főnök úgy helyezkedett el, hogy nem szakította el a tekintetét az angyali vonásokkal rendelkező fiúról.

Miért néz ki olyan ártatlannak és tisztának.

De mit keres ő itt? Otthon kellene lennie, nem sérült meg? Látja a kis tapaszt a homlokán.

Várj- miért érdekelte? Most hogy látta, és jól van, most már nem kell rá gondolnia.

Valami megmozdult benne, amikor a fiú a csípőjét ringatva elsétált, vagy csak a fejében látja a tökéletesen baszható seggét-

Mi a fasz?

A Maffia Főnök felsóhajtott, elfordítotva a tekintetét, de néhány másodperc múlva a tekintete elárulta, hogy ugyanahhoz az alakhoz ragadt. Mély lélegzetet vett, amikor élesen a fiúra nézett aki ott állt a pultra támaszkodva, miközben duzzogva összeszorította alsó ajkát.

Újabb vad kép üti meg a fejét, hogy milyen érzés lehet az ajka körül a fa-

Gondolatait elvágva vad fantáziájának bűnöse ismét csípőjét ringatva indult felé, kezében egy tálcás étellel. Érezte hogy a fiú kissé ideges és ijedt.

Hát persze. Természetesen ő egy kibaszott Maffia Főnök, az emberek nem hívnák Lucifernek, ha nem az aurája sikoltozná: veszély.

De egy kis hang az elméjében azt mondta, hogy nem akarja, hogy a fiú megijedjen tőle. Látta ahogy a fiú remegő keze az asztalára tette a tálcát, és ismét mézes hangja dübörgött a fülében, amikor megkérdezte, kér e még valami mást, de az étel illata betöltötte minden érzékét amitől elfelejtett mindent maga körül, és korgott a gyomra, közben felvett egy pálcikát és beletúrt az ételbe.

"Milyen goromba." A Maffia Főnök feje a fiú felé csattant, amikor meghallotta ezeket a szavakat, látta hogy a fiú duzzogva néz rá, és próbára teszi, ahogy Jeon a fiúra mered, és ekkor a fiú szeme elkerekedett, amikor rájött hogy Jeon hallotta őt.

"Mit mondtál?"- Jeon megróbálta lehalkítani a hangját, de megszokásból nagyon mélyen és hangosan szólt, amitől a fiú megborzongott.

"Én-én s-sajnálom..."- A fiú alsó ajka megremegett, ahogy lenézett és Jeonnak ez nem tetszett. Ha valaki más szájában maradtak volna a szavak, biztos volt benne hogy az illető már nem élne, de miért nem tetszett neki az ötlet, hogy a fiú a pincéjében legyen a kinzás miatt. A fiú nagyon ártatlan ezért az egészért, nem tudta, kivel keveredett össze.

Lucifer Bérgyilkosa || JIKOOKWhere stories live. Discover now