21. Parkok és az Idegen.

52 4 0
                                    

☆

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

☆.°.:* .°.:*.☆

Ji-hyun egy pillantra sem hagyta el Jimint. A nap nagyon gyorsan eltelt, és Jimin szíve mindig hevesebben dobogott, amikor arra gondolt hogy 3 nap után vissza kell mennie a pokolba.
Jimin mindig megrázta a fejét, amikor ezek a gondolatok jutottak az eszébe. Ezekben a napokban Hyungjával és öccsével szeretné tölteni az idejét. Azon kívül még örül, hogy Jin nem kérdezte meg a munkájáról.

"Hyungie."- Ji-hyun felhívta magára a figyelmet.

Jimin addig mosolygott míg már nem látott. "Mi van kicsim."

"Cukorka."- mondta Ji-hyun, és megmutatta az üres csomagolást Hyungjának.

"Akarsz még?"- kérdezte Jimin nagy szemekkel Ji-hyunra nézve, és látta hogy a fiatal Park ártatlanul bólint. "De most vacsoráztunk, és már késő van, Jin Hyung nem enged kimenni ebben az órában."- 'Én sem akarok kimenni.'- gondolta Jimin magában, és duzzogni kezdett.

Ji-hyun nyafogni kezdett, amikor kifogásokat hallotta a testvérétől. "Cukorkaaa."- Ji-hyun megütötte a kis öklével.

Jimin a homlokát ráncolta. "Ez rossz modor Ji-hyun, és Jin Hyung túlságosan elkényeztet téged."- Jimin gyengéden szidta, és felmutatta a mutatóújját. Ji-hyun lenézett, és duzzogni kezdett. Jimin rosszul érezte magát, amiért szidta a fiatalabbat, de nem volt más választása. Miután visszatért rájött, hogy Jin túlságosan elkényezteti a testvérét. Mindent megkap, amit a testvére követel, de irányítania kell Ji-hyunt. "Holnap kimegyünk, és hozok neked sok cukorkát, rendben?"- mondta Jimin mosolyogva, de a kisgyerek félrenézett. Jimin szomorúnak érezte magát. "Kicsim, kérlek."- kérlelve nyafogott és rázta a kissebbet.

"Hyungie curkorka"- Jih-yun mondta, és kiskutya szememeket vetett az idősebbre, aki megforgatta a szemét, igazából ő is tud errő a trükkről.

"Jih-yun nem."- mondta Jimin, és elfordította a tekintetét a fiatalabról, miközben az ágyra gurult és feküdt.

"Hyungie kélek"- mondta Ji-hyun Jimin felé fordulva, miközben a nyakára ült és rázni kezdte.

"Nem."- mondta a fejét rázva, és arra késztette Jih-yunt hogy elmozduljon és felült az ágyon.

"Hyungie cukorka kéleeeeek"- mondta, közben pufók kezét Jimin arcára tette, és megcsókolta Jimin orrát.

"Waaaaa Jih-yun ne légy ennyire aranyos."- Jimin nyafogott, és karjai közé szorította a gyermeket. "Aludjunk, Hyungie ma veled alszik, holnap pedig akkor megyünk ki amikor csak akarod."- Jimin lefeküdt az ágyra a kisgyerekkel, aki szorosan öleli őt, és arra gondolt hogy Hyungja éjszaka eltűnik. Jimin betakarta mindkettejüket egy puha paplannal. Jih-yun ásított, ahogy feladta a nyafogást, mert tudta hogy Hyungja holnap sok cukorkát fog adni neki.

Lucifer Bérgyilkosa || JIKOOKWhere stories live. Discover now