~Jeongchan~ 18+

166 4 9
                                    

Jeongin szemszöge:

Egy átlagos iskolai napon egy átlagos angol órán ülltem mikor random oda jött hozzám a tanár és azt mondta, hogy maradjak egy kicsit bent óra útán.
Mikor ki csöngettek oda mentem a tanárúrhoz és vàrtam mikor fog már megszolalni.
-Szóval Jeongin az lenne, hogy angolbol igen rosszul állsz a többi tantárgyhoz képest szóval kéne korepetálás neked. Kettő lehetőséged van! Az egyik, hogy az osztályodból valaki segít a második az, hogy én. Melyiket választanád?- kérdezzte.
-Háááát...ömm van olyan lehetőség, hogy egyiksem?
-Szerintem nem tettem fel ilyent.
-Mmm jóó akkor tudna maga korepetálni? Az osztálytársaim szerintem nem válalnák el.- mondtam majd a végén meg forgadtam a szemeim.
-Szuper, akkor tessék itt van a számom és a címem majd írj rám és beszélünk egy időpontott!- mondta majd egy cetlit nyomott a kezembe.
-Rendben, köszönöm!- mondtam.
Majd cuccomat össze szedtem és indúltam is kifele az épületből.

Nem lakok messze a sulitol szoval kb 20 perc útán már otthon is voltam.
Mikor haza értem a konyhába mentek kaja útán kutakodni mert egyik szüllöm sem volt otthon.
Nagy nehezen össze raktam magamnak egy gyors ebédett és esszembe jutott, hogy rá kéne írnom a tanáromra.

Yang Jeongin
Jó napot tanárúr! Ahogy beszéltűk tudna adni egy időpontott mikor tudd engem korepetálni?

Vártam mikor ír vissza de kb 10 perc múlva kaptam is a választ

Mr. Bang Christopher Chan
Szia Jeongin! Persze, ha neked jó ezen a héten szombaton azaz holnap útán 2 órakor? Gyere a címmemre amit meg adtam neked.

Yang Jeongin
Rendben!

Majd ezzel le zártam a dolgott mára és készülödtem a másnapra az órákra.
Végül sikerűlt el aludtnom a tanulnivaló felett és hajnali 1 kor kelltem fel az asztalról.
-Úristen ennyi az idő?!- riadtam fel és pakoltam el majdnem a teljes sőtetben a cuccaim és futottam gyorsan fűrödni. Sikeresen meg tudtam fűrödni és most az ágyabban folytattam az alvást.

Másnap reggel az ébresztőmre felkelltem és kivonszoltam magam a fűrdőbe, hogy össze készülödjek.
Kb 7:06 kor már indultam is az iskola fele és gyorsan be mentem kaját venni egy kis boltba.
Mikor ezzel is sikeresen meg voltam folytattam az útam az iskola felé.
Pár perc útán meg is érkezztem és mentem is az osztály termembe majd le huppantam barátom mellé.
-Szia I.N!- köszönt melöllem Seungmin.
-Szia Minnie!- köszöntem vissza.
-Rosszul aludtál? Kicsit karikás a szemed.
-Hát ja. Be aludtam a tanulnivaló felett és így nagyon fossul aludtam.
-Oo szegényem.- mondta majd meg simmogatta a fejem.

Az órák gyorsan el mentek. Mikor vége lett az útsó óránknak el köszöntem Seungmintol majd indultam haza fele. Kifele találkoztam az angol tanárommal.
-Ne felejts el jönni hozzám holnap órára!- mondta majd rám kacsintott és mikor el ment melettem kezemre símitott.
-R-rendben.- mondtam vörös fejjel.
Haza fele be mentem nasit venni egy boltban mert megkivántam.
Mikor meg vettem amit szerettem volna folytattam az útam haza fele.

Mikor haza értem, gyorsan át öltözztem otthoni ruciba és meg ettem amit vettem közben videot nézztem. Majd utána realizáltam, hogy én holnap megyek korepetálásra és fogalmam sincs mit kénne vinnem szoval gyorsan fel hívtam Seungmint.

-Szia, Innie mondjad mi az?- vette fel a telefont Seungmin.
-Szia, ugye holnap megyek Chan tanárúrhoz szerinted mit vigyek?
-Miért nem kérdezzed őt meg? De gondolom a könyveket. Meg talán kotont is vinned kéne.- hallotam a hangján, hogy pervez mosolyra húzza a száját.
-Fhuu tee, ő sokkal idősebb mint én biztos nem csinálna olyan dolgott velem.
-Hát az a 6 év nem sok szerintem.
-Nem baj akkor se csinálhat olyant!

Stray Kids oneshotsWhere stories live. Discover now