Juliet için Romeo, hep gece gelen ama ışık getiren biridir.
Romeo güneşten bile parlak bir ışıktır
Juliet için.R&J
Bölüm 16. Sıcakmış Dudakların Hâlâ
❝𝓼𝓇𝓬𝓪𝓴𝓶𝓇𝓼 𝓭𝓾𝓭𝓪𝓴𝓵𝓪𝓻𝓇𝓷 𝓱𝓪𝓵𝓪❞
"Ben de Bulut'tan ve senden ayrılmak istemiyorum. Doksan gün oldukça uzun bir süre farkındayım. Karar vermek öyle zor ki anne... eğitimi tamamladığın her ay, paran üçe bölünerek hesabına yatırılacakmış. Yani ben oradayken siz burada borçları ödeyip kalan ihtiyacınızı görebileceksiniz."
"Kızım, başka bir yolumuz yok mu? Ben bir konu komşuya-"
"Annem," dedim ellerini avucumun içine sararak. "Sana söylememiştim bu zamana kadar ama ben iki ayrı işte çalışıyorum, ihtiyaçlarımıza para yetirebilmek için."
"Sen ne diyorsun Leyla? Şimdi kalbime inecek kızım?"
"Dur hemen kötüyü düşünüyorsun, öyle bir insan mıyım ben?"
"İnsan zorda kalınca nasıl bir insan olduğunu bilemiyor kızım. Senin zorunda kalarak farklı seçeneklere yönelmen benim için kalbime saplanan bir bıçaktan ötesi olmaz."
"Bulaşık yıkıyorum başka bir kafede. Onlara bu borç meselesini bahsettim ama an fazla bir maaş ikramiye verebildiler. Fazlasını istemeye zaten yüzüm yok. Üçüncü bir işte çalışacak da ne gücüm ne de vaktim var."
"Ben gündeliğe gitsem kızım? Temizlik yapar kazanırım biraz."
"Annem Bulut özel bir çocuk biliyorsun. Her şey çok daha zor geçecek. Hem sen şeker hastasısın, saatin, düzenin, ilaçların var. Başka bir yolum olsa o yola sapardım. Allah karşıma böyle bir kapı açıyorken, benim o kapıyı çarpmam olmaz."
"Kızım, nasıl olacak Leyla'm?"
O değil de ben onun annesiymişim gibi sardım kollarımı bedenine. Sessiz gözyaşlarım saçlarının arasına karışırken, diğer bir çift gözden akan ılık damlalar göğsümü yumuşatıyordu.
"Borcu yapılandıracağım. Kartımı da sana bırakacağım. Kime ne ödeneceğini tek tek not alır veririm eline. Bu sürede bir de yardımcı tutarız, sana zor olmasını istemiyorum."
Annem ileri düzeyde şeker hastası olduğu için bazı rahatsızlıkları ani gelişiyordu. Şekeri düştüğünde oturduğu yerden kalkamıyor ve anında iğne vurması gerekiyordu. Ben olmadığım süre boyunca bu evde birine daha ihtiyaç vardı. Temizliğe, yemeğe, Bulut'a ve eğitimlerine destek verecek biri. Şayet eğitim diye bahsettiğim yarışmayı kazanabilirsem fazlasıyla yatan paradan gelen yardımcının da ödemesini yapardık.
Asıl soru bu kişinin kim olacağıydı?
Bulut'un pijamalarıyla aşağı indiğini anladığımızda kendimize çeki düzen vererek hiçbir şey yokmuş ve her şey yolundaymış gibi davranmaya başladık. Çünkü anne olmak bu dünyada en çok masum bir kalbin tertemiz kalmaya çalışmasını sağlamaktı.
Onun kalbinin değil kırılması, ufak bir rüzgâra bile maruz kalması benim kalbim için zelzeleler çıkması demekti.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOKTA
Teen FictionÜniversitede edebiyat ve konservatuar öğrencilerin gizemli bir şekilde ortadan kaybolması dikkatleri çeker. Fakat asıl soru şudur ki; hepsi arkasında iyi olduğuna dair notlar bırakmıştır. Okul dolaplarına bırakılan zarflardan kimsenin haberi yoktur...