RİB

6.9K 279 243
                                    

Ana karakterlerimizden biri olan Levent şu ana arkadaşı Ömer'in aşık olduğu kızı dinlemekten sıkıldığı için yüksek bir sesle ofladıktan sonra karşıdaki arkadaşına baktı.

"Ömer şu an senin sevdiğin kızın ablasının düğününde giydiği kıyafetlerin uyumuyla hiç ilgilenmiyorum biliyor musun? Ki bence bu durumla sende çok ilgilenme"

Ömer arkadaşına şakacıktan alınmış bir şekilde baktı. "İlerde sen aşık olunca görücem ben seni anlatsanda dinlemicem"

"Olum ben kaç zamadır seni dinledim sende beni dinleyeceksin ayrıca ben çocuğun sıçtığı boka kadar da anlatmam"

Ömer'in ağzından 'hıh' diye bir nida çıktı. "Sanki ben bokunu anlattım"

"Az kaldı olum sen onuda anlatırsın"

Bir süre bu konu üzerinden tartışmaya devam ettiler. Fakat daha sonra Levent kibar(!) bir şekilde arkadaşını susturup evine doğru yola çıktı. Ama öncesinde evinin yakınlarındaki parka gidecekti.

O parka gidene kadar biz biraz onun hakkında konuşalım.

Levent Kara, 28 yaşında bir edebiyat öğretmeniydi. Şu anda da bir lisede çalışıyordu. Çocukları seviyordu onlarda Levent'i.

Orta gelirli bir ailede büyümüştü. Babası onun rol modeliydi. Babasıda emekli edebiyat öğretmeniydi. Annesi ise ev hanımıydı. Tek çocuktu.

Daha liseye yeni geçmişken eşcinsel olduğunu fark etti.

Ailesi öğrendiğinde kıyamet kopmuştu. Evet babası okumuş bir insandı fakat bu kabul edilir bir şey değildi ona göre. Ne yani bir torun sahibi olamayacak mıydı? Annesi bunun bir hastalık olduğunu söyleyip onu psikoloğa bile götürmüştü.

Ailesiyle o zamandan sonra hiç eskisi gibi olmamıştı araları. Üniversite okurken zaten iyice açılmıştı araları. Bazen yokluklarını hissetsede onu böyle kabul etmedikleri sürece yanlarında kendide gidemezdi.

Ömer ilkokul birden beri en yakın arkadaşlardı. Eşcinsel olduğunu öğrendiğinde ise 'bana giren çıkan yok neticede' diyip her zaman yanında olacağını söylemişti. Ve her zamanda yanında olmuştu. Ömer onun kan bağı olmadığı kardeşiydi.

Ah sanırım bu kadar hem zaten Levent de parka geldi. Fiziksel özellikleri ve arkadaş çevresi kaldı. Tüh.

Denizi gören bir banka oturdu demek isterdim ama oturduğu banka gece geç saat olduğu için boş olan parka bakıyordu.

Cebindeki paketi çıkardı ve içinden bir dal sigara aldı ve çakmakla yaktı. Paketi ve çakmağı geri cebine koyup boş parka bakmaya başladı.

Siz sigara içmeyin ama!

Parka ne kadar daldıysa sigarasının bittiğini bile fark etmedi. Hadi ama ne düşünüyordunda fark etmedin. Biten sigarasının izmaritini yere atıp ezdi.

Siz izmaritleri yere atmayın!

Eve gitmek için kalkacakken bankın boş tarafında bir miyavlama sesi duyunca yanına döndü.

Turucu sarman bir kedi vardı karşısında. Yeşil büyük gözlerini sokak lambası parlatıyordu. Levent elini kedinin başına atıp sevdi. Kedi hemen kucağına çıkmıştı.

"Ne kadar güzel tüylerin var öyle senin yumuşacık"

Kedi mırlayarak göğsüne sürtündü. Mırıltısına gök gürültüsü eşlik edince yağmurun yaklaştığı anlaşıldı.

Turuncu kediyle konuşarak bir süre geçirdikten sonra onu kucağınfan indirip banka koydu. Yağmur yağarken onu yanlız bırakmak istemezdi ama mecburdu(?).

Turuncu kediye görüşürüz dedikten sonra banktan kalktı ve eve doğru yola koyuldu.

Yağmur sepelemeye başlayınca adımlarını hızlandırdı. Yanındaki gölgrden dolayı kedininde onunla geldiğini anladı. Kedi istikrarlı bir şekilde yağmurda ıslanmayı umursamayarak Levent ile gidiyordu.

Bir süre sonra Levent durdu o durunca kedide durdu ve Levent'e bakmaya başladı. Söylene söylene ceketinin fermuarını biraz açtı sonra kediyi kucağına alıp ceketin içine koydu. Onu iyice sarmalayıp hızlıca evine gitmeye devam etti.

Evin bahçe kapısı görününce birkaç büyük adımda kapıya geldi ve açtı. Ceketin cebinden anahtarları çıkarıp evede girdi. Hızlıca odasına girip üstünü çıkarmaya başladı. Kediyi de yatağına bırakmıştı ama ıslak olunca yere bıraktı.

"Senide kurutmak lazum hasta olma"

O konuşsada boşa konuşmuştu çünkü kedi onunla beraber banyoya girmişti kenarda kendini yalamakla meşguldü.

Levent baksırını çıkarıp suyun altına girer girmez turuncu kedi onu izlemeye başladı.

Levent banyodan çıkana kadar turuncu kedi onu izledi. Hatta üstünü değiştiriken bile izledi. Üstünü değiştirip yatağa yatınca kediye baktı ve yatağın yanını eliyle patpatladı.

"Gel bakalım turuncu"

🐈

Turuncu - BxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin