Miraba
--------------
Kulağıma gelen birkaç tıkırtıyla uyanırken yan tarafın çöktüğünü hissettim. Burnuma da güzel kokular geliyordu.
"Güzeller güzelim"
Aşık olduğum o sesi duyunca gözlerimi yavaşça açtım. Karşımda Levent güzel gülümsemesiyle bana bakıyordu. Bu benide gülümsetti. Biraz gerinmek istedim fakat kalçama giren ağrıyla hareketlerim kesildi. Gerçekten ağrıyordu. Sanırım sadece bir kere yapmamız çok büyük bir acıya neden olmamıştı. Ama yine de acıyordu.
Levent yanıma biraz daha yaklaştı ve burnuma bir öpücük kondurdu.
"Ağrın var mı canımın içi?"
Bu soruyla yanaklarım biraz kızarsada sorusunu cevapsız bırakmadım.
"Yok sanırım bir kez yaptığımızdan dolayı yok"
Levent gülümseyip bu kez de dudaklarıma bir öpücük kondurdu.
"Sadece ondan değil bebeğim, hem çok yumuşak davrandım hemde hızlı bitti ya"
Ben ilk kez böyle bir deneyim yaşadığımdan orgazm olmam kısa sürmüştü. Sanırım Levent de uzun zamandan sonra ilk kez böyle bir deneyim yaşadığı- Levent bunu başkalarıyla mı yapmıştı?
Kaşlarım düşündüklerimle çatılırken ondan uzaklaştım, neden uzaklaştığımı sorgular bir biçimde suratıma bakıyordu.
"Bunu daha önce kimlerle yaptın?"
Sesim beklemediğim bir şekilde sert çıkmıştı. Ama şöyle tekrar dönüp düşününce benden öncekilerle ilgilenmemem gerekiyordu. Öncesinden banane!
Levent'in ise önce kaşları çatıldı sonra kahkaha attı. Bunda gülünecek ne vardı canım!
"Gülme" derken bir yandan da omzuna vurmuştum.
"Ya güzelim Allah aşkına ya. Merak etme senden öncesi pek olmadı.."
Elini ensesine götürüp kaşıyınca gözlerimi kıstım.
"..birkaç tek gecelik ilişkim olmuştu"
Benim ağzımı açmama izin vermeden tekrar telaşla konuştu.
"AMA BAK VALLA TEK GECELİKTİ VE ÇOOOK UZUN ZAMAN ÖNCEYDİ son beş yıldır kendime bile dokunmadım. Seninle karşılaştıktan sonra aklıma geldi hatta cinsellik beni öyle etkilemişti ki vücudun"
Hızlı hızlı açıklama yapmasıyla kıkırdadım. Benim kıkırdadığımı görünce rahat bir nefes verdi.
"Ya aşkım şaka yaptım. Benim öncemin olmadığı gibi seninde olsun istemezdim ama buna karışamam gem neticede eski, benden önce"
"Aşkım diyen ağzını yerim yer"
Dedikten sonra dudaklarıma ardı ardına öpücük kondurdu ve en sonunda ısırdı. Bu küçük bir şekilde inlememe sebep oldu. Uzunca bir öpücük kondurduktan sonrada biraz uzaklaştı.
"Biraz korkmadım değil güzelim öyle bir sordun ki"
Dediğine sadece kıkırdamakla yetindim. Bir süre birbirime baktıktan sonra bir anda beni yüzüstü çevirdi. Ağzımdam bir çığlık çıkarken bunu başta neden yaptığını anlamamıştım.
Sonra hızkıca altımdaki şortu ve baksırı aynı anda çıkardı. Soğuk bir şeyi deliğimde hissetmemle krem sürdüğünü anladım ama orada hareket eden parmağıyla inlememi tutamadım.
Elini oradan çekince kalçama bir tokat attı ve ben tekrar inledim.
Bu kez de ayağa kalkınca beni kucsğına almasıyla bir çığlık attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Turuncu - Bxb
FantasyLevent ve kedi sandığı ama kedi olmayan kedisi Çakır'ın hikayesi 🌈