#boylove ETİKETİNDE BİRİNCİ SIRADAYIZZZ
Okuma sayımız gitgide artıyooooo✨
🔞
Ömer sevgilisinin dudaklarına atıldı ve derin bir öpüşmeyi başlattı.
Öpüşürken bir yandan da Koray'a sürtünmeye başlamıştı. Bir süre sonra nefes nefese ayrıldılar.
"Emin misin?"
Ömer düzensiz nefesleriyle kafasını salladı.
"Eve gidelim o zamam bu ilk-"
"Olsun ben sevişme hayatımıza ofis fantazisiyle başlamak istiyorum"
Koray bu sözlerle güldü, sevgilisini koltuğa yatırdı ve bacaklarının arasına girdi. Ömer beklemediği hareketle daha da heyecanlanmıştı.
Merak ediyordu, çok da heyecanlıydı. Düzensiz nefesleri odada yankılanıyordu.
Sevgilisi eğilip tekrar onu öpmeye başlamıştı. Ömer zevkle karşılık veriyordu bu kez öpüşmeleri sevişmeyle bitecekti.
Koray birden çekildi ve ayağa kalktı. Ömer ne olduğunu anlamadan kapıyı kilitledi, tekrar Ömer'in üzerindeki yerini aldı. O arada üzerindeki ceketi çıkarıp ofisin bir yerine atmıştı.
Öpüşmek artık yetmemeye başlamıştı. Ömer elini sevgilisinin gömleğine attı ve düğmelerini açmaya başladı. Koray biraz çekilip gömleğini üzerinden tamamen çıkardı. Esmer teni gerçekten göz kamaştırıcıydı.
Koray hızlı bir hareketle Ömer'in tişörtünü çıkardı ve hemen ardından pantolonunu da çıkardı. Ayakkabılarını da yere attı.
Ömer'in tenine dudaklarını yalayarak bakmıştı. Yer yer benlerle süslü olan kumral teni ağız sulandırıcıydı.
İştahla eğildi ve göğüs ucunu dudakları arasına aldı. Daha sonrada Ömer'den bir inleme.
Ömer ilk kez böyle bir zevk yaşıyordu.
Bir göğüsünü emerken öbür göğüsünü de parmakları arasına hapsetmişti. Ömer kısık bir sesle arada inliyordu. Şu an şirkette olmaları hiç umurlarında değildi. Ki zaten bu kat çok kalabalık olmazdı.
Koray emdiği gmğüs ucunu ısırıp bıraktı. Ardından diliyle Ömer'in kasıklarında doğru bir yol çizdi. Baksırın kenarından tuttupu gibi indirdi. Sertleşmiş aleti özgürlüğüne kavuşmuştu.
Koray önce aletin dibine öpücükler kondurdu ve diliyle ucuna kadar geldi. En az kendi aleti kadar olan aleti ağzına aldı ve bir süre gitgel yaptı. Ömer elini sevgilisinin kafasına attı ve biraz daha bastırdı. Ömer gelmeye yakınken Koray aleti ağzından çıkardı. Biraz geriye kaydı, Ömer'de bacaklarını tuttu ve kendine çekti.
Deliği şimdi gözler önündeydi. Koray kararmış gözleriyle öyle bir bakıyordu ki Ömer utanmıştı.
Bugün her ilk yaşanacaktı galiba.
"Lan bakmasana yiyecekmiş gibi"
Hala hipnoz olmuş gibi deliğine bakan adama söylendi. Koray yüzüne arsız bir sırıtış yerleştirdi.
"Yiyeceğim zaten"
Ömer konuşmak için ağzını açmıştı ama deliğinde hissettiği nefesle derin bir soluk çekti sessiz bir küfür mırıldandı. Göğsü hızlı hızlı inip kalkıyor gelecek hamleyi bekliyordu.
Koray önünde kasılıp geveşeyen deliğe dudaklarını bastırıp yalamaya emmeye başladı. Bu sırada Ömer'in beli yay gibi gerilmiş yüksek bir sesle inlemişti. Elini Koray'ın kafasına götürdü ve deliğine bastırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Turuncu - Bxb
FantasyLevent ve kedi sandığı ama kedi olmayan kedisi Çakır'ın hikayesi 🌈