İDEY

3.3K 178 41
                                    

Levent ertesi gün Ömer ile buluşmuştu. Her zaman geldikleri kafede oturmuş Ömer'in konuşmasını bekliyordu. Bir yandan çok kızgındı ona ama bir yandan da onu anlamaya çalışıyordu. Levent, Ömer'in gözlerine baktı bir hüzün vardı ama bir yandanda bir parıltı vardı sanki.

"Beni aldatmış" demek bu yüzden ayrılmışlardı. Bu çok ağır bir şeydi. Aldatmadan önce ayrılacağını söylese ne olurdu ki.

"Nasıl lan" Ömer derin bir nefes alıp öyle konuştu.

"Yani emin değilim ama aldatıyor olabilir"

"Ömer biraz daha açar mısın?"

"Ya bak belki şerefsizin önde gidey-"

"Belki değil zaten öylesin. Devam"

"Ya tamam öyleyim ama ben şu zamana kadar kimi aldattım lan. Lan sevgili olduğum kızlardan hangisini yolda bırakan ben oldum? Hiçbir zaman çünkü bu ağır bir şey ve kimse yaşamak istemez aynı benim yaşamak istemeyeceğim gibi ama gör bak ki hep yaşadım"

Levent önce ne demesi gerektiğini bilemedi ama sonra aralarında zeki olan ve aklını kullananın kendisi olduğunu fark etti bu yüzden bir şeyler konuştu.

"Ya Ömer aldatılma konusunda haklısın ama sende çok ayran gönüllüsün çabuk sıkılıyorsun çabuk başka sulara yelken açıyorsun ve kızlar bunun farkındalar"

"Bu sürekli bırakılmam için bir sebep mi peki?"

Levent sabır diledi. Şimdi birde iyi ki böyleymişim diyip kendini savunacaktı Ömer.

"Yani duyduğuma göre kızlar ilgi seviyor ve sen normalde bile ilgili bir adam değilsin"

Normalde zaten sessiz sakin çok arkadaşı olan biri değildi hele kız arkadaşı pek olmamıştı. Daha öncede sadece bir tane sevgili olmuştu. Bu konuda bilgili biri değildi o yüzden. Sadece duydukları ve gördükleriyle tahmin ediyordu.

"Haklı olmandan nefret ettiğimi söylemiş miydim?" Ömer sıkıntılı bir nefes verdi bu adam çok gıcıktı.

"Ya aptal adam beni haklı çıkarma sende"

Levent bazen bu çocukla nasıl ve neden arkadaş olduğunu sorguluyordu. Bu kadar farklı olup bu kadar yakın olan iki arkadaş zaten onlardan başka yoktur diye düşündü.

"Bir gün aşık olursan-"

"Ben aşka inanmıyorum kardo"

"Aşk sana inanıyor sanki mal ayrıca bu lafların götüne sik olarak girecek haberin yok" Levent kafasını sallayıp konuşmuştu. Mal arkadaşı ona küfür ettirmişti işte.

"Gerizekalı ben heteroyum ancak başkasının götüne sik olurum"

Konuştukları konu gerçekten çok iç açıcıydı.

"Ömer kızlarla yapamamanın sebebi ya erkeklere ilgi duyuyor olmansa?"

Levent ellerini masada birleştirip öne eğilirken sormuştu sorusunu.

Ömer hızlıca ayğa kalktı ve Levent'in yüzüne doğru eğildi.

"Bu sikik fikirlerin sende kalırsa sevinirim"

Geri çekilip kafeden çıkmadan önce hesabı ödeyip gitmişti. Giderkende aklında tek bir düşünce vardı.

'Acaba hesabı ödemese miydim'

Sanırım yazarla uğraşıyordu yan karakter yazarda onunla uğraşırdı.

"Pardon" daha ne yapılacağını öğrenmeden geri adım atmıştı, göt korkusu böyle bir şeydi işte. Ama geç kalmıştı.

Gerçek düşünen neydi Ömer,

'Acaba Levent haklı mı?'

😺

Turuncu - BxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin