Arkadaşlar ben kaybetmek ilham
Mal gibi kalmak ben
Hayır garip olanda bu kurguya ne yazacağımı bilmeyip aklıma farklı konuların gelmesi🙂
Ama aklıma gelen konuda müq yani
Bu kez birinci kişi ağzından yazıyorum
-------------------
Çakır'dan
Üstümde bana kararmış gözleriyle bakan adam beni bir yandan utandırsada diğer yandan heyecanlandırıyordu.
Söylediği sözler ise sadece daha da heyecanlanmamı sağlamıştı. Kuyruğum altımda kaldığı için hareket etmiyordu daha doğrusu edemiyordu. Yoksa son sürat sallanırdı.
İki yanıma koyduğu ellerinden birini kaldırdı ve kafama, kulaklarıma götürüp okşadı. Bu hareketle mırlayıp yanağımı eline sürtmek istedim. Bunu yapmak için kafamı biraz çevirince gözüme pazuları çarptı.
Waow! Bunlar ne kadar büyük kaslardı öyle!
Yanağımı eline sürtmek yerine koluna yaklaştım ve masum(!) bir öpücük kondurdum.
Levent öpücüğümle biraz uzaklaştı ama tekrar yaklaşması uzun sürmedi.
Dudaklarıma ilk dokunuşu yavaş ve hafif olsada benimde karşılık verip dillerimizin buluşmasıyla hareketleri hızlandı ve sertleşti.
Nefesim kesilene kadar öptüğü için bir süre sonra ayrıldım dudaklarından.
O ise hız kesmeden boynuma indi ve orayı öpmeye başladı. Kesik kesik olan nefeslerim boynumu sertçe emmesiyle inlemeye dönüştü. Kuyruğum daha çok kasılmıştı.
Kısa bir süreliğine kafasını kaldırdı ardından üzerimde olan tişörtü bir çırpıda çıkardı. Üzerimde yükseldi ve beyaz tenime uzunca süzerek baktı.
"Bembeyazsın"
Yüzünde bir sırıtma ifadesi oluşmaya başlamıştı. Ne düşündüğünü tam bilmiyordum ama tahmin edebiliyordum.
Kesin sapıkça bir şeydi!
Bu düşünceyle yüzüm kızarmıştı eminim ki. Ama sorun şu ki onu bu hale getiren bendim. Bu yüzden utanmamam gerekiyordu. Eğer sapıkça bir şey düşünüyorsa sebebi de bendim.
Ben bir tık düşüncelere dalmışken göğüs ucumda hissettiğim nefesle titredim. Kulaklarım gelecek hamleyi bekler bir şekilde dikleşmişti.
Önce dudaklarını deydirdi. Nefesimi tuttum. Sanki o da kendini tutuyormuş gibi içine bir nefes çekti ve bir anda emmeye başladı.
Dudaklarıyla göğüs ucumun birini emerken değerini eliyle yoğuruyor ucunu sıkıyordu. Hareketleri bir yandan acıtsada bir yandan içimde bir şeylerin hareketlenmesini sağlıyordu.
"Mmhhh"
Ağzında olan tarafı ısırmasıyla belim gerilmiş ve tekrar yatağa düşmüştü. Ağzımdan da mırlamaya benzer ama daha yüksek sesli bir inleme çıkmıştı. Kuyruğum da artık özgürcr hareket etmek istiyordu.
Elini ve ağzını dudaklarımdan çekmişti ama dudakları bu kez karnımda dolaşıyordu ve yavaşça aşağı taraflara doğru ilerliyordu.
Altımdaki eşofmanı biraz daha çekerek açılan yerlere öpücük konduruyordu. Bu kulaklarımın hareketine ve kısık sesli inlemelerimr sebep oluyordu.
Bir anda altımdan baksırımla beraber çıkarılan eşofmanıma neye uğradığımı şaşırdım. Dirseklerimin üzerinde doğrulup yapacaklarını izlemek istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Turuncu - Bxb
FantasyLevent ve kedi sandığı ama kedi olmayan kedisi Çakır'ın hikayesi 🌈