ITLA NO

2.3K 136 111
                                    

Ben farklı bişiler yazdım ☺️

------------------

"Levent bara gidelim mi?"

Adam yanından gelen çekingen sesle oraya döndü. Çakır ellerini önünde birleştirmiş kuyruğu yavaşça sallanarak kendine bakıyordu. Elindeki kağıtları bıraktı ve sandalyede geriye yaslanıp bacaklarını açarak oturdu. Çakır mesajı anlayıp hemen sevgilisinin kucağına oturdu.

"Gidelim bebeğim sen uzun süredir evdesin canın sıkılmıştır"

Çakır, Levent'in hemen kabul etmesine şaşırmıştı. Belki başka bir yere gidelim falan diyip götürmezdi diye düşünmüştü.

Levent ise onun son zamanlarda sıkıldığını zaten fark etmişti. Hem bu süre zarfında telefonu da yoktu. Bunu hatırlayınca biraz kaydı ve çekmeceden bir kutu çıkardı.

"Daha erken verecektim ama unutmuşum kusura bakma" Çakır telefon kutusunu görmesiyle şaşırmıştı, adamın mahcup sesiyle daha da çok şaşırmıştı.

Bir şey demeden kutuyu açtı, dışı süslenmiş olduğu için marka belli olmuyordu kutudan ama açınca bunun son model telefonlardan biri olduğunu gördü.

"Levent bu çok paha-"

Levent biraz eğildi ve güzel dudakşara uzun bir öpücük kondurdu. Dudaklarını hareket ettirmeden sadece bastırdı.

"Sen bunları düşünme benim bebeğim, sen şimdi ben yokken evde sıkılmışsındır da"

Çakır telefonu masaya koyarken kafasını olımsuz anlamda salladı. Ardından biraz kayarak ki kayarken -Levent'in küçük üyesine sürtünmüş oldu- kucağına daha iyi yerleşti. Levent'in boynuna kollarını dolayıp kafasını gömdü.

"Ben sıkılmadım ki hem televiyon vardı...birde ben seni düşününce sıkılmıyorum ki hiç"

Hem tatlı tatlı miyavlıyor hem de dudakları boynuna değiyordu. O gerçekten adamı çıldırtacaktı. Levent sakinleşmek için konuyu değiştirdi.

"Bebeğim bara gitmeden önce sana kıyafet almaya gidelim mi?"

Levent zaten idare etmelik birkaç parça bir şey almıştı çocuğa ama daha fazla almalılardı.

Çakır her ne kadar telefon aldığı için başka bir şey istemeyecek olsada kıyafete ihtiyacı vardı. Usulca kafasını salladı. Geriye çekilince Levent'in dudağına küçük sesli bir öpücük kondurup kalktı.

Ardından elini adama uzattı kalkması için. Levent ellerini birbirine geçirip öyle kalktı. Ele ele odaya doğru gidiyorlardı.

Levent kendi elinden kat kat küçük olan eli sıkı sıkı tuttu, kaldırdı ve bir öpücük kondurdu.

*

Levent mağazada Çakır'ın kabinden çıkmasını bekliyordu. Bir sürü kıyafet almışlardı. Ama Çakır birkaç parça kıyafet daha denemek istediğini söylemişti.

Çakır'a geneli sevimli olan şeyler almışlardı. Ve Levent'in sinir olduğu tek nokta aldıkları kısa şortlardı. Asla almasına karışmış veya kızmış değildi. Levent öyle bir adam değildi. Fakat onu giydiğinde eğer birileri güzel bacaklarına bakarsa kendi ölüm fermanını imzalamış olacaktı.

Aldıklarıyla Çakır'ın feminen bir çocuk olduğunu anlamış oldu. Bu Levent için sorun değildi, o giydikleri veya giyecekleri için sevmemişti ki zaten Çakır'ı.

Şortların her biri Çakır'a o kadar yakışmıştı ki. Birde zevkli bir çocuktu. O şortların hepsiyle uyumlu giyilecek şeyleri bulmuştu. Ayrıca birkaç tanede etek almışlardı sanırım.

Turuncu - BxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin