Levent iki haftadır turuncuyla yaşıyordu. Turuncu! Ne kadar yaratıcı bir isim!
Aşılarını yaptırmış mamasını, mama kabını, kumunu almıştı. Gerçi bir kedi için ne gerekiyorsa her şeyi almıştı.
Hatta kendinin bile hoşuna giden ucunda tüy olan bir çubukta vardı. Her gece bu çubukla oyun oynuyorlardı.
Kedi kendini gerçekten çok seviyordu başka kimseyi sevmiyordu, ona dokunan herkese tırnaklarını çıkarıyordu. Levent'i gerçekten seviyordu.
Sadece kedi geldiğinden beri bazen tuhaf bir şekilde bazı şeyler düzenli olıyordu. Bu bazen yatağı bazen dolabı bazen ise mutfak olabiliyordu. İşin daha da ilginç yani Levent bunu hiç umursamıyordu.
Şimdi ise Ömerle her zaman oturdukları kafede Ömer'i bekliyordu. Onu çağıran kişi ise yine Ömer'di. Çağıranda kendiydi geç kalanda.
Garson kız artık saymadığı kadar fazla kez gelmişti. Yine geliyordu. Levent ofladı kızlar ilgimi çekmiyor diye bağırmak istiyordu ama yapamıyordu. Kıza kibar davrandıkça kene olmuştu.
"Aaa arkadaşınız hala gelmedi mi?" saçını flörtöz bir tavırla kulağının arkasına aldı ve elini Levent'in karşısındaki sandalyeye koydu.
"Sizce gelmiş gibi mi duruyor?" Levent artık kibarlığı bir kenara bırakmıştı. Bundan kaynaklı kız dumura uğramıştı.
Üzerindeki şaşkınlığı atıp tekrar şansını denedi. "Bende aslında molaya çıkacaktım isterseniz size eşlik edebilirim?"
"Hayır arkadaşım gelir zaten birazdan"
"O zaman numaranızı alayım daha sonra konuşuruz"
Levent sağına dönüp bir sabır çekti. "Hayır"
Kız pes etmeyip demin kolunu koymuş olduğu sandalyeyi çekti ve oturdu.
"Hadi ama yakışıklı, yüzüğün yok evli değilsin eminim ki sevgilinde-"
"Bir sevgilim yok bu doğru ayrıca bir sevgilim olsada bir kız olmaz erkeklerden hoşlanıyorum. Ki hayatımda bir kız olacak olsaydı bu senin gibi basit bir kız olmazdı"
Kız daha fazla bir şey demeyip kalktı ve gitti. Zaten daha ne desin ki.
O kalkıp gittikten bir süre sonra Ömer geldi ve oturdu. Ağzını açıp bir şey söylemeden Levent konuştu.
" Lan yine nerde poponu gezdirdinde gelemedin?"
"Ya kardo bizimki krem mi ne istedi onu aradım"
"Ne yapacakmış kremi?"
"Götüne sokacakmış kardo" Ömer böyle diyince Levent tip tip baktı.
"Kendi alamamış mı?"
"Kanka karım olacak kadına krem aldığım için özür dilerim ya"
"Bu kaçıncı karın olacak kadın acaba bit yavrusu kılıklı"
"Ayıp ediyosun kardo"
"Kardon seni"
Levent Ömer'e kızdı, Ömer her türlü kendini savundu derken bir miyavlama pardon çok tanıdık bir miyavlama sesi işittiler.
Masanın altına kafasını eğince Levent tahminlerinde haklı çıktı. Eğilip kediyi kucağına aldı.
"Turuncu nasıl evden çıktında beni buldun sen?"
"Lan turuncu bu mu?" Levent arkadaşını başıyla onayladı.
"Harbi olum Turuncu diye kedi adı mı olur?"
"Ne koysaydım Ömer. Boncuk? Ponçik?"
"En azından klasik olurdu"
"Bende sınırların dışına çıktım işte"
"Lan olum sen bi gergin gibisin"
Aklına gelenle sinirle soludu. "Ya garson kızın biri sulandı"
"Eee bu niye seni bu kadar gerdi"
"Ya Ömer sanki beni bilmiyorsun sevmiyorum, ayrıca kız biraz haddini aştı"
Bunu duyan Turuncu tırnaklarını çıkarıp Levent'i dinlemeye öyle devam etti.
"Hangisi lan?" boşver dercesine kafasını salladı ama arkadaşı ısrar edince kafasıyla işaret etti. Turuncu yerinde gerindi ve ayağa kalkıp deminki kızın yanına sakin adımlarla gitti.
Levent şaşırmıştı çünkü Turuncu başkalarına karşı hiç uysal davranmazdı.
Kız eğilip kediyi kucağına aldı. İşte olanlar ondan sonra olmuştu. Kız eğildiği yerden kalkana kadar Turuncu patilerini yüzüne geçirmişti bile.
Levent hemen koştu ki kız kedi saldırınca kediyi fırlatmıştı. Hemen kediyi kucağına aldı. Öyle hızlı hareket etmişti ki kızın bir yanağı çiziklerle doluydu.
Turuncu, Levent'e geçince hemen ona sırnaştı.
Garson kız bağırıp ağlamaya başlamıştı ve öbür çalışanlarda gelmişti.
Daha fazla sorun çıkmadan kafeden ayrıldılar.
"Yalnız bu kedi sana aşık he"
Ömer'in dediğiyle kaşları havalandı. "Yani sen demedin mi ben hariç herkese hırçın, saldırgan diye"
Levent dedikleriyle kıkırdadı.
"He ya sanki gerçekten aşık ama bende çok seviyorum onu" diyip kedisinin suratını öpücüklere boğdu.
Aşık?
😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Turuncu - Bxb
FantasyLevent ve kedi sandığı ama kedi olmayan kedisi Çakır'ın hikayesi 🌈