VUHUUU 1.6 K OLMUŞUZ 🥳(6'yı unutmamak gerek) TEŞEKKÜR EDERİM HERKESE😽❤️✨
Bunu kutlamak için smut yazmak isterdim ama daha erken😿YİNE DE BAŞKA BİŞİ VAR BÖLÜMDEE😏
Ayrıca akşam bir bölüm daha atacağımmm
NEYYSE
Levent'in okul sahnelerini çok yazmıyorum çünkü kitabın konusu okulda geçmiyo
Açılışı Ömerlen yapcaz
----------------------
Ömer geldiği kafede görmeyi beklediği kişi Koray değildi. Gerçi birini de görmek içinde gelmemişti zaten.
Adama şöyle bir inceleyince şirin gelmişti. Garip.
Masasına bakınca kimsenin olmadığını gördü. Elimde telefonla uğraşıyordu. Yanına adımladı ve adamın oturduğu sandal yenin yanındakine oturdu. Oturmadan önce elini adamın telefonuna atıp yandan kapattı.
"Nasılsınız Koray bey"
Koray yaptığı hareketten sonra hiçbir şey olmamış gibi rahatça oturan adam sinirle baktı.
"Seni görene kadar iyiydim" homurdana homurdana konuşmuştu.
"Ayy canım bende senii" Ömer sanki saçı varmış da kulağının arkasına götürümüş gibi yaptı.
Sonra elini adamın yanağına götürdü. Yanağı işaret ve orta parmağı arasına aldı. Ardından parmaklarını 'şap' diye bir ses çıkarark öptü.
"Sen hep böyle misindir?" Koray karşısındaki adama iğneleyici bakışlar göndermişti ama o bundan hiç etkilenmiş gibi değildi. Umursamaz bir şekilde omzunu kaldırdı.
"Evet her zaman böyle yakışıklıyımdır" diyip Koray'a göz kırpmıştı.
"Peki sen her zaman böyle şirin misin?"
Koray önce ciddi mi diye suratına baktı. Ciddi olduğunu görünce gür bir kahkaha attı. Bu karşaındaki adamın kalbinin ritmini hızlandırmştı. Ama Koray bunu duyamayacak kadar uzakta Ömer ise bunu anlayamayacak kadar aotaldı.
"Siktir ordan" Koray'ın gülmesi kesilince adama sinirle tıslamıştı. Ardından masadan kalkmıştı. Ceketinin yakasını düzenledikten sonra Ömer'e yandan bir bakış attı.
"Toplantım var" Ömer bunu duyunca sırıtmaya başladı. Keyfi iyice yerine geliyordu.
"Oyy oyy kocasına da haber verirmiş" Koray sinirle hala oturan adamın yakasına yapıştı ve biraz kaldırdı. Yüzleri daha yakın olmuştu ama hala mesafe vardı.
"Öpecek misin aşkım?" Koray kafasını onaylamaz bir şekilde sallayıp sabır diledi.
"Sikicem şimdi göreceksin"
"Bu daha iyi bir seçenek"
Koray adamın yakasından ittirip tekrar sandalyeye oturmasını sağladı. En son 'yavşak' diyip kapıya yöneldi ve dışarı çıktı.
Ömer kollarını masaya koymuş,çenesinide eline yaslamış giden adamın arkasından keyifle gülerek bakıyordu.
"Kesin aşık yaa"
🙄
Çakır'ın ağladı gün Levent, çocuğu kucaklayıp yatağa götürmüştü. Onunla birlikte uyumuştu. Daha doğrusu Çakır uyumuştu, Levent ise güneş doğana kadar onu izlemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Turuncu - Bxb
FantasyLevent ve kedi sandığı ama kedi olmayan kedisi Çakır'ın hikayesi 🌈