TRÖD NO

2.4K 135 44
                                    

bxb etiketinde 4. sıradayızzzz (öğlen)

boyxboy etiketinde de 2. sıradayızzzz (şimdi)

2.1 K OLMUŞUZ (2.100)✨❤️✨❤️✨❤️✨❤️✨

🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

----------------

"Levent öyle değil amaa" pastayı yapmaya devam ediyorlardı. Çakır, Levent'e göre bir şef edasıyla çalışıyordu. Oysa sadece çileklerin üzerine önce iki nokta krem şanti sonra da damla çikolata koyuyordu.

Levent ise sadece pastanın üzerine onun hazırladığı çilekleri koyacaktı. Ama ya yanlış yere koyuyor ya da fazla bastırıp kremanın şeklini bozuyordu.

"Ya ama bebeğim buraya koy dedin" Çakır'ın duyduğu hitapla elleri titredi.

"Ama fazla bastırıyorsun kaç kere dedim, sen bırak ben yapayım" Çakır kaşlarını çatmış dudağını büzmüş bir şekilde Levent'e kızıyordu. Sinirli ve kötü göründüğünü sanıyorsa yanılıyordu. Her zamanki gibi fazla tatlıydı.

Levent elini çocuğun dudağına götürüp sıktı. Böylece hastası olduğu dolgun dudaklar öne büzülmüştü. Öne büzülen dudaklara kendi dudaklarını bastırarak ardı ardına öpücükler kondurdu.

Çakır elleriyle adamı itti. Çatık kaşlarıyla söylenmeye devam ediyordu. Sonra aklına bir şey gelmiş olacak ki son çileği de yerleştirip hızlıca Levent'e döndü. Ama kafasını kaldırmadan yüzünü göremedi. Bu da ona ayrı bir sinir ediyordu. Bir elinin işaret parmağıyla Levent'i gösterirken konuşmaya başladı.

"Sen.." gözlerini kısarak fısıldamıştı.

"Bir süre beni öpemezsin" Levent'in gülen yüzü bu sözle hemen endişeli bir hale büründü.

"Bebeğim ne demek öpemezsin? Neden öpemem?" Çakır yine duyduğu hitapla eriyecekti ama bunu sonraya sakladı. Şimdi sinirli olması gerekiyordu.

"Bildiğin öpme beni. Kaç gündür üzülüyorum sen bana soğuk yapıyorsun diye, ceza sana"

"Ama biz daha yeni sevgili olduk. Nasıl öpmeyeyim?"

"Onu bana soğuk davranmadan önce düşünecektin" Çakır kararlı bir edayla ellerini göğsünde birleştirdi. Levent bu dediklerini oflaya puflaya kabul etmişti.

"Levent?" Çakır anlamazca adam bakıyordu. Şimdi niye dolaba koymuştu ki yeni çıkarmışlardı zaten.

Levent döndüğü gibi Çakır'ı kucağına aldı. Ve koridorda ilerlemeye başladı.

"Levent beni kucağına alamazsın!"

"Evet alırım. Bana seni öpemeyeceğimi söyledin kucağıma alamayacağımı değil"

Çakır kucağında olduğu adamı haklı bulduğu için susmayı seçti.

"Ama daha pasta yiyecektik" Çakır dudağını büzerek homurdanmıştı.

"Yarın yeriz, ayrıca öpmemi istemiyorsan dudak falan büzme" Levent'in kendini zor tutuyormuş gibi konuşmasına kıkırdadı.

Levent odaya girince kucağındaki çocuğu yatağa yatırdı ve üzerine çıktı. İki yanında olan kollarını biraz kırdı ve çocuğun yüzüne eğildi. "Yalnız verdiğin cezanın birde dönüşü olacak.."

Biraz daha eğilip kulağına yaklaştı ve etkileyici bir tonda fısıldadı "..bu yatakta"

Ardından kendini yana attı ve sırıttı yanında domatese dönüşmüş olan çocuğun bilincinde.

*

Çakır sabah fazla sıcakladığı ve hareket edemediği için uyanmıştı.

Levent ise zaten uyanmış yanındaki bebeğini uyandırmaya çalışoyordu. Ama o sadece kedi gibi mırıldanıyor, uyanmıyordu. En sonunda onu sıkı sıkı sarıp belki uyandırambileceğini düşünmüştü. Öylede olmuştu.

Gerçekten bir kedi gibiydi. Mırlayıp durmuştu en sonundada gözlerini kırpıştırarak açmıştı.

"Levent yaağ"

"Ne Levent güzelim bir uyandıramadım seni"

"Uyumayı seviyorum"

Çakır bu sırada Levent'in kollarından sıyrılmıştı. Yatakta yüzüstü yattı önce. Sonra elleri ve dizleri üzerinde doğruldu. Bir kaç gerinme hareketi yaptı. Levent ise bu hareketle yutkundu. Gerinirken domalmış gibi olmuştu.

"Yavrum ne yapıyorsun?" Çakır kendini yatağa bıraktı ve Levent'e gözlerini kısarak baktı.

"Geriniyorum"

"Hep böyle mi gerinirsin?"

"Hayır Levent normalde böyle değildi. Sanırım bir yanımın kedi olmasıyla alakalı"

Levent bir şey demedi. Demin çocuğun domalmış olması aklının başka yerlere kaymasına sebep olmuştu. Şimdi toplaması gerekiyordu. Bu yüzden yataktan kalkacaktı ki Çakır'ın adını seslenmesiyle durmak zorunda kaldı.

"Beni gerçekten seviyor musun?" Çakır onun sadece bedenini sevme olasılığından gerçekten korkuyordu. Ayrıca daha çok an yaşamamışken ne oldu da onu sevmişti.

Levent bu soruyla yatağa Çakır'ın karşısına oturdu. Ayakları yere değiyor bacaklarınu aöarak oturuyordu. Gövdesini de Çakır'a çevirmişti.

"Elbette seviyorum yoksa neden sevgilim olmanı isteyeyim ki" Çakır emin olamadan gözlerine baktı. Levent bu bakışla rahatsız olmuştu. Sanırım sevgili olmadan önce onu sevdiği anlatmalıydı.

"Çakır" çocuğun ellerini kendi elleri arasına aldı. Birini öptü ve geri bıraktı.

"Ben senin gülümsemeni görmek için canımı veririm, gülümsemeni yüzünden alanların canını alırım. O gün gözünden süzülen yaşlar yüzünden onların canını almak istedim ayrıca sen ağlayınca benim..benim kalbim öyle ağrıdı ki Çakır. Böyle yerinden söküyorlarmış gibi hissettim, öyle ağrıdı yani"

Eğildi ve Çakır'ın yanağından öptü.

"Biliyorum çok anımız olmadı daha bunu sorguluyorsun biliyorum ama sana aşık olmam için bu süre fazla bile. Sana daha önce bile gelirsim ama fark edemedim"

Yine eğildi ve bu kez öbür yanağını öptü.

"Ama bana inan sevgime inan güzelim bak ben evet eşcinselim ama daha önce hiç sevmedim bu yüzden belki gösteremedima ama dur be güzelim daha dün bir bugün iki. Ben seni öyle bir sevicem ki aklını oynatıcan"

Çakır başını eğmişti gerçekten seviyor gibiydi adam.

"Ben bir an sandım ki.."

"Sanma ne şimdi ne de bundan sonra sanma. Ben şimdi seni çok seviyorum bundan sonrada sevgim artacak" Çakır kafasını kaldırıp gülümsedi. Ellerini adamın elleri arasından kurtardı. Sonra dizlerinin üzerinde doğruldu. O şekilde biraz daha yanaştı Levent'e.

Sonra yavaşça kucağına oturdu. Biraz kıpırdanıp iyice yerleşti. Biraz yükselip alnından öptükten sonra kafasını adamın boynuna gömdü. Kollarını boynuna dolamıştı.

"Bende seni seviyorum ki"

Levent kucağına oturan çocukla ilk başta afallasada hemen toparladı. Kendine sarılan çocuğun beline sıkıca sarıldı. Sanki yakın değillermiş gibi biraz daha çekti.

"Kokusuna öldüğüm, gözlerinde can bulduğum sevgilim, çok seviyorum seni"

😽

Buralar aşk mı koktu?

Levent sanki sevmiyormuş gibi gelmişti de şimdi böyle olunca baya aşık olduğu anladık.

Ve gerçekten aşık daha da anlayacağız.

Diğer bölümlerde daha aşık olur diye tahmin ediyorum.

Turuncu - BxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin