RİB İMRİY

1.8K 132 70
                                    

Normalde bu on altıncı bölümdü ama değiştirdim😁

ayrıcaaaağ

13.8 K OLMUŞUZZZZ ✨🔥✨🔥✨🔥✨🔥✨

------------------

Çakır hastaneden çıkalı haftalar olmuştu. Bu sürede değişen tek şey Levent'in davranışlarıydı. Artık Çakır'ın üzerine daha çok düşüyor ve sevgisini daha fazla belli ediyordu.

Şimdi Çakır son zamanlarda çok fazla bulunduğu kucakta yine oturmuş film izliyorlardı.

"Levent bir şey sorabilir miyim?"

Levent kafasını okşadığı çocuğun kucağından geri çekilmesiyle eli boşta kalmıştı. Bu kez de ellerini çocuğun beline yerleştirmişti. Konuşmasınu belirtmek için kafasını salladı.

"Kuzenimle görüşebilir miyim?"

Levent'in kaşları çatılmıştı. Ailesiyle görüşmeyip neden kuzeniyle görüşmek istiyordu ki?

Çakır istekle kucağında olduğu adamın koluna kafasını sürtüyor alttan alttan ona bakıyordu. Şu an gerçekten harika görünüyordu. Levent dayanamadığı için öpmek istedi.

Eğildi ve dudağından öptü. Uzun bir süredir çilek tadını alamdığı için kendi dilini kediciğinin ağzından içeriye ittirdi. Bu çocuk en son geçen gün pasta yediğinde çilek yemişti. Ama ağzından çilek tadı eksik olmuyordu.

Çocuğun kendi tatlı olduğu gibi tadı da tatlıydı. Gerçi daha sadece bir çilek tadındaki dudaklarına bakabilmişti. Öbürlerine de zaman gelecekti elbet.

Uzun bir süre Çakır'ın neredeyse kendini öpmesine izin vermeden kendi öpmüştü.

Dilini ağzından çıkarıp normal bir şekilde öptü. Böylece Çakır da rahatlamış oldu. Sonunda adama karşılık verebiliyordu. Bu onun mırlamasına sebep olmuştu. Bu sessiz ses Levent'in çok hoşuna gitmişti.

Levent dudaklarını çekti ve karşısındaki dudaklara ardı ardına öpücükler kondurdu.

Ardından alınlarını birleştirdi ve bir süre soluklandılar. Ama Çakır rahat durmadı ve Levent'in dudaklarını boydan boya yalayıp küçük bir öpücük daha kondurdu.

Bu öpüşmeyle tabi ki kulakları ve kuyruğu kaybolmuştu.

Bu sırada birbirleirne sıkı sıkı sarılmışlardı. Levent gerçekten çok sıkı sarılmıştı.

Levent kucağındaki çocuğu öyle bir sıktı çocuk kaburgalarının kırıldığını sandı. O kaslardan haberi yok muydu?

"Levent ayy dur kaburgalarım birbirine girdi"

Levent çocuk öyle diyince kollarını gevşetmişti ama hala sıkı sıkı sarılıyordu.

"Alla halla problem neymiş?"

Çakır önce dediğini anlamadı. Daha sonra anlayınca da keşke anlamasaydım dedi.

"İğrençti"

Levent kıkırdayıp çocuğu uzaklaştırdı ve burnunu öptü ardından yetmemiş olacak ki yüzünde her yeri öptü.

"Senin için dağları delemem belki ama valla çok aşığım sana" bunlar Levent'e göre sevgi sözcüğüydü sanırım.

Levent sanırım sevgi patlaması yaşıyordu.

"Bebeğim.."

Levent kollarını gevşetip kucağındaki çocuğa seslenince, Çakır kafasını gömdüğü boyundan çıkardı.

Turuncu - BxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin