0.5

319 14 4
                                    

Keyifli okumalarrrrr

🌼🌼🌼

   Aslı ile beraber polis beyle iki saat sonra olan buluşmam için kıyafet seçiyorduk.

   Onuncu elbisemi de elediğimizde kendimi yatağa attım

   "Hayatım ama bu da çok sadeydi." dedi Aslı masum masum gülümseyerek.

   "Ben gelinlik giyip gideceğim bu gidişle. Parktan da nikah dairesine geçeriz hemen." dediğimde ikimiz de gülmüştük. Aslı dolabımdan bir elbise daha çıkardı. "Hadi bunu da dene. Bak bu güzel." Oflayarak elinden elbiseyi aldım ve üzerimdekini çıkarıp onu giydim.

   Beyaz bir elbiseydi. Üzerinde küçük papatya desenleri vardı.

   "Geliyorum hazır mısın?" dedim heyecanla. Bu elbisemi zaten çok seviyordum. Annemin hediyesiydi.

   "Hazırım gel."

   Odaya girdiğimde gözleri baştan aşağı beni süzdü. Yüzünde gördüğünden memnun kalmış bir gülümseme olduğunu gördüğümde rahat bir nefes aldım.

   "Nasıl olmuşum bacım?" dedim kendi etrafımda dönerek.

   "Resmen bir doğa harikası." dedi gülerken. "Yaa dalga geçme. Gerçekten nasıl olmuşum?" dediğimde yataktan kalkıp tam karşımda durdu. "Çok güzel olmuşsun."

   Annemin hediye ettiği elbise ile tabii ki de güzel olacaktım. Başka bir şansım yoktu zaten. Elbiseyi annem vefat ettiğinden beri giymiyordum. Bugün ise annem yapmıştı yapacağını. Diğer elbiselerim hariç bir tek bu güzel olmuştu üzerimde.

   "Yağmur teyze de bunu giymeni isterdi." dedi burukça gülümseyerek. "Polis beyi ona anlatmak isterdim." Gözlerim dolmuştu. Ağlama isteğim geldiğinde göz yaşlarımı geri gönderdim. Kafamı yukarı kaldırıp elimle gözlerime rüzgar yaptım. "Yağmur teyzenin gözü üstündedir zaten. Hiç merak etme." Aslı'nın da gözleri dolunca konuyu sessiz bir anlaşmayla kapattık.

   Hafif bir makyaj da yaptığımızda tamamen hazırdım.

   Polis beyle buluşmamıza yarım saat vardı. Artık evden çıksam iyi olurdu. "Aslı bak yarım saat kaldı. Ben iyi değilim kızım. Ya yolda bayılırsam? Ya heyecandan kalbim durursa?" Ayakkabılarımı giyerken kurduğum komplo teorilerim ile Aslı kahkaha attı. "Abartmasan mı acaba canım benim? Altı üstü birisiyle buluşacaksın."

   Kapının önünde durup ona ters bir bakış attım. "Çok basitmiş gibi söyleme şunu." Asansörü çağırıp beklemeye başladım. Sevimli bir şekilde sırıttı. Asansör geldiğinde kapısını açtım ve son kez Aslı'ya baktım. "Bana şans dile."

   "Bol bol şans güzelim. Git hadi." dedi el sallayarak. Asansöre binip sıfıra bastım. Binadan çıktıktığımda derin bir nefes aldım ve yola çıktım.

🦋🦋🦋

   Neredeyse 10 dakikadır parktaki insanları izliyorduk. Polis bey tam zamanında gelmişti. Şu an ise çardakta oturuyorduk. Ne o konuşuyordu ne de ben. Sadece geldiğinde selamlaşmıştık o kadar.

   Siyah pantolonu ve lacivert tişörtüyle çok güzel görünüyordu. Elini saçlarına daldırıp kumral saçlarını dağıttı. Güneş hafiften yüzüne vuruyordu ve alnına düşen tutamları Güneş ile birlikte sarıya dönüyordu.

   "Telefonda mesajlaşmaya benzemiyormuş değil mi Doğa Aksan?" dedi en sonunda. Konuşmasıyla bakışlarım ona döndü. Ela gözleri üzerimde gezindi bir süre. Çok farklı hissettiriyordu.

   "Yani aslında burda konuşması gereken sizsiniz polis bey. Ben zaten yeterince konuştum bugüne kadar." dediğimde hafifçe gülümsedi. Gülümseyince dudağının kenarında oluşan gamzesini yeni görüyordum.

   "O zaman konuşmaya numaramı nerden bulduğunuzla başlayabiliriz." Gözlerimi kaçırıp etrafa baktım. O kısım biraz karışıktı..

   "Bulmam zor olmadı polis bey. Ama bu yolları sizinle paylaşamam." dediğimde "Öyle mi?" dercesine kaşlarını kaldırdı. Omuz silkip "Aynen öyle." der gibi gülümsedim.

   "Peki o zaman. Neden ben? Benimle birlikte üç kişi daha yeni gelmişti emniyete." Gerçekten bunu soruyor muydu bu adam?

   "İlgimi çeken sizdiniz polis bey. Ha ama derseniz git başkalarına yaz ben memnun değilim bu durumdan..." diyordum ki konuşmasıyla sözüm yarım kaldı.

   "Ben öyle bir şey söylemedim."

   Memnuniyetle gülümsedim. "O zaman gelelim sebebi ziyaretimize polis bey." dediğimde hafifçe güldü.

   Ben onun gülmesini izlerken "Gelelim bakalım." dedi.

   "Adınız ne?"

🌼🌼🌼

Söyleyecek bir şey yok... Polis beyimiz halinden memnun gözüküyo 🤭

Hırsız Polis | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin