0.6

323 12 21
                                    

Öğrenelim bakalım polis beyimizin adını keyifli okumalarrrr

🌼🌼🌼

"Adınız ne?" diye sordum daha fazla beklemeden. Bir insanın adını öğreneceksiniz diye heyecanlanır mıydınız? Heyecanla adını söylemesini bekliyordum.

"Adım Poyraz. Poyraz Akkurt." dediğinde gülümseyerek derin bir nefes verdim.

"Komiser Poyraz Akkurt demek." Beklediğime değmiş gibi hissediyordum. Söylediğimle o da gülümsedi.

"O zaman en başından başlayalım." dedi. Kaşlarımı çattım anlamayarak. Ayağa kalkıp elini uzattı. "Poyraz Akkurt. Tanıştığıma memnun oldum."

Ben de ayağa kalkıp uzattığı elini tuttum. "Doğa Aksan. Ben de çok memnun oldum." Tekrardan yerlerimize oturduğumuzda üzerimden bir yük kalkmış gibi hissediyordum. Polis beyle gerçekten tanışmak beni hem rahatlatmış hem de mutlu etmişti.

İkimiz de yine susmuş etrafı izliyorduk. Poyraz'ın telefonu çalmasıyla aramızdaki sessizlik son buldu. "Efendim komiserim?" Bakışları üzerimdeydi. "Hemen geliyorum komiserim. Evet bir saatlik izin almıştım."

Gitmesi gerektiğini anladığımda çantamı elime alıp telefonu kapatmasını bekledim. "Tamamdır komiserim." dedi ve telefonu kapattı. Tekrardan bana döndü. "Acil bir iş çıkmış gitmem gerekiyor. Kusura bakmayın. İsterseniz sizi bırakayım evinize. Ordan da emniyete geçerim." dedi.

"Artık sizi bizi bırakalım polis bey. Ayrıca teşekkür ederim ama ben kendim giderim. Arkadaşlarımla buluşacağım zaten." dedim gülümseyerek.

"Tamam o halde." İkimiz de ayakta duruyorduk fakat gitmek için bir hamle yapmıyorduk. Bir adım geri gittim.

"Görüşürüz o zaman." dedim. O da bir adım geri gitti. "Görüşürüz."

Aramızdaki bakışmaya son vererek arkamı döndüm ve yürümeye başladım. Biraz ilerledikten sonra o da gitmiş mi diye arkama baktığımda hâlâ olduğu yerde durduğunu gördüm.

Benim döndüğümü gördüğünde hafifçe gülümseyerek elini havaya kaldırdı. Ben de gülümsedim ve el salladım.

O da arkasını dönüp giderken elini ensesine götürdü. Karnımdaki kelebekler uçuşmaya başladığında bizimkilere mesaj attım ve yarım saate buluşmamız gerektiğini söyledim.

🦋🦋🦋

"Birden kalktı ayağa baştan başlayalım dedi. Elini uzattı ben Poyraz Akkurt dedi. Beni görmeniz lazım. Heyecanım falan. Ay çok güzeldi." diye bizimkilere anlatırken o anki heyecanı tekrardan yaşıyordum.

"Ben adını çok beğendim. Çok asil geliyor kulağa. Komiser Poyraz Akkurt." dedi Atlas benimle aynı şeyleri düşünerek.

"Normal isim işte. Neyini abarttınız bu kadar?" Atlas ve benim bakışlarıma maruz kalan Kenan bakışlarını kaçırdı. "Niye öyle baktınız ki şimdi?"

"Başka ne oldu kız anlat bakalım." dedi Aslı. Şu an evimin balkonunda oturuyor ve çekirdek eşliğinde benim buluşmamı konuşuyorduk.

"Tam saatinde geldi bu arada ne erken ne geç. Neyse ilk on dakika neredeyse ikimiz de konuşmadık. Sonra o dedi ki telefonda konuşmaya benzemiyormuş değil mi? Ben de dedim ki siz konuşun polis bey ben çok konuştum bu güne kadar." Atlas bir elini çenesinin altına yaslamış dikkatle beni izlerken hızlı hızlı çekirdek çıtlatıyordu.

"Asıl bomba geliyor hazır mısınız?" dediğimde Aslı ve Atlas heyecanla evet diye bağırdılar. "Dedi ki neden ben? Dedim ki ilgimi siz çektiniz ha ama derseniz memnun değilim bu durumdan başkalarına yaz... Sözümü kesti dedi ki ben öyle bir şey söylemedim." Atlas çığlık atıp "Aşık kız bu!" dedi.

Aslı omzuyla omzuma vurup "Sen ne fenasın kız." dedi. Kenan, Aslı ve Atlas gibi büyük bir tepki vermemiş ve sadece anlattıklarımı dinlemişti.

"Parça parça anlatmasana kızım. Başka ne konuştunuz ne yaptınız?" diye sordu Atlas. "Aslında tam konuşmaya başlayacağımız noktaya gelmiştik ama karakoldan aradılar gitmek zorunda kaldı. Gitmeden sizi eve bırakayım falan dedi. Dedim ki sizi bizi bırakalım polis bey. Ben kendim giderim."

"Aferin benim kızıma." dedi Kenan sonunda bir tepki vererek. Aslı gözlerini devirip Kenan'a baktı. "Büyüksün diye şöyle konuşmasan mı acaba Kenan? Altı üstü 4 yaş var aranızda."

Kenan boğazını temizleyip "Bir şey demedim ki. Kendi geldiği için Doğa'yı tebrik ettim." dedi. İşi olmasa onunla gelmeyi tercih edeceğimi bilmese de olurdu...

"Bebeğim senin abilik duyguların tavan yapmış. Ama bunlara alışman lazım." dedi Atlas, Kenan'ın yanağından makas alarak. Kenan kafasını geri çekip Atlas'ın ensesine vurdu hemen. "Yapma diyorum şöyle şeyler."

Atlas yavaşça Kenan'a yaklaşıp "Senin de hoşuna gittiğini biliyorum. Daha ne kadar saklayacaksın aramızdaki ilişkiyi?" dediğinde Aslı ile kahkaha atıyorduk.

"Ulan ben seni şimdi dövmez miyim?" dedi Kenan ve sandalyesinden kalkana kadar Atlas balkondan kaçmıştı. "Bize eğlence çıktı." dedi Aslı bana dönüp. Kenan, Atlas'ın peşinden giderken biz yerimizden kalkmamıştık. Birbirlerini yemelerine alışmıştık artık.

"Sen bana bak bakayım. Başka bir şey olmadı mı aranızda? Sadece konuştunuz mu?" diye sordu Aslı. Sandalyemi çekip kendine doğru döndürmüştü. "Olsa niye anlatmayayım Aslı? Konuştuk ve geldim." desem de bana inanmıyordu. "Kız ne sanıyosun sen beni? Adamın üstüne atlayacak halim yok ya." Öyle bir ihtimal vardı ama neyse...

"Çikolatalı pasta, sana güveniyorum ve bana anlatmadığın bir şey olmadığına inanıyorum." dedi Aslı sonunda. İçeriden Atlas'ın bağırma sesi geldiğinde ikimiz de kıkırdamıştık.

Atlas ve Kenan'ı ayırmak yine bize düşünce kalkıp yanlarına gittik. Kenan, Atlas'ı yakalamış, sırtına atmış ve bir oraya bir buraya sallıyordu. Görüntü karşısında daha fazla kendimi tutamayıp kahkaha attığımda Aslı da bana katıldı.

"Lan yardım etsenize! Kenan bırak beni kusacağım şimdi!" diye söylendi Atlas ama Kenan onu bırakmak yerine daha çok salladı. Atlas gerçekten kusacak gibi olduğunda çığlık attım. "Eğer halıya kusarsan bir tur da ben döverim seni! Bırak çocuğu Kenan!" diye bağırdım.

Kenan bir bana baktı bir de neredeyse kusmak üzere olan Atlas'a. Bıraktığı an Atlas koşarak tuvalete gitti.

Bütün günü onlarla geçirdikten sonra herkes kendi evine dağılmıştı. Ben de günün yorgunluğuyla yatağa yattığım gibi uykuya dalmıştım.

🌼🌼🌼

Kenancım yapma böyle severim seni

Hırsız Polis | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin