Keyifli okumalarrrrr
🌼🌼🌼
Doğa; Polis beyciğimmmm (15.25)
Doğa; Ben çıkıyorum şimdii
Doğa; Öyle haber vereyim dedim
Hırsız Polis çevrimiçi
Hırsız Polis yazıyor...
Doğa; Çok bekletme beni he
Hırsız Polis; Tamam sen çık (15.30)
Hırsız Polis; Yarım saate geliyorum ben de
Doğa; Tamam o zamannn
Doğa; Pastanede görüşürüz polis beyciğimm
Hırsız Polis; Görüşürüz Doğa
-Doğa bu mesajı beğendi.
🌼🌼🌼
Son dokunuşları da yaptığımda artık tamamen hazırdım.
Bu sefer buluşma için siyah bir elbise giymiştim. Saçlarımı düzleştirip hafif bir makyaj yapmıştım.
Beyaz spor ayakkabılarımı da giyip çantamı aldım. Kapıyı açtığımdaysa abimi karşımda görmeyi beklemiyordum tabii...
"Abi?" dedim onu görmenin şaşkınlığıyla. "Abim." dedi abim ve beni kendisine çekip sarıldı.
"Ne zaman geldin sen?" diye sordum kollarımı sıkıca abime sararak. "Bugün geldim güzelim. Seni görüp ordan eve geçerim diye düşündüm." Kendisini geri çekti. "Sen bir yere mi gidiyordun?"
"Dışarı çıkacaktım abi." Polis beyle buluşacağımı abime söyleyemezdim tabii. En azından şimdilik bilmese de olurdu... "Açım kızım ben." dedi abim eliyle karnını tutarak. "Kumsal abla ne güne duruyor abi?" dedim gülerek. "O işte. Akşam ona sürpriz yapacağım. Geldiğimden haberi yok." Sırıtarak söylemişti bunu.
"Romantik öküz seni." dedim omzuna vurarak. Aynı sırıtışla beni kenara itip içeri girdi. Polis beyle buluşamayacak mıydım ben yani? "Doğa!" diye seslendi abim salondan. "Geldim abi!"
Abim salondaki koltuğa yayılmış otururken üzerindeki gömleğini çıkardı. "Bana tişört getirsene bir tane." Abimle uzun süre bakıştıktan sonra "Kalk kendin al abi." dedim. "Yoruldum ben. Kaç gündür ayaktayım haberin var mı?"
"Üç gündür." dediğimde sanırım pot kırmıştım. "Sen nerden biliyorsun?" dedi abim şaşkınca. "Senin gittiğin gün gelmiştim yanına ama yoktun. Başka bir polisten öğrendim." diye toparladım olayı. "Tamam o zaman. Git bana tişört getir." dedi abim hemen.
Oflayarak odama gidip abim için ayırdığım dolabı açtım. Kumsal abla bazen abime sinirlenip evden kovduğu zaman abim gelip bende kalıyordu. O yüzden onun için de bir dolap vardı. Oradan bir tişört alıp salona döndüm.
Abim televizyonu açmış, koltuğa uzanmış, bir bacağını da koltuğun tepesine yaslamıştı. Annemden sürekli azar yerdi böyle yattığı için.
"İndir bacağını abi." dedim annem gibi. "Bir rahat ver be kızım." dedi o da her zamanki gibi. Tişörtü abime verdikten sonra mutfağa gidip dün yaptığım yemekleri ocağa koydum. Hamarat kızdım ben ayol. Yemekleri tabağa koyup abimin yanına götürdüm.
"Eline sağlık güzelim." dedi. Yanağından öpüp yanına oturdum. O iştahla yemeğini yerken polis beye yazdım.
🌼🌼🌼
Doğa; Polis beyyy (16.04)
Doğa; Abim geldi...
Doğa; Yemek yiyo şimdi
Doğa; Eğer erkenden çıkarsa gelebilirim anca
Hırsız Polis çevrimiçi
Doğa; Kapıyı bir açtım karşımda abim
Hırsız Polis; Anladım (16.09)
Hırsız Polis; Başka bir güne artık
Doğa; Neden üzülmüşsün gibi hissediyorum polis bey (gönderilmedi)
Doğa; Tamam o zamann
Doğa; Görüşürüz polis beyciğimmm
Hırsız Polis; Görüşürüz Doğa
-Doğa bu mesajı beğendi.
🌼🌼🌼
"Abi gitsene evine artık." dedim isyan edercesine. "Kumsal'ın gelmesine var daha. Gidemem şimdi. Hem ne yapacağım eve gidip?"
"Mesela gidip karına yemek hazırlayabilirsin." dedim. "Güzel fikir. Yorulmuştur şimdi benim karım. Gideyim de hazırlayayım bari." dedi gülümseyerek.
Artık gitsen de pek bir şey ifade etmeyecek be abi... Saat altı olmuştu.
Abime kapıya kadar eşlik ettim. "Görüşürüz abi." dedim gülümseyerek. "Görüşürüz güzelim." Abim saçlarıma bir öpücük kondurup gitmişti.
🌼🌼🌼
-DostlarlaMekkedehasımlarlacaddede💅🏻
Doğa; Arkadaşlar
Doğa; Abim geldi
Aslı; Bu da demek oluyor ki polis beyle buluşamadınız
Aslı; Doğru mu
Doğa; Doğru
Kenan; Denizim mi geldii
Atlas; Kenan şu an ağlıyorum
Atlas; Benden başkasına sahiplik eki getirdin
Atlas; Bitti Kenan.
Kenan; Lan ney bitti
Atlas; Aramızdaki her şey
Aslı; Depresyona da girersin sen şimdi
Doğa; Konu benim polis beyimle buluşamamamdan nasıl Atlas ve Kenanın aşkına geldi
Kenan; Ne aşkı lan
Atlas; Benim sana olan aşkımı herkes gördü bildi bir sen bilemedin be Kenanım
Atlas; Arkadaşlar yanlış anlaşılma olmasın kadınlardan hoşlanıyorum ben
Atlas; Ama bu Kenana aşık olamayacağımın anlamına gelmiyo
Doğa; Elbet bir gün kavuşacaksınız
Doğa; Polis beye gelemicem dediğimde üzülmüş gibi hissettim
Aslı; Üzülmüştür belki
Atlas; Kızım bulmuş senin gibisini tabi üzülcek
Doğa; Ama üzülmesinnn
Kenan; Burnu sürtsün biraz bir şey olmaz
Doğa; 🙃🙃
🌼🌼🌼
Abimiz de geldiiiii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız Polis | Texting
Teen FictionAbisini ziyaret etmek için karakola gelen Doğa abisini odasında bulamayınca karakola yeni gelen polislerden birini durdurup abisini sorar. Abisi yeni bir göreve gitmiştir. Doğa eve geldiğindeyse kalbini çaldırdığının farkına varırr "Polisler hırsızl...