Reggel már fent voltam 7 órakor. Egész éjszaka forgolódtam. A csókon járt az eszem. Azokon a rózsaszínes ajkakon, a csodaszép kék íriszeken. Hmm... Ki kell vernem a fejemből.Felkeltem, elvégeztem a reggeli teendőimet, és felöltöztem.
Kimentem a konyhába, ahol már a mamám várt.
- Jó reggelt!
- Szia - dörzsölöm meg a szemem.
- Pirítós lesz, rántottával! Az jó? - kérdezi.
- Ühüm. Csináld a rántottát, én a pirítóst! - mondom
Előszedtem a sütőt, és a kenyeret. Nem olyan nagy dolog megsütni 10 darab kenyeret. Ezért is készült el gyorsan.Pontban 8 órakor, a fiúk szállingóztak kifelé a szobából. A mamám kiment, ezért csak én voltam a konyhában. Egyszer csak valaki hátulról átöleli a derekamat, és a nyakamba temeti az arcát. Az illető nem más volt, mint Luke. Ezer közül felismerném.
- Jó reggelt - köszönök.
- Szia - köszön ő is - Mikor keltél?
- 7 -kor - nyöszörgök. Hát, igen. Meglátszik hogy korán keltem.
- Jézusom! - ezzel maga felé fordított. Felnéztem a kék szemeibe. Ó szent zabpehely! Elájulok...
- Akkor már tudom is hogy mit fogunk reggeli után csinálni! - mondja.Mindegyikünk jól lakott, az biztos! Utánna megint a fiúk szobájába voltunk, kidőltünk. Michael és Luke között feküdtem...
- Aludjunk! Vagy csak pihenjünk... - mondom nyafogva.
- Egyetértek! - szól Ash.
Luke belém volt bújva. Nem félre érteni!!! :'') Csak egyszerűen ölelgetett. Szinte már az ölemben feküdt. Simogattam a haját, az arcát. Michael alig tudta visszatartani a röhögését.
- Ahw de cuki! - mondja - Most komolyan elaltattad?
- Kuss! Még felébreszted! - dorgálom le.
- Bocsánat anyu! - szégyelli el magát azonnal.
- Ahw, na gyere ide! - invitálom magamhoz. Rádől a vállamra.
- Szeretlek anyuci! - mondja. Hát oké...***
Ebédig aludtunk. Komolyan!
- Jó reggelt! Megint. - mondom röhögve.
- Olyan jó képet csináltam! - lelkesedik Calum - Lefényképeztem milyen cukin alszotok!
- Ugye nem raktad fel sehová? - kérdezem "dühösen".
- Á, csak instára, facebook-ra és twittere. - mosolyog.
Jézusom!- Mi történt? - kérdezi rekedtes hangon Luke. Egyem meg milyen édes!
- Majd felmész az internetre, és meglátod! - mondja Cal.
- Biztos. De jót aludtam! - néz rám féloldalas mosollyal.
Felröhögtem.
- Kérek puszikát! - fordul felém. Átkaroltam a két kezemmel a nyakát, és adtam neki egy puszit.***
Aztán elmentünk ebédezni. Utánna apám lépett be.
- Szia apa! Hát te? - kérdezem.
- Csak eljöttem. - bemutattam neki a fiúkat, s kezet fogott velük.
- Fiúk, megkóstóljátok a pálinkámat - na igen, apám szeret ilyenekkel foglalkozni. Lefordítottam a fiúknak.
- Persze, szivesen - mondták egyszerre. Mint mindig.
Apa hozott kis pálinkás poharakat. Odaadta fiúknak.
- Te is kérsz Bogi? - kérdezi tőlem.
- Uh. Na jó kérek. - adom meg magam. A kezembe nyomja a kispoharat. Megszagoltam. Fuu.
- Na akkor háromra - mondja Mikey. - 1... 2... és 3!
Ezzel mindenki egyszerre lehúzta. A végén kirázott a hideg.
- Ez ütős! - borzong meg Luke - Már is berúgtam!
Ezen csak nevettünk. Majd apám elbúcsúzott és elment.
.
.
.
.
.Estefelé felvetettem egy ötletet.
- Mit szólnátok, ha holnap elmennénk Győrbe az Árkádba? - kérdeztem a fiúktól.
- Az egy pláza féleség? - kérdi Mikey.
- Igen az.
- Jól hangzik! - egyeztek bele. Hú de jó lesz!
- De akkor legkésőbb 10-kor el kell indulnunk! - figyelmeztetem őket.
- Igen is, főnök! - szalutáltak.********
--- MÁSNAP ---Reggel az ébresztőm keltett, mivel beállítottam. Fél kilenc. Kikeltem az ágyból, és úgy ahogy voltam pizsomában, kimentem. Elvégeztem a dolgaimat, majd bementem a konyhába.
- Jó reggelt! - elővettem a 5SOS-os bögrémet, (igen mert nekem olyanom is van) majd csináltam kapucsínót magamnak. - Ma elmegyünk a fiúkkal Győrbe! - mondom mamámnak.
- Jól teszitek!
- Akkor jó.Megittam a kapucsínómat, és elmostam a bögrémet. Itt az ideje felkelteni a fiúkat.
Lábujjhegyen bementem a fiúk szobájába. Még alszanak. Csak Luke van betakarózva. Ahww... De cukiiii!
- Jó reggelt! - mondom, majd elkezdem rázogatni Ash-t és Cal-t. Mind a ketten felnyögnek. Felkuncogok.
- Jó reggelt... - nyöszörgi Calum. Majd felébrednek. Közben Michael is megébred.
- Szia Bo..
- Csáó - köszöntöm nyávogva. Luke...ő csak alszik, mint a bunda. Fölémászok, majd elkezdem simogatni a fejét.
- Jó reggelt, Szőke herceg! - ébrezgetem, és apró puszikat adok az arcára és a nyakára.
- Hmm.... - elmosolyodik - Jól indul a reggel! - nyújtozkodik, majd a hátára fordul. Így aladtam van. Na jó ez perverz volt! - Szia Hercegem! - puszilom meg az arcát még egyszer.
- Jajj ne má! - könyörög Michael - Menjetek szobára! Vagy bánom is én. Csak ne itt....
- Kapd be Mickey! - mondom, majd megcsapom.
- Hercegem.... Hm... Ez tetszik! - gondolkodik Luke.
Luke megfogta a kezem, és magára húzott. És megint perverz!
- Srácok! Felkéne kelni! - mondom - Így sose fogunk elindulni!
- Jól van, na!
Végre sikerült elmenni reggelizni. Majd elkezdtünk készülődni....Halihó! Megérkezett aaaa 4 rész! Tudom, egy kicsit szar lett, ahogy az előző (is) ! Remélem auért valakinek elnyeri a tetszését! Jah, amúgy hogy bírjátok ezt a hőséget?
x. Bo.
ESTÁS LEYENDO
Serious Dream
Fanfic2022-ben elèrkezik Bo legcsodálatosabb nyara, ugyanis jegyeket kapott a 5 Seconds of Summer koncertjère, ami július 13.-án lesz. Alig bírja kivárni, de ehhez társul mèg az is, hogy július 7.-én (hétfőn), egy hatalmas, fekete busz megáll a mamája ház...