3. Rész

976 58 2
                                    

Raktam be videót talán működik!

- BOGI SZEMSZÖGE -

Az első dolgom, a sminkem rendbe hozása volt. Egy kicsit lesírtam. :")

Aztán a fiúktól megkérdeztem nem-e éhesek! Hát persze hogy azok voltak! Épp az asztalnál ülünk, és esszük a csirkemellet, rizzsel. Imádom... Mellettem Luke ül! Oh Yeah!
Most pedig azt kérik tőlem, hogy meséljek valamit magamról.
- Mit szeretnétek tudni?
- Hm... Ú, hány éves is vagy? - kérdezi Luke
- 20 vagyok. - válaszolom, a fiúk meg ledöbbentek. - Most mi van?
- Semmi. - mondták egyszerre!
- Van tesód? - jön a kérdés Ashton-tól
- Van. És mielőtt megkérdeznéd... a neve Bianka. És 23 éves.
- Kössz. - röhög.
- Van pasid? - megint Luke. Felröhögtem. Annyira, hogy szegény gyerek már szinte zavarban volt. Az a fej! :')
- Szerinted, ha lenne pasim most itt ülnék? - igazából akkor is itt ülnék, ezt nem hagynám ki...
- Van benne valami. - nevetnek a fiúk
- Várjunk csak! - gondolkodik Michael - Van valami, ami már egy ideje nem hagy minket nyugodni a fiúkkal! Miért sírtál?
Ajajj, most fel kell világosítanom őket!?
Letettem a villámat, és ránéztem a fiúkra, mint valami doktornő.
- Egyszer mondom el! Directioner ééés 5SOSFam vagyok! - mondtam, majd ettem tovább.
- Tudtam! - kiált fel Michael.
Jól van ám...milyen nap is van? Július 7. Pofonként ért a felismerés!
- Ó, te hülye ribanc! - szidom magam. Pedig reggel még eszembe volt! És írtam is Twitteren! Ah...
- Miért is vagy ribanc?
Felállok, odasétálok az asztal másik végébe, Ashton-hoz.
- Nagyon boldog szüetésnapot Ashton drága! - mondom, és kitárom a karomat. Ash felállt, és miközben megöleltem, mondja:
- Ó, nagyon szépen köszönöm! - adtam neki az arcára egy puszit...végülis szülinapja van!
- Én nem kapok puszit? Én is akarok puszikát!!! - mondja cuki hangon Luke. Mint egy kisgyerek. Jajj de édes, egyem meg! Én meg megbolondultam.
- Kérek puszit! Ide! - mutatta az arcát.
- Kérhetsz, de nem kapsz! - nevettem.
- Létsziiiii! - könyörgött. Ó, istenem! Azok a szép kék íriszek! Elájulok!
- Na jól van! - adtam meg magam! Bal kezemmel megfogtam az arcát, és adtam egy jó nagy cuppanós puszit.
- Örülsz?
- Hmm...
Ezt igen-nek veszem.
.

.

.
Ezután megbeszéltük a srácokkal, hogy elsétálunk a játszótérre. Az egész utat végig hülyültük. Michael felvette a hátára Calum-ot, engem pedig Luke. Tetszett ez a felállás.

Odaérve letámadtuk a hintákat, és a csúszdát. Mint az öt évesek. Luke kitalálta, hogy libikókázzunk... No comment!
A végén aztán kergettük egymást...
Futok, ahogy csak bírok! Egyszer csak hátulról valaki elkapja a derekamat! Felsikítottam...
Luke az!
- Engedj el! - kiabálom.
Erre felemelt és megpörgetett! Én meg sikítoztam!
Amikor végre letett, megfordultam hogy szembe legyek vele.
- Kössz, most szédülök egy kicsit.
- Én is - felnevettünk.
.
.
.
.
Aztán este 6-kor hazamentünk. Csináltam melegszendvicset, és elfogyasztottuk. Én kettőt ettem, a fiúk meg bevágtak 4-et.
- Hogy fér belétek ennyi? - kérdeztem.
- Fiúk vagyunk! Többet eszünk...

Evés után a fiúk behívtak a "szobájukba". Két francia ágy van egymás mellett. Az ajtóhoz közeli volt Cashton páros helye, a másikon meg a Muke páros feszített.
Muke-ék ágyán összegyűltünk. Én ültem Luke és Mikey között, az ágy végében pedig Calum és Ash foglalt helyet.
Elkezdtünk minden féléről beszélni. A koncertről, ami lesz, a fiúk meséltek néhány sztorit,amin szakadtam. Kiderült, hogy csak Luke-nak nincs barátnője, mondjuk tudtam. Haha :')
Kb. este fél tízkor a fiúk elmentek fürdeni, aztán én is elmentem zuhanyozni. Felvettem egy rövid gatyát, egy sport melltartót (mégis csak négy fiú tartózkodik a házban), és a Blink-182-es felsőmet.
Kint találkoztam Luke-val. Akin egy fehér, megjegyzem egy kicsit átlátszó (!), felső volt, rövid nadrággal.
- Jéé, ilyet se látni mindennap! - "lepődtem meg" - Luke Hemmings rövidnadrágban van!!!!
Luke elkezdett röhögni.
- Erre nem mondok semmit - nevetett - Jó a felsőd, amúgy!

Bementem a konyhába, és töltöttem magamnak egy pohárba narancslevet. Elköszöntem a mamámtól és aludni készültem. Elmentem a szőke herceg mellett.
- Jó éjt Luke!
- Mi van? - ezzel a mondattal, a kezemnél fogva visszarántott. - Jó éjt puszi nem jár? -nyafogott. Megint.
- Istenem! - nem hiszem el - Na jó. - nyomtam puszit az arcára. Ezzel megfordultam, de legnagyobb meglepetésemre, megint visszarántott... És... Egy hosszú puszit nyomott az arcomra. Oh my fuccking god! Luke Hemmings megpuszilt!!!
- Jó éjt Bo - mondta, miközben a hajába túrt, és féloldalasan mosolygott. Azzal bement a szobába.
A mamám a konyhából pont látott mindent. Csak nézett, és huzogatta a szemöldökét. Megráztam a fejemet, s bementem a szobámba. Befeküdtem az ágyba és visszaemlékeztem a mai napra, s elaludtam....



Halihó! Itt a várva várt 3. rész!!! Jupiiii!
Úgy néz ki, a következő részt, vagy holnap vagy hétfőn hozom! Bocsánat, hogy megváratlak titeket! Már ha valaki olvassa! Puszi-nyuszi
x. Bo.

Serious DreamTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang