24. rész

251 28 4
                                    

- Luke Szemszöge -

Megébredek, de még mindig csukva van a szemem. Majd boldogság fut rajtam végig, mert eszembe jut, hogy kit tartok a kezemben. A világ leggyönyörűbb lányát.
Kinyitom a szemeim, és elmosolyodok. Bo a két karomban fekszik. Haja kócosan, hosszú lábai felhúzva, szinte összegömbölyödik. Lábaink összegubancolódtak.
Bal kezemmel, benyúlok a pólója alá, pontosabban ami az enyém, és végig simítok a hasán. Nem megyek fel a mellkasáig, mert tudom, hogy nincs rajta semmi. Majd egyszer...
Tovább csinálom, most a mutatóujjammal cirógatom az előbbi felületet. Hirtelen ellöki a karomat onnan, és még jobban magára húzza a takarót, aztán végülis felém fordul. Úgy látszik nem alszik. Upszika...

- Ha még egyszer hozzám nyúlsz, lelöklek az ágyról! - fenyeget csukott szemmel.

Csak kár, hogy engem ez kicsit sem érdekel. Szóval, megfogtam a derekát és magamhoz húztam. Homlokon csókoltam, aztán lehúztam róla a takarót.

- Hé! - rúgja meg a lábam. - Add vissza, hideg van!

- Vannak dolgok az életben, amit már nem kapunk vissza. - mosolygok kaján vigyorral.

- Luke! - csapja meg a kezem. - Többet nem fogok veled aludni! - néz a plafon felé.

Megilyedek erre a kijelentésére, felé kerekedek, és lefogom a két kezét a feje mellé.

- Ezt vond vissza! - vágok durcás arcot.

Hevesen rázza a fejét, közben ficánkolódik alattam.

- Engedj el! - kérlel, s próbál kiszabadulni.

Nemlegesen rázom a fejem, és elkezdem csiklandozni. Ám hamar megbánom, mivel a kezei felszabadulnak, és visszalök az ágyra. Próbál a lábaival és a kezeivel lelökni még az ágyról is, már épp megvalósul, amikor magammal rántom, és együtt esünk le a kemény fapadlóra.

- Áúcs! - jajgatunk fel.

Elég félreérthető pozícióban vagyunk. Én hanyatt fekszem a padlón, ő pedig rajtam és khm... érzem az ágyékomnál a lábaközti területet. Sőt, még a mellbimbóját is érzem a vékony anyagon keresztül. És ezzel most sokat mondtam...
Egymás szemébe nézünk, majd egyszerre tör ki belőlünk a nevetés.
Nagy nehezen felül, de így még félreérthetőbb a helyzetünk. Feláll rólam, aztán én is feltápászkodom a földről.

- Menjünk le! - ajánlom fel.

- Oké, de én előtte elmegyek a mosdóba.

Azzal kisétálunk a hálószobából, ő beslisszol a fürdőbe, én pedig kómotosan lesétálok a lépcsőn, miközben Bo hosszú combjain és rózsaszínes ajkain jár az eszem.
Lent a fiúk éppen reggeliznek, Ashton az asztalnál ülve olvas, akár egy öregember, Calum mellette tömi magába a pirítósokat, míg Michael egy rakás tejszínhabot nyom a... szájába? Hát, ilyen egy átlagos reggel nálunk.
- Szia Lucas! - üdvözöl Michael teli szájjal.
- Sziasztok. - mondom még kissé rekedtes hangon.
A szekrényből leveszem a bögrém, s töltök a pulton lévő koffeinból. Neki dőlök a pult széléhez, miközben a forró utálom kortyolom.
- Milyen volt az éjszaka? - jön mellém kaján vigyorral Michael.
Oktalanul is elröhögöm magam, majd semmit mondóan ránézek a haveromra.
- Nem volt semmi se. - közlöm, a poharam alját nézve.
- Talán kellett volna, hogy legyen valami? - szólal meg Ashton. - Csak mert ez úgy hangzott.
- Nem. - rázom meg a fejem, és le is zártuk a beszélgetést, mert belépett ő.

- Jó reggelt! - köszön a fiúkra nézve.

- Helloka hugi. - rebegteti rá a szempilláit Michael. - Tessék, pirítós!

- Oh, köszi. - veszi el az odanyújtott tányért Bo. - Kérhetek a tejszínhabból is?

Michael a kezébe adja a tejszínhabos flakont, majd Bo a mutatóujjára nyom egy csíkot, végül lenyalja.

- Mi a terv mára? - kérdezi a lány, a pirítóst csámcsogva.

- Hmm...elmehetnénk a Big Ben-hez, a London Eye-hoz. Csak úgy nézelődni. - ajánlja Cal.
Mindegyikünk jó ötletnek tartja, azzal elmegyünk készülődni, s már indulunk is...




Hali! :3
Vegyük úgy, hogy ez egy kis szünet volt számomra. Sok minden történt az elmúlt néhány hónapban. Kirándulások, iskola, sírás, nevetés....
Na de visszatértem! Remélem még néhányan itt maradtatok.
xx. Bo










Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jun 03, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Serious DreamDonde viven las historias. Descúbrelo ahora