Hagytam a fiúkat készülődni, azzal bementem a szobámba.
Felvettem egy királykék színű, rövid nadrágot, hozzá egy Misfits-es felsőt. A hajamat csak elcsatoltam, megfogtam a fekete szegecses táskámat, és kész is voltam.
Kiléptem a szobámból, s felvettem a fekete cipőmet. Luke lépett ki a szobából, fekete kiszakatt nadrágban, (ahogy azt már megszoktuk), egy Misfits-es felsővel. Na jól van ám...
- Jó a felsőd Lukeeh! - mondom nevetve. Rám emeli tekintetét és ő is elröhögi magát. - Úgy látszik véletlenül összeöltöztünk.
- Vagy, belestem hozzád, miközben öltöztél! - igazítja a tükör előtt a haját. Én is szívesen beletúrnék!
- Nagyon vicces. - mondom szemforgatva.
A többi fiú is elkészült. Szokásosan voltak felöltözve...szerintem nem kell mondanom hogyan.
Elköszöntünk a mamámtól, majd kimentünk a kocsihoz, amivel kijártam.Egész úton zenét hallgattunk és beszélgettünk. Végre odaértünk az Árkádhoz. Leparkoltam a kocsival, és kiszálltunk.
- Na, akkor menjünk. - mondom.
Bementünk a Takkoba, de nem találtunk semmit. Ezután meglátogattuk a H&M-et, ahol találtam egy ACDC-s felsőt és egy magasított derekú, rövidnadrágot. Felpróbálás után megvettem a cuccokat, és mentünk is tovább. Megláttam a Camaieu-t (ejtsd: kámájö, asszem). Szeretem ezt a boltot. Csak női cuccok vannak.
- Ú, ide muszáj bemennem! - kiáltok fel. - Várjatok meg itt kint!
- Oké.
Épp indultam befele, amikor Luke állt meg mellettem.
- Bemegyek veled - mondja.
- Jajj de cuki vagy! - édes tőle - Akkor sietek jó?
- Aha! Szóval cuki vagyok? - kérdezi arcomat fürkészve.
- A lényeget fogtad meg! - forgatom meg a szemeimet.
Nézegetem a ruhákat, amikor megakad a szemem egy fekete háromnegyedes ujjú, csipkés ruhán. Odamegyek, és leveszem a fogasról. Pont a méretem! Nem is kerül sokba. 3000 forint.
- Szép ruha! - jön mellém Luke. - Próbáld fel!
- Ha nem mondod, akkor is felpróbálnám. - nézek rá nevetve.
Bementem az egyik próbafülkébe, s elhúztam a függönyt. Levettem a ruháimat, és magamra húztam ezt a csodát.
- Luke, gyere be! Kéne egy kis segítség! - kiáltok ki Luke-nak.
Elhúzza a függönyt, majd bejön.
- Itt vagyok.
- Húzd fel hátul a cipzárt, létszi! - kérem meg, arrébb rakva a hajamat. Lassan, vigyázva a ruhára, felhúzta.
- Köszi. - megigazítom a hajamat, és elkezdtem nézegetni magamat. Nem vagyok beképzelt, de tetszett amit láttam.
- Fordulj meg! - utasít Luke. Teljesítettem kérését.
- Wow! Ez...egyszerűen...szexi! - mondja tátott szájjal, mint aki mindjárt elájul.
- Azért levegőt is vegyél! - mondom nevetve. - Na, most pedig menjél ki, visszaszeretnék öltözni. - mondom, majd mielőtt kimenne, eszembe jut valami. - Luke?
- Igen? - csillan fel a szeme. (?)
- Lehúznád a cipzárt? - kérdezem mosolyogva.
- Persze - felröhög, majd lehúzta a cipzárt és kiment.
Miután átöltöztem, Luke-kal a pénztárhoz mentünk, és fizettünk. Kimentünk a boltból, a fiúkhoz.
- Na végre! - pattant fel Michael. - Mi jót vettél?
- Egy nagyon dögös csipke ruhát! - feleli helyettem lelkesedve Luke - Látnotok kellett volna!
- Na mi van haver? Csak nem beindultál? - kérdezi röhögve Calum, Luke-tól.
- Uhúú - röhög Mickey és Ash.
- Hagyjátok már! - védem meg, majd nyomok egy puszit az arcára.
- Igen is anyu! - teszik fel védekezve a kezüket.Ezután bementünk a New Yorker-be, a kedvenc boltomba.
Itt már a fiúk is találtak maguknak valamit. Calum egy Batman-es pólót, Michael egy fehér pólót amin egy fekete "X" betű van, Ashton egy Hungary 94-es pólót, Luke egy piros-fekete kockás inget nézett ki magának. Nekem a kezemben egy piros-fekete-kék kockás ing volt, és éppen egy fekete-piros szalagos dögös push-up-os melltartót nézegettem. Hirtelen Luke termett mellettem.
- Na, találtál valamit? - kérdezi, majd rápillant a kezemben lévő cuccokra. - Hmm... Dögös melltartó!
- Tudom! - mondom nevetve. - Most pedig megyek, és fel is próbálom!
Bementem a fülkébe, és becsuktam az "ajtót". Ilyenkor nagyon szar ez a próbafülke. Ilyen behajtható ajtaja van.
- Luke, aztán nem leskelődni. - figyelmeztetem.
Először az inget próbáltam meg. Imádom! Ezt megveszem!
Levettem, majd amilyen gyorsan csak tudtam, felvettem a melltartót is.
- Bo, megnézhetem? - kérdezi suttogva Luke. Ez a gyerek tényleg beindult. Kínozzuk egy kicsit. Haha... Gonosz vagyok? Egy pöppet...
- Felőlem! - mondom, majd benéz....Halihó! Nagyon nagyon sajnálom hogy nem hoztam új részt! Csak a tesómnak a telefonjának az érintőképernyőjét ki kell cserélni, és most nincsen telója, s mivel van egy közös tabletünk, most közösen kell használnunk. Nekem nincsen okos telefonom, ezért a tabletet használom, vagyis ezen írom a sztorit is. És nem volt annyi időm tegnap, hogy megírjam.... Na mind1! Még egyszer sajnálom hogy késtem!
Egyébként. Milyen az idő? Eddig azt mondtam milyen meleg van, most meg könyörgök hogy legyen jó idő! x.Bo.
ESTÁS LEYENDO
Serious Dream
Fanfic2022-ben elèrkezik Bo legcsodálatosabb nyara, ugyanis jegyeket kapott a 5 Seconds of Summer koncertjère, ami július 13.-án lesz. Alig bírja kivárni, de ehhez társul mèg az is, hogy július 7.-én (hétfőn), egy hatalmas, fekete busz megáll a mamája ház...