-BOGI SZEMSZÖGE-
Megállt előttünk egy kocsi. Kinéznék, de ennek a szobának pont nem az utcára néz az ablaka. Felkelek az ágyról, megfogom a telóm, és kilépek a szobából. Felveszem a fekete Vans-emet, és kimegyek a bejárati ajtón, egyenes le a lépcsőn, az udvarra.
- Hát szia Liza! - köszönök a kutyuskámnak, ès megölelem.
Bemegyek a kiskertbe,ahol van egy halastó, meg sok virág.
Felmászok a létrán, és felülök a kőfalra. Innen látom az utcát. Anyám egy férfivel és egy nővel beszélget. Még sosem láttam őket.
- Úgy gondoltam, a fiúknak jobb lesz messze a várostól, mindentől távol. Előre szólok, a fiúk, felnőtt lètükre, gyerekesen viselkednek - mondta a fèrfi röhögve és angolul, a nő meg magyarul elmondta anyának. Persze én értettem, hogy mit mondott, mert a középfokú angolom meg van! De, milyen fiúk? WTF?
- Ugyan! - mondta anya röhögve - Nekem két lányom van, a legkisebb 20 éves, de agyilag néha öt. Biztos jól ki fog velük jönni- mondta, s a nő fordította a férfinak. Várjunk csak! Én vagyok a kisebbik lánya! Mondjuk ez igaz! De...
- Itt vagyok ám! - kiabáltam oda - Nem tudom kikről van szó, de ha ugyan olyanok mint én, abból jó nem sülhet ki! - mondom röhögve, miközben lekászálódom a falról. Elmegyek a kapuajtóig, és kilépek az utcára.
- Bogi, ők itt Paul Hamilton és Rebeka. - mondta anyám.
- Szia, Rebeka vagyok, tegeződjünk nem vagyok olyan öreg. - mosolygott, s nyújtotta a kezét.
- Hát, akkor szia, Bogi vagyok. - fogtam meg a kezét.
-Hello, my name is Paul - nyújtotta a 40-es éveiben járó férfi. Hm. Annyi idős lehet mint apám. Ő 48.
- Jó napot! Örülök hogy megismerhetem! - köszöntem illedelmesen, na meg angolul.
- Én is örülök a találkozásnak! - mosolygott kedvesen - Anyukád mesélte, hogy szereted a One Direction-t és a 5 Seconds Of Summer-t. - mondta, én meg anyámra vetettem egy szúrós pillantást. - Én egy menedzser vagyok, és örülök ha bármilyen rajongóval találkozok. - mosolygott. Ez de gáz!
- Hát, ez igaz. - mosolyogtam, mint egy hülye gyerek! Mert az is vagyok! :')
- Hát, akkor azt hiszem, el fogsz ájulni. - mi van? Miért ájulnék el? Nem értem...- LUKE HEMMINGS SZEMSZÖGE-
El sem hiszem! Itt vagyunk Magyarországon! Paul, a menedzserünk, már elmondta hogy egy faluban leszünk elszállásolva. Hát, oké! Most itt ülünk a kocsiban, amíg Paul beszélget.
- Luke, keresni kéne neked egy csajt! - mondja Michael barátom. Istenem, már megint kezdi! Mondjuk, igaza van! Itt vagyok 26 évesen, a bandában csak nekem nincs barátnőm! Ajj...
- Ne kezd! De, istenem, kibaszottul igazad van haver!
- Na, majd talán itt Magyarországon! Azt hallottam, a magyar lányok nagyon szépek! - bólogat Ashton, a szülinapos. Igen, ma van a 28.-dik szülinapja!
Nekem meg majd jövő héten. Alig várom! De...még mindig nincs csajom... :(
- Srácok!!! - kiabál Calum.
- Mi van? Nem kell kiabálni! - mondjuk egyszerre.
-Nézzétek! -mutatott Paulék irányába.
Mi is kinéztünk. És akkor... megláttam Őt.
Fekete Vans cipő, hosszú, vékony lábak, fekete farmer rövidnadrág, fehér trikó, kockás ing, ajak pc, derékig érő,hosszú, barna-kék haj... Ó, te jó ég!
Azt hiszem, lenyeltem a rágóm! Leesett az állam... Ránéztem a fiúkra. Ők se néznek ki hasonlóan....Halihó! Ez lenne életem legelső sztoriának a Prológusa!
Remélem tetszik!
x. Bo.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Serious Dream
Фанфик2022-ben elèrkezik Bo legcsodálatosabb nyara, ugyanis jegyeket kapott a 5 Seconds of Summer koncertjère, ami július 13.-án lesz. Alig bírja kivárni, de ehhez társul mèg az is, hogy július 7.-én (hétfőn), egy hatalmas, fekete busz megáll a mamája ház...