- Nyugi... cica. Ennyire. Kívánod. A. Csókjaim? - kérdezi Luke mosolyogva két csók között. Csak beletúrtam a hajába, s újra ajkaira tapadtam....
. . . . . . . . .
Levegő hiány miatt sajnos el kellett válnunk. Belenézünk egymás szemébe, s csak vigyorgunk. Majd eszembe jutott... Ezt nem szabadna. Vasárnap elutaznak. Amint lezajlik a koncert, elmennek Magyarországról. Soha többé nem találkozunk... Ahogy végig futott az agyamon ezek a gondolatok, lehajtom a fejem, ezzel megszakítva a szemkontaktust.
- Mi a baj? -kérdezi Luke aggódva.
- Semmi - mondom - Gyere menjünk! - kerülöm ki, majd magam után húzva, kimegyünk a kis "barlangból". Egy mélyet lélegzek. Idekint frissebb a levegő. Odacsászkálunk a lépcsőhöz, s már kint is vagyunk a medencéből. Elsétálunk a füves részen, rá a betonra. Talpamat csak úgy égeti a forró kő. Végig sétálunk a medencék mellett, kikerülve az embereket. Csak néhány lépés választ el a helyünktől. A fiúk ott vannak már.
- Hali -köszön Ash.
- Nagyon jó volt a csúszdáknál. - meséli Calum - Bevertem a kezemet. - dörzsöli meg az említett területet.
- Ti mi jót csináltatok? - kérdi Mickey.
- Elmentünk egy olyan medencébe, ahol van ilyen kis barlang szerüség, és egy kicsi vízesésen kellett átbújni. - ecseteli Luke. - Jó volt! -néz rám, a pc-jét rágcsálva. Elmosolyodom, majd lehajolok a törölközőmért, s magamra tekerem.
- Nen vagytok éhesek? -kérdezem. - Csak mert akkor ehetnénk valamit...
- Oké, menjünk - fogja meg a tárcáját Michael, s többi fiú is így cselekedik. Én is kiveszem a táskám legaljáról, a királykék színű pénztárcámat, majd belebújok a lábujj közes papucsomba. Elindulunk a kajáldás bódéhoz, ami nincs olyan messze. Néhány asztal és pad van kitéve, az itt evő vendégeknek. Szerencsénkre nincsenek olyan sokan. Előttünk, egy idős néni adja le a rendelést. Miután végez, leadom a rendelésem, ami egy sajtos-tejfölös lángosból áll s egy szénsavas ásványvízből. Fizetés után, megkapom a 70-es sorszámomat. A fiúk is leadják a rendelésüket,s fizetnek. Elfoglalunk egy hosszú asztalt. Szemben Calum, Ashton és Michael foglal helyet, míg mellettem, a bal oldalamon Luke. Hát ki más...
- Ez kész vicc - mosolyodik el Luke.
- Mi?
- A 69-es számot kaptam - nevet fel. Mindegyikünkből egyszerre tör ki a nevetés..
.
.
.
.
.Miután sikeresen megkaptuk, s meg is ettük a lángosokat, visszamentünk a helyünkre. Leraktuk a cuccainkat, majd bementünk még a vízbe.
Olyan fél 5 fele elkezdtünk készülődni. Megfogtam a törcsimet, és a ruháimat, s bementem a kék fülkébe. Átcseréltem a fürdőruha alsót, egy bugyira. Úgy döntöttem,hogy a bikini felsőmet majd 'otthon' átcserélem. Felvettem a nadrágom és felsőmet. Kimentem a fülkéből, s a négy felöltözött fiúval találkoztam. Gyorsan összeszedtük a cuccainkat, majd kifelé vettük az irányt. Végig mentünk egy folyosón, majd kiléptünk az épületből. Odasétáltunk a kocsihoz, s miután sikeresen kinyitottam, beszálltunk. Beindítottam, majd kikanyarodtam a parkolóból....
15 perc múlva meg is érkeztünk. Megálltam a ház előtt, leállítottam a motort, majd kiszálltunk a kocsiból. A házba érve köszöntem a nagyszüleimnek, akik a szobában tévét néztek. Bementem a szobámba ledobtam az ágyra a táskámat, majd kivettem belőle a cuccaimat. Levettem a pólómat, a bikini felsővel együtt, és felvettem egy melltartót. Rá egy kockás inget vettem, de csak addig amíg el nem megyek hajat mosni. A törcsimmel és a bikinimmel a kezemben léptem ki a szobából. Kimentem a teraszra, s kiteregettem a cuccaimat. Hirtelen egy puszit kapok az arcomra, és Luke áll meg a jobb oldalamon.
- Ezeket hova rakjam? - kérdezi a vizes ruhákra értve.
- Oda - mutatok elé, ahol a kötél van. [szerk. nanee :')]Elkezd szerencsétlenkedni. - Add oda inkább - veszem ki a kezéből. Szorosan egymás mellett állunk, Luke rám néz, majd szeme levándorol a mellkasomra. A kockás inget nem gomboltam be, mert ugye az minek? Mit sem törődve az egésszel, kirakom a vizes holmikat. A másik három fiú is kijött, majd szépen sorban ők is kirakták száradni a cuccaikat.
- Bo, ne csináld ezt. - szól rám Michael. - Luke most itt fog nyáladzani utánnad! - sóhajt egyet, én pedig elröhögöm magam, majd elmormolok egy "Na persze"-ét. Ránézek a többi fiúra és hát...mit ne mondjak! Calum felső nélkül, Ashton szintén, Michael ugyanúgy mint én, ingben. Luke rövidnadrágban. Orgazmus gyerekek, orgazmus.
- Akkor mit szóljak én? - mutatok rajtuk végig.
- Tudjuk, hogy dögösek vagyunk. - karolja át a vállam Calum.
- Aha, és nagyon szerények is. - indulok el röhögve, a bejárati ajtóhoz. Bemegyek a házba, s a srácok követnek, egészen a szobájukig. Amint belépünk, Calum lefekszik az ágyra, majd Ashton ráveti magát. Calum a fájdalomtól felnyög. Luke röhögve szintén ráveti magát, a két fiúra. Mi Michael-lel már sírunk a röhögéstől. Összenézünk, s egy "Kicsi a rakás" kiálltással, először Mickey, majd én is ráugrunk a "kupacra". Mindegyikünk szakad a röhögéstől. Olyan hangosak vagyunk, hogy szerintem az utca végéről lehet hallani. Egyszer csak nyitódik az ajtó, s a mamámat pillantom meg. Meglepődötten néz, majd elneveti magát. Azzal magunkra hagy a hülyeségeinkkel. Nagy nehezen lekászálódom a fiúkról, és a telefonommal gyorsan lövök egy képet. Felrakom Instára, megjelölve a fiúkat is, majd egy csomó röhögős smiley-t odarakok. Miután a fiúknak is sikerült feltápászkodni, mindenki elterült a saját helyén. Michael megpaskolja a közte és Luke közötti helyet, mire odamászok közéjük. Két perc sem telik el, a kapu becsapódását halljuk meg, ami azt jelenti hogy valaki jött. Egy köszönést hallok. Sejtem ki/kik lehetnek... Ismerős dallam üti meg a fülemet, majd megint nyílódik a szobaajtó, és drágalátos nővérem ugrál be rajta, a She's Kinda Hot-ot bömböltetve. Felnevetek. Kimászok az ágyból, odaállok mellé, s együtt ordibáljuk a refrént.
- They say we're losers and we're alright with that, We are the leaders of the no-coming-back's , But we're alright though, Yeah, we're alright though, We are the kings and the queens of the new broken scene, Yeah, we're alright though... - a végére kiugráltunk a szobából, az étkező asztalhoz, ahol anyám is "énekelte". A számot végig ugráltuk, majd a hideg járólapon ülünk, és próbálunk nem megfulladni a röhögéstől.
- Szi-asz-tok - mondom a szememet törölgetve. Amint összekapartuk magunkat a földről, egy-egy puszival köszöntem anyámnak. Becsoszogok a fiúkhoz.
-Gyertek! - szólok nekik, még mindig röhögve. Látom rajtuk, hogy ők is jól szórakoztak. Jajj... Kiérve, tesóm ahogy meglátja a fiúkat, kitágul a szeme, s lehajtott fejjel elkezd röhögni.
- Fiúk, anyámat ismeritek már, viszont had mutassam be a nővéremet, Biankát. - mondom, majd ránézek Bibire - Te pedig szerintem ismered a fiúkat. - erre csak elneveti magát.*1 órával később*
Miután anyám és tesóm elmentek, elhúztam zuhanyozni, mert hajat is akartam mosni. Kezemben a szükséges holmikkal léptem be a fürdőbe, lepakoltam, majd kulcsra zártam az ajtót. Levettem a ruháimat, majd a kabinba lépve, megengedtem a vizet. Tusfürdővel átdörzsöltem magam mindenhol, azután a samponból nyomtam egy "keveset" a tenyerembe. Kétszer átmostam a hajamat, s miután eltüntettem a felesleges habot, elzártam a vizet. A törölközőmet magamra tekertem, s kiléptem a gőzölgő kabinból. Gyorsan felvettem a pizsomámat, (fekete franciabugyi, sportmelltartó, combközépig érő, fehér 1D-s póló),majd szárazra töröltem a hajamat. A hajszárítóval és a cuccaimmal a kezemben léptem ki a fürdőből. A ruháimat bevittem a szobámba, aztán kimentem a tükörhöz. Calum közben lestoppolta a fürdőt. Elkezdtem a hajamat szárítani, majd egy jó 15 perc múlva kész lettem. Időközben Luke ment el Calum utan fürdeni. Fésűlöm a hajamat, amikor Luke kilép a fürdőből, egy szál boxerben. Orgazmus part 2...
VIZES kesze-kusza hajába túr...Én itt fogok elélvezni gyerekek! Elkapom a tekintetemet róla, s abba hagyom a hajam kínzását.
- Bo megszárítod a hajamat? - kérdezi, miközben a haját törli meg.
- Persze - válaszolom. Azzal a tükör elé húzom az egyik széket, s leültetem rá. Újra elindítom a masinát, és a haját kezdem szárítani. Van az a pillanat, amikor egy rajongó legszívessebben beletúrna a kedvence hajába. Na, most is ez van, csak rárak még egy lapáttal, hogy vizes. PeunginBaby (így szoktam hívni, mint Evelin macinak Michael-t xd) elővette az Iphone-ját, s egy videót indított.
- Hellooooo! - köszön hangosan. Elnevetem magam, majd én is köszönök.
- Luke, ugye tudod hogy most ezzel megölsz mindenkit? -kérdezem meg tőle.
- Miért is? - néz rám a tükörben.
- Itt ülsz, VIZES hajjal, és egy szál BOXERBEN! - hangsúlyozom ki, a két szót. - Áh, egy kicsit sem nyírsz ki ezzel valakit! - remélem érezhető volt a szarkazmus. :)
Erre megint nyílódik a fürdőszoba ajtó, és egy félmeztelen Michael macival találkozunk. Idejön mellém, s megszólalok.
- Na, itt van a másik gyilkoló is. - mondom nevetve. Luke röhögve állítja le a videót, s tolja fel Instagramra. Végre végzek Luke hajával, elrakom a hajszárítót, s megnézem a közösségi oldalaimat. Facebook-on egy rakás lájk jött a Luke-kal közös képünkre, Twitteren szintén, Instán meg ez a videó... Áh. De azért szívleltem. :') Miután sikeresen Ashton is kijött a fürdőből, egy gyors "jó éccakát"-tal és egy-egy öleléssel elmentem a szobámba lefeküdni. Becsuktam az ajtót, befészkeltem magam az ágyba, és zenét kezdtem el hallgatni. Épp a facebookomat bújom, amikor jön két üzenetem. Az egyik a csoport chatből a lányok.Evelin: A mázlista Bogi :)
Viki: ahaaa...valaki dobjon meg egy oreoval :'(
Én: Meghaltatok? :)
Evelin: Hát...Michael-től majdnem orgazmusom lett
Felröhögtem, majd elköszöntem tőlük. Megnéztem a másik üzenetemet, ami Luke-tól jött.
Luke: Mér nem alszol? Mit csinálsz? ☺
Én: Jet black heart-ot hallgatok, hagyj :') ✌
Luke: Az jó szám! Na, jó éjt
Én: Tudom! Bitch pls G' night ✌
Vége lett a számnak, kivettem a fülest a fülemből, leraktam a telómat, s az álom világának szenteltem magam...
Haligali minimanók! Két hét után (!) megérkeztem egy EXTRA HOSSZÚ RÉSSZEL! Örüljetek!
A suli miatt valószínű kevesebbszer hozom a részeket! Köszönöm a kommenteket és a vote-okat! Ja, és sajnálom hogy megvárattalak titeket! :'( xx. Bo.
YOU ARE READING
Serious Dream
Fanfiction2022-ben elèrkezik Bo legcsodálatosabb nyara, ugyanis jegyeket kapott a 5 Seconds of Summer koncertjère, ami július 13.-án lesz. Alig bírja kivárni, de ehhez társul mèg az is, hogy július 7.-én (hétfőn), egy hatalmas, fekete busz megáll a mamája ház...