10. rész

784 55 7
                                    

Kinyitottam barna szemeimet. A hátamra fordultam, s megnéztem hogy mennyi az idő. 9 óra 38 perc. Milyen nap is van ma? Péntek.
Leszedtem magamról a takarót, majd úgy ahogy voltam, pizsomában, kimentem a szobából. Bementem a fiúkhoz, akik még aludtak. Calum hason feküdt teljesen kitakarózva, Ashton háton, Michael a takaróját ölelgette, és Luke pedig egy szürke plüsspingvint szorongatott, összegömbölyödve. Ahw, de édesek. Ahogy a felnőtt férfiak szoktak aludni.... Na persze. :D
Halkan odasettenkedtem Muke-ék ágyához, s bemásztam közéjük. Luke-kal szemben feküdtem. Csak néztem, milyen aranyosan alszik. És az a plüsspingvin! Olyan husi a pofija.
Mármint Luke-nak. Szempillái olykor-olykor megrebbentek. Alig tudom magam visszafogni, hogy bele ne túrjak a hajába. Nem, nem, nem, és nem! Tiltakozott az agyam. De a szívem mást mond. Túrj bele! Ajjj.... Hirtelen a jobb kezem megindult, s ujjaimat végig húztam Luke szőke tincsei közt.
Majd áttértem az arcára, s huvejkujjammal simítottam végig rajta. Nem hiszem el, hogy már csak két napig látom!
Egyszer csak, Luke a kezét rárakta a derekamra, s közelebb húzott magához. Átölelt. Fejét a nyakamba hajtotta.
– Szia szépségem. - suttogja csukott szemmel.
– Szia - mosolyodom el, majd egy puszit nyomok a feje bubjára.
– Meleg van. - nyöszörög.
– Ezért akarok menni a strandra! - válaszolom. - De ahhoz fel kéne kelni.
– Még öt perc -motyogja.
– Hát jó, addig elmegyek a konyhába. - egyezek bele, s felkelnék az ágyból, ha nem húzna vissza.
– Maradj itt. Olyan jó veled feküdni. - temeti az arcát a mellkasomba.
– Hát jó...

- LUKE SZEMSZÖGE -

Nagyon cuki volt Bo. Legszívesebben egész nap ölelgetném. Alig várom hogy lássam bikiniben. Az se érdekel, ha nem olyan vékony, mint a modellek. Nem is kell modellnek lennie egy lánynak.
Még feküdtünk egy darabig... Na jó, 20 percig...
A fiúk is kezdtek ébredezni.
– Jó reggelt. - dörzsölte meg a szemét mosolyogva Michael. - Bo, te mikor jöttél ide?
– Úgy 25 perce - válaszolja - Jut eszembe, olyan cukin aludtatok! Főleg Luke... - mondja nevetve. Válasz képp, adtam egy puszit a nyakára.
– Reggelt - köszön Ashton és Calum is.

     
   ***

- BOGI SZEMSZÖGE -

  Miután sikerült mindegyikünknek felkelni, elmentünk reggelizni. A fiúknak adtam egy-egy törölközőt a strandra, s én is elkezdtem készülődni. Megfogtam a kicsi sporttáskát, beleraktam egy törcsit,egy pokrócot, a naptejet, fésűt,és a pénztárcám. Felvettem a sötétkék bikini felsőmet, és a fekete bugyit. Magamra aggattam egy farmersortot, egy piros trikóval, s késznek nyilvánítottam magam. A táskámmal együtt mentem ki a szobából.
– Fiúk, készen vagytok? - kiabálom, miközben felveszem a szandálom.
– Igen! - hallom a választ. Kijöttek a szobájukból, s elindultunk.

***

Odaérve kifizettük a napi jegyet, majd mentünk is be. Kerestünk egy árnyékos helyet, s lecuccoltunk.
A fiúk levették a pólójukat... Ha most Evelin itt lenne! :D Luke testén elidőztem egy kicsit. Grrr.... Helló szépfiú.
Én is levettem a ruháimat.
– Bo, nagyon szexi vagy - mondja Luke,  a pc-jét rágcsálva.
– Képzelem mennyire. Ch...- válaszolom.
– Egyébként jó színe van a bikinidnek - mosolyog rám - Illik a fürdőnadrágomhoz.
És tényleg! Kék, fekete fűzős nadrágja volt.
Bekentük magunkat naptejjel, majd mentünk a vízbe.
Kis idő kellett hogy megszokjuk. De azért jól esik.
Egyre mélyült a víz, de leér a lábam.
Úszkáltunk, és élveztük a vizet.

Azta. - néz döbbenten Cal - Arról a toronyról lelehet ugrani?
– Aha - válaszolom.
– Te ugrottál már? - kérdezi tőlem Ash.
– Persze! A kisebbikről 13 évesen ugrottam le először, a magasról csak 14 évesen. - mesélem.
– Sikítottál?- kérdi Michael. - Az első ugrásnál.
– Nem. Az első ugrásnál, azt kiabáltam hogy 'Luke Hemmings' . - mondom nevetve.
– Tényleg? - néz rám Luke.
– Aha, komolyan.
– Ugorjunk le! - mondja Mickey. Azzal kimentünk a vízből, és odasétáltunk a toronyhoz,
– Fiúk, ha egyszer felmentek, akkor le kell ugornotok.
– Nyugi, nem fogunk megfutamodni - karolja át a vállam Ash - Ezért is te ugrassz le először, a kicsiről, majd a nagyról. – Komolyan? - kérdezem, és bólintanak. - Hát jó, legyen.
– Bo, aztán az a 'Luke Hemmings' kiálltás meg legyen! - néz rám kacéran mosolyogva Luke.
– Meglesz - forgatom meg a szemeimet.
– Úgy se fogod! - mondja röhögve Cal.
– Ó, tényleg nem? - nézek rá - Csak figyelj.- azzal elmegyek a lépcsőig. Szerencsére most nincsenek. Felmegyek a lépcsőfokokon, ráállok a kék színű deszkára, s felkészülök.
Odanézek a fiúkra,pontosabban Luke-ra,  majd veszek egy nagy levegőt.

– LUKE HEMMINGS! - rugaszkodom el a deszkától, majd beleesek a 4 méteres vízbe...

Halihó! Meghoztam az új részt, remélem tetszik! Köszönöm a vote-okat!!! :) #lovee

~HELYZETJELENTÉS~

Lehet most utálni fogtok! Az van, hogy holnap (hétfőn), megyek Pestre, és az egyik rokonomnál fogok aludni. Tudjátok, úgy mond 'shoppingolni' megyünk fel BP-re :) És csütörtökön jövünk haza... Nem leszek net közelbe! Örülök annak, ha feltudok nézni Facebook-ra  2 percre,szóval valószínű, sőt biztos,hogy csak pénteken   lesz új rész! :) Sajnálom! Remélem kibírjátok! (Ha mégse,akkor már rég meghaltatok,az unalomban :D)

Egyébként, nekem nagyon de nagyon tetszik a She's kinda hot! Egész nap azt hallgatom... Imádom!

x. Bo.

Serious DreamWhere stories live. Discover now