11. rész

721 55 4
                                    


A víz tetejére érve, nagy nehezen kinyitottam a szemem, majd a medence szélére úsztam, s kiszálltam.
- Azta kurva - tátja el a száját Michael.
- Csukd be a szádat, belerepül a légy - mondom megtörölve a szememet.
- Menjél, ugorj le a nagyról - utasít Luke - Aztán, kiálltsd a nevem - kacsint. Megfordulok, s indulnék de .... Egy csattanást éreztem a fenekemen... Visszafordulok, és Luke vigyorgó képével találom szembe magam.
- Hmm... Cica - nyalja meg az alsó ajkát. Ó jézus! Legszivesebben megerőszakolnám. Grrr...
- Ezt meg se hallottam - azzal elindulok a lépcsőig. Felmegyek, majd megállok. Miután felkészültem, neki futásból elindulok.
- LUKE HEMMINGS! - fogom össze a lábaimat az ugrás közben - Áááhh... - fasza, sikerült egy nyögés féleség is. A víz alá merültem. Felúsztam, s megdörzsöltem a szemem. Elúsztam a létráig, majd kimásztam.
- Basszátok meg! Ez egy segges volt... - nyöszörgök.
- Úú... Az fájhatott. - néz rám Ash.
- Gyere ide, majd én meggyógyítom - mondja Luke kacéran, és magához húz. Két nagy kezével átfogja a derekamat, majd egyik keze levándorol a fenekemre.
- Luke! - nézek rá mérgesen. - Ne tapizz!
- Ajj! Pedig olyan jó segged van... - szomorodik el, s elveszi a kezét rólam.
Ezután a fiúk is leugrottak, mind a kettőről. Még visszamentünk a vízbe, s úsztunk.

***

Később úgy döntöttünk, egy kicsit napozunk. Ezért odamentünk a helyünkre. Megfogtam a törölközőmet, s egy kicsit megtöröltem magam. Leterítettem a pokrócomra, majd ráfeküdtem. Feltettem a napszemüvegemet, s élveztem a napot. A fiúk is így tettek. Mellettem Luke feküdt, a többiek egy méterrel arrébb.
- És kész! - kiált fel Luke. Felé fordítom a fejemet, s kérdőn nézek rá.
- Mit csináltál Hemmo? - kérdezem meg tőle.
- Lefényképeztelek. - válaszolja - És meg kell mondjam, nagyon szexi vagy rajta. - harapdálja a pc-jét. Jujciii... Imádom, amikor rágcsálja... Mindjárt elájulok.
- Te meg így vagy szexi... - válaszolom, átváltva magyarra.
- Mit mondtál? - kérdi Luke - Ne máár! Ez így nem ér - kezd el nyavajogni. És bevágta a durcit.
- Édes istenem! - sóhajtok fel - Luke ne csináld! Naaa... - mentem hozzá közelebb, s puha tincseibe markoltam. Annyira imádom... Awwii.
- Babaaa - becézgettem. Igen, ilyenkor ezt szoktam.
- Mi van? - emeli rám a tekintetét. Azok a kék szemek! Csak úgy csillognak. És amikor beszél, s az arcán megjelennek azok a gödröcskék...
- Imádlak. - mondom hirtelen, és egy puszit nyomok az arcára. - És titeket is srácok. - szólok oda a fiúknak.
- Ezt értenem kellene? - hallom kérdését Michael-nek.
- Nem. - válaszol Cal.
Visszafeküdtem, s tovább napoztam. Viszont hamar meguntam, ezért a hasamra fordultam...

- LUKE SZEMSZÖGE -

Nem csalódtam! Már amit Bo-t illeti. Amikor a nevemet kiálltotta ugrás közben... Kiállthatná más helyzetben is.
Átfordult a másik oldalára. A feneke...
- Ne már! Bo, takard el azt a formás segged! - bököm meg a kezét. Kérdőn rám néz.
- Miért? - értetlenkedik.
- Mert olyan kúrható segged van! - "csattanok fel".
- Köszi? - röhög fel.
- Luke, ennyire kanos ne legyél - szól be, Michael.
- Ha ha ha - nézek rá unottan. - Nem vagyok az!
- Jah! - röhögtek össze hárman.

Támadt egy ötletem. Strandon vagyunk, Bo bikiniben, amit hátul meg kell kötni. Muhahaha... Megemeltem a kezemet, s Bo hátához közelítettem. Igen, elakarom oldani a felsőjét. Már majdnem ott voltam amikor...
- Luke Robert Hemmings! - kapja rám a tekintetét - Ha meg mered csinálni, kiheréllek! - vált át dühösre. Ez aztán a reflex.
- Én a helyedben vigyáznék. - mondja Ash.
- Mikor megyünk be a vízbe? - nyöszörög Cal. - Melegem van! Menjünk már!
Mindegyikünk egyetértett.
- Én kiakarom próbálni a nagy csúszdákat. - mondja Michael.
- Menjetek nyugodtan! - válaszol Bo - Nekem nincs kedvem.
- Nekem sincs - mondom.
- Akkor jó. Itt találkozunk - intenek a fiúk, majd a csúszdákig versenyeznek.
- Gyere! - ragadja meg a karomat Bo, s maga után húz. Jó sokáig megyünk, míg egy bekerített részhez nem érünk, ahonnan emberek jöttek ki. Befelé vesszük az irányt, s egy medencét pillantok meg.
- Ez a benti termálhoz tartozik - közli Bo. Belemegyünk a medencébe, ami jóval forróbb, mint az eddigi. A víz alatt még mindig fogjuk egymás kezét. Egy "vízeséshez" értünk. Átbújunk alatta, s egy kis barlang féleségbe érkeztünk. Bo megfordul, így egymással szemben vagyunk. Felindulásból,neki szorítom a falnak, így testünk egymásnak simul. Egy tű sem férne el közöttünk már. Érzem Bo, kicsit sem átlagos szívverését. Barna íriszeivel, az én kék szemeimet vizslatja. Gyengéden végig simítok az oldalán, amibe beleborzong. Kezem már a combjainál jár. Megfogom az egyik lábát, felemelem, mire a derekam köré fonja mindkét lábát. Ezt szerettem volna...

- BO SZEMSZÖGE -

Ha Luke nem tartana, valószínűleg a víz alján lennék. Arcával vészesen közeledik. Apró puszit nyom ajkaimra. Ki vagyok éhezve, a csókjaira! Nekem ennyi nem elég...
Nyakánál fogva húzom még közelebb magamhoz, majd ajkaira tapadok. Úgy csókolom, mintha az életem múlna rajta.
- Nyugi...cica... Ennyire. Kívánod. A. Csókjaim? - kérdezi Luke mosolyogva, két csók között. Csak beletúrtam a hajába, s újra ajkaira tapadtam....


Halii! Itt a várva várt 11. rész! :) Nagyon sajnálom, hogy MÁSFÉL HETE nem volt új rész! :'( És a rész sem lett normálisan befejezve... :( De azért remélem tetszik! Köszönöm a vote-okat! xx. Bo.







Serious DreamTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang