Szombat van.
Tegnap megbeszéltem a családdal, hogy vasárnap elutazom Suzy-hoz, és hogy ott fogok lakni. Apám különösebben nem mondott semmit, csak azt, hogy vigyázzak magamra, és hogy kezdjem el élni az életem. Anyám egyből utánna nézett a neten, hogy mikor indul repülő. Nem azért, mert megakar szabadulni tőlem,vagy ilyesmi, csak tudja, hogy mindig is erre vártam.Tehát, ma előszedtem a nagy, fekete bőröndömet, majd ráraktam az ágyamra, s kitártam a szekrényem ajtajait. Egyből kikaptam belőle néhány felsőt (pólót, trikót, haspólót, kockás inget) ami a kezem ugyébe akadt, és úgy gondoltam, megfelel. Mivel foggalmam sincs, meddig leszek, és tekintve, hogy Londonban hidegebb van mint itt, beraktam három pulcsit, és kettő hosszú ujjút. Jöhettek a nadrágok, farmer, hosszú és rövid szárú, szoknyák, egyberuhák... Néhány zacskóba raktam be, a zoknikat és egy rakatnyi fehérneműt. Beleraktam a magasszárú Converse-m, a szegecses szandálom, és a Martens bakancsomat is. Aztán egy neszeszerbe beledobáltam a szempillaspirált, púdert, korrektort, szájfényt, szemhéjtust, és a két kedvenc rúzsomat. Ha mégis kéne még valami sminkcucc, úgy is veszek.
Belegyömöszöltem, a Luke-os párnámat, mondjuk, azt nem tudom, hogy mi a faszért! Nem megyek sehova se nélküle, az fix. Gyerekes, de....nem érdekel! És ha már itt tartunk, fogtam a 1D-s párnám (ami igazából csak egy huzat) levettem a párnáról, összehajtottam, és ráraktam a ruháimra.
Egyenlőre ennyi a csomagolás, a többi kisebb dolgomat majd reggel beteszem.Mivel kezdtem éhes lenni, kicsoszogtam a konyhába, kinyitottam a hűtőt, s valami ehető után kutattam. Kivettem a vajat, a felvágottakat, és még csokis puding is jutott.
Gyorsan összedobtam a szendvicsem, ráraktam egy tányérra, kivettem a fiókból egy kanalat, felvettem a pudingot, s az asztalhoz sétáltam. Leraktam rá a cuccokat, bekapcsoltam a tévét, majd az NCIS: Los Angeles nézése közben, elfogyasztottam a vacsorám....* Másnap *
Pontban hajnali fél hatkor csörgött az ébresztőm. Megdörzsöltem szemeimet, és kikapcsoltam az ébresztőt. Lerúgtam magamról a takarót, s felkeltem az ágyról. Kócos hajjal, egyszál pólóban és bugyiban, vánszorogtam el a vécéig. Miután végeztem, átsétáltam a lakás másik oldalára, a fürdőbe. Egy kicsit felfrissíttem magam, majd a konyhába menet, anya jött ki a szobájukból.
- Jó reggelt! - köszönök holtkórosan.
- Kiviszlek a vonatra. - közli, miközben felrakja a vizet forrni.
Én csak bólintok, előveszem a kenyérpirítót, bedugom a konektorba, beleteszek két kenyeret, és várok. Addig előveszem a tejet, a bögrémet, s öntök bele. Néhány perc múlva kugranak a pirítósok. Óvatosan kiszedem őket, rárakom egy tányérra, majd leülök az asztalhoz, és enni kezdek.Reggeli után, beszaladok a szobámba, s magamra kapom a tegnap kikészített ruhadarabokat. Egy kék rövid farmer, és egy izompóló kombóra esett a választásom. Kifésűltem a hajam,amit egy kócos kontyba kötöttem fel, tettem fel egy kis sminket, majd ezeket a dolgokat beleraktam a bőröndömbe.
06:31-kor indul a vonat, az felér féltízre Pestre, és délben indul a repülőgép. Csodás...
Becipzároztam a bőröndöt, felvettem a táskám, s még utoljára visszanéztem a szobámra. Ég veled...Kint az előszobában, ott állt apa, anya, és a nővérem. Elköszöntem aputól, és tesómtól, a lábamra húztam a tornacipőm, majd sietősen lementünk a kocsihoz. Hátra beraktuk a bőröndöt, anya a vezető ülésbe, én pedig az anyós ülésre ültem.
Azután, hogy megvettem a jegyem,nem kicsit volt déjà vu érzésem.
Éppen a sínek mellett várom a vonatot. Anyától nagy nehezen elbúcsúztam. Csak mondta, a jobbnál jobb dolgokat. Idézem: Érezd jól magad, Ne bulizz minden nap, Ha iszol, vigyázz, nehogy valamit rakjanak bele, Ne sokáig éljél Suzy nyakán, Keress egy jó kis munkát, Ha szexelni akarsz, védekezz, Vigyázz magadra...stb.
Már tök gáz volt.
Miközben gondolkoztam, hallottam hogy közeledik a vonat, míg végül megállt. Na, és most hogy rakom fel, a bőröndöt? Minden erőmet összeszedve, sikerült felraknom a vonatra, s miután ez meg volt, én is felszálltam. Megint, - mint kereken egy hete - kerestem egy tetszetős helyet, s leültem. A nagy gurulós monstrumot a lábamhoz tettem. Előhalásztam a táskámból a telefonom, és a fülhallgatóm. Szépen megcsináltam, amit ilyenkor kell, majd kezdésnek elindítottam az All of me-t , John Legend-től.
Hát akkor, utazgassunk megint.....Itt van - valószínűleg - az idei év utolsó FOS része!
Oh, és megint ugrott a megtekintések száma, ezúttal 9,05K! *-*
Észrevettem, hogy mostanában alig jönnek kommentek - egy-kettőn kívűl - és tudom, nem illik ilyet kérni, de írhatnátok valamit a bloggal kapcsolatban, mert ugye, ez visszajelzés nekem.
Köszönöm, hogy itt vagytok, ti, akik olvassák ezt a fasz blogot. Köszönöm a vote-okat, a kommenteket. Mindent! <3
xoxo. Bo.(Ui: megilyedtem egy kicsit, mert a résszel, problémát írt ki)
ESTÁS LEYENDO
Serious Dream
Fanfic2022-ben elèrkezik Bo legcsodálatosabb nyara, ugyanis jegyeket kapott a 5 Seconds of Summer koncertjère, ami július 13.-án lesz. Alig bírja kivárni, de ehhez társul mèg az is, hogy július 7.-én (hétfőn), egy hatalmas, fekete busz megáll a mamája ház...