Ezt a részt Llinniee_xoxo kérte.
Remélem tetszenifog! 💋
______________________________________Külső szemszög:
Han Jisung egy átlagos gimibe járt és szeretett ott tanulni. De volt valami amit nem szeretett vagy inkább valaki. Hwang Hyunjin ő volt akit nem bírt sőt gyűlölte de ezt a másik se gondolta máshogy. Nem tudták miért voltak rosszban csak simán nem bírták egymást már kilencedik óta.
Lassan év vége és az osztályfönökük kitalálta, hogy menjenek el egy 3 napos kirándulásra a közzeli tengerparthoz. Senki sem akkart bele menni de végül meg egyeztek abba, hogy utolsó nap el mehetnek búlízni es inni is ihatnak de azért ne halálra igyák magukat.
Aztán végül el jött az a nap amikor is el kellet indulniuk. Egy kis busszal mentek.
Jisung gyorsan le üllt egy helyre az ablak mellé és várta barátját Felix et.
-Szia Jisung!- huppant le mellé.
-Szia Lix! Azt hittem sose szálsz már fel!
-Hát beszélgettem Changbinnal, nem tudott jönni.
-El is felejtettem, hogy egyűtt vagytok csak az a győkér Hyunjin ne lenne a közelében.
-Nyugi Jisung, egyébként is nem viszed túlzásba ezt az útálom dolgott?
-Szerintem nem, ő is pontosan így érez ahogy én szoval nem tudom mi a bajod vele.- vonta meg a vállát a végén.
-Fhuu Jisung!- fogta meg a fejét Felix.
Ezek útán nem beszélgettek sokat hanem mind a ketten zenét hallgattak amíg oda nem érttek.Jisung szemszöge:
-Rendben gyerekek kettes szobák vannak akik egyűtt szeretnének lenni álljanak egymás mellé és majd adok egy kulcsot egy szobához ahol lesztek.- mondta a tanár és mindenkinek adott egy szoba kulcsott.
-A bulizást még meg beszéljük.- majd ezzel le zárva a témát mindenki el ment elfoglalni a szobáját.
A szobák egyszerűk voltak de pont jó volt szerintem két embernek.
Felixel elfoglaltuk a szobánkat és ki is pakoltul amit úgy gondoltuk.Kicsit lehetett pihenni és útána meg várost nézni. Mi meg is indultunk és egy csomót fotozgattunk és boltokba is be tértünk nem vettünk szinte semmit de volt nagyom sok szép és cuki dolog is.
Vacsira vissza is értünk.
Ahoz képest finom volt a kaja.
Majd kaja közben a tanár el mondta, hogy holnap le megyünk a partra és lehet fűrdeni is, de aki nem is egy tűrölközött hozzunk magunkkal.Majd vissza mentűnk a szobánkba, meg fűrdödtünk és mentünk aludni.
Reggel kb nyolckor kellhetünk, át öltözztünk össze pakoltuk a cuccainkat egy vászon táskába, hogy azzal később ne kelljen szenvedni és mentünk is enni.
A reggeli sem volt rossz, sajnos csak 1kor megyünk csak fűrdeni mert még hideg lehet a víz.
Gyorsan el telt az idő és mentünk is fűrdeni. Felixxel egy strandi füllkébe együtt át öltöztünk. Küllönösebben nem zavart minket mert már rég óta ismerjük egymást. Néhányan furcsán nézztek ránk de ez van.
Le tettünk egy tűrcsít az árnyékba és mentünk is a vizbe.
A lányok csak napozgattak de a legtöbben fürödtünk mint kb egy 5 évesek.Egész nap érezztem magamon egy tekintetett de nem tudtam ki lenne az szoval inkább hagytam az egészet.
Kb fél nyégykor már ki is jöttünk a vízből és mentűnk őltözni.
Felixxel megint egyűtt öltözztünk.
Majd vacsira vissza is értünk.
-Nekem nagyon tetszett neked?- kérdezzte Lix.
-Fhu hát jó volt csak valaki mindig nézett és az nem tetszett.
-Uuu lehet valakinek bejősz.- húzogatta a szemöldökét Felix.
-Haggyá már ezzel!- mondtam majd meg űttötem a vállát.Gyorsan eljőtt a bulinak a napja szóval Felixxel egy sexi ruhába öltözztűnk és indultunk is meg.
Nem mindenki jőtt de azért voltunk páran. Nem akkartam sokat inni sőt nem is akkartam szeremcsére Felixsem.
Lixxel azzonal el mentűnk táncolni és jól is ment az egész mikor egy kar el húzott és a fallnak nyomott.
-Olyan jól áll ez a ruha rajtad Jisung!- mondta a füllembe egy ismerős hang.
-Hyunjin eresz el! Mi a fasz bajod van!- probáltam ellenkezni de már nyakam kezdte el csókolgatni.
-Annyira meg kivántalak már tegnap óta. Olyan szép a testallkadott nem birom már!- mondta majd kezét a derekamra tette.
-Ahh meg őrűlök azzonal menjünk az én szobámba!- majd meg rakadta a kezem és huzott ki a helyről.
Felsem fogtam mitörténik és Felix is biztos aggodik.
Gyorsan egy kézzel írtam neki, hogy menjen vissza a szálásra.Hyunjin szinte húzott az egész úton de nem tudom miért nem ellenkeztem màr.
Éppen, hogy be értűnk a szobájába neki nyomott az ajtónak és vadul kezdte fallni az ajkaimat.
Lassan én is el kezdtem csókolni végül nyelvünket sem hagytúk ki.
-Akkarlakh Jisung!- nyögte az ajkaimra mikor el váltúnk.
-Akkor tegyél magadévá..Daddyh!- montam kéjésen a fülleibe.
Hyunjin szinte le tépte a polot rólam és kezzével végig símított a felső testemen.
Közben az ágy fele terelgetett.
Az ágyra dobott majd egy csókot nyomot a számra.
-Halálra foglak baszni Sung készülj fel.- mondta a füllembe.
Végűl le szedte magárol is a polot rolam meg a nadrágot.
Nem tudtam, hogy ilyen jól kivan dolgozzva a teste szoval azzonal le tapíztam.
-Tetszik?- mondta a füllembe.
-Nagyonh!- nyögtem bele a végébe mert bele harapot a füllembe.
Majd le vedt rólam az alsóm és 3 ujjám számhoz tette.
-Nem készültem szoval nincs síkosítom bocsi.- majd ezzel számba vedtem az ujjait és rendesen meg nyalogadtam közben a szemkontaktust nem meg szakítva.
Majd egy idő után ki huzdta a számbol az ujjait.
Végül le vette rólam az alsóm és 2 ujját belém tolta amire nem is számitottam.
Kezeimet hátába martam és fel sikantottam.
-Sajnálom Sung de már nagyom kivánlak!- mondta az ajkaimra és egy puszit nyomott rá.
Lassan el kezdte az ujjait mozgatni bennem aminek hatására elkezdtem nagyobbakat nyögni.
Majd a harmadik ujját is belém helyezte és azt is el kezdte mozgatni bennem.
-H-Hung jó leszh!- nyögtem.Végűl kihuzta az ujjait és meg fosztatta magát a maradék ruháitól.
Lassan belém helyezte nem kicsi tagját de nem mozdult. Én addig hátát szét karmoltam.
Hogy enyheljűn a fájdalom puszikat nyomott az arcomra és hasamra.
-Mozoghatsz!- nyögtem neki.
Nem is várt azzonnal el kezdett bennem mozogni de nem gyorsúlt egy ideig.
-Hyungh mégh!- nyögtem egyre hangosabban mikor el talált bennem egy pontott.
Majd meg tette amit kértem és gyorsult a mozgása és azt a pontott sokszor el találta.
Nem viccelt azzal, hogy halálra bassz.
Szemeim nem tudtam nyítva tartani és csak nyőgni tudtam.
-Nyőgd a nevem Sung!- parancsoltrám szinte amit meg is tettem neki.
Majd csodás románcukant a telefonom csőrgése zavarta meg.
Engem nem érdekelt de Hyunjin fel vette a telefont és a füllemhez tette.
-Bazdmeg Jisung legyél már hallkabb! A folyósó végén hallani lehet a nyőgéseidett! Azt ezek útán nekem ne mond, hogy útálod Hyunjint mert eskű hozzád vágok valamit!- majd ezzel le tette a telefont Felix.
-Úgy hallotam kicsit jól csinálok valamit.- mondta pervez mosolyal Hyunjin.
Engem jelenlleg nem érdekellt a dolog, hogy milyen hangos vagyok.
Végűl Hyunjin fel vett egy brutálisan gyors mozgást amit alíg birtam már.-Ahh Hyunjin el megyekh!- nyögtem és hasfalamra élvezztem.
Hyunjin nem állt meg és tovább mozgott bennem.
Lábam nyakába tette és kiméletlenűl mozgott bennem.
A hátát lassan véresre karmoltam és szám is ki száradt.
-Baby énh is el megyekh!
-Ahh élvezz belém!- pár másodperc múlva meg érezztem magamban Hyunjin nedvét amire csak nyűszítettem egyett.Hyunjin kihuzodott belőlem és mellém dőlt és magához huzott.
-Szeretlek Sung! Lennél a párom?
-Én is szeretlek Hyung! És igen leszek. Sajnálom, hogy így gyűlöltelek. Így vissza gondolva nagyon gyerekes voltam.- mondtam neki.
-Semmi baj.- majd nyomott egy puszit az orromra.
Végül meg fürödtünk és el mentünk aludni.
Így összegezve nagyon jó volt ez a kirándulás. Azt még meg láttjuk, hogy ezt hogyan fogjuk ki magyarázni de az már mindegy.THE END
YOU ARE READING
Stray Kids oneshots
Romance-helyesírási hibák előfordulhatnak -káromkodás lehetséges -lehet ship-et kérni/ajánlani -a történetek, cselekmények nem egyeznek meg a valósággal!