Atsumu'nun nefesi kesildi, hareket etmeyi bıraktı. Bastırıcılarını almamş mıydı? Hayır, net olarak aldığını hatırlıyordu. Sakusa'nın baskın feromonları bünyesini bozmuş olmalıydı. Atsumu sakinliğini korumaya çalıştı. "Ne saçmalıyorsun? Bir betayım ben, konuyu değiştirme."
Sakusa hiç oralı olmadı. Atsumu'nun üzerine eğilip boynunu kontrol etti. Oradaydı, koku bezleri vardı. Atsumu kesinlikle bir omegaydı. Sakusa az önceki konuşmalarını tamamen unutmuş bir şekilde sırıtarak geri çekildi. Bu ona, Atsumu'dan yüzüne bir yumruk kazandırdı. Feromonları kendisini etkilese de ona bu kadar kolay boyun eğemezdi. Sakusa afallayıp sendelerken Atsumu bara geri girdi. Bir an önce Osamu'yu bulup eve gitmek istiyordu. Kalan vardiyası umrunda değildi.
Osamu'nun masaların birinde Suna ile sohbet ettiğini gördüğünde rahatladı. En azından ikizi güvendeydi. Atsumu, masalarına giderek varlığını belli etti. "Osamu, eve gidebilir miyiz?" Osamu, ikizini baştan aşağı süzdü, yanakları kızarmış, gözleri hafif dolmuş ve terlemişti. Osamu ne olduğunu tam olarak anlamasa da ikizine bir şey olduğunu düşündüğü için masadan hızla kalktı. Ayrılmadan önce Suna'ya dönerek özür diledi ve bunu daha sonra telafi edebileceğinden bahsetti. Suna sorun yok dercesine kafasını salladı ve numarasını yazdığı telefonu Osamu'ya uzattı. Osamu gülümseyerek Atsumu'nun elini tuttu ve onu barın çıkışına götürdü. Suna onları arkalarından izlerken yanında bir hareketlilik oluştu. Gelen Sakusa'ydı, sigarasını yakıyordu.
"Sanırım flört etmede benden iyisin." Sakusa'nın dediği şeye iki adam da kıkırdarken ikizlerin bardan çıkmasını izlediler.
Osamu ve Atsumu birlikte eve yürürken Atsumu ara ara burnunu çekti. Osamu ikizine kaçamak bakışlar atıyor, eve gittiklerinde bu sorunu çözebileceklerini umuyordu. Atsumu ve Kita birlikteydi, çok mühim bir şey olduğunu düşünmüyordu.
İkili birlikte eve girdiğinde Atsumu hiçbir şey söylemeden duşa girdi. Osamu ikizinin bu davranışlarını anlamlandıramıyordu, Atsumu pis değildi ama Osamu'dan önce duş alması da beklendik değildi. Osamu mutfağa gidip kendisi ve Atsumu için çay hazırlamaya başladı.
Atsumu duştan çıktığında biraz daha rahatlamış gibiydi. Düzgün nefes alıp vermeye başladı. Hâlâ kafası karışıktı, Sakusa'dan nasıl kurtulacağını bilmiyordu. Dediğini yapmıştı, şimdi onu rahat bırakmasını bekliyordu. Atsumu ıslak saçlarını kurutmadan mutfağa gitti, Osamu onu izlerken sandalyeye oturdu.
"Problemim ne Tsumu? Bugün garip davranıyorsun." Osamu, hazırladığı çayı fincana doldurdu ve Atsumu'nun önündeki masaya koydu. Atsumu yorgunlukla ona bakarak çayından bir yudum aldı.
"Bölmeden dinle; Sabah kahvaltıya kalan çocuk arkadaşım değildi, Kita'nın lideri olduğunu öğrendim. Bu arada o adam beni tehdit ediyor. Kita'nın hapse girecek olma sebebini hâlâ bilmiyorum ama büyük ihtimalle Kiyoomi attırmaya çalışmıştır. Kita klana geri dönmek istediği için Kiyoomi onun serçe parmağını kesti. Ha bir de Kiyoomi beta değil omega olduğumu biliyor." Atsumu tek nefeste konuşurken Osamu ona her zamanki yüz ifadesiyle baktı.
"Taşak mı geçiyorsun?" Osamu ikizinin dediklerini tek tek algılamaya çalışırken Atsumu'nun tepkisini inceledi. Ciddi gözüküyordu. Osamu çayıyla birlikte Atsumu'nun yanına oturdu. Atsumu ona hayır anlamında kafasını salladı.
"Tamam, baştan başlayalım. Kiyoomi dediğin adam, seni neden tehdit ediyor?" Osamu, Atsumu'yu rahatlatmak için boşta kalan eliyle Atsumu'nun elini tuttu.
"Kita-san ve Shoyo ile arkadaş olduğum için benden yardım istedi. Yardım etmezsem de sevdiğim insanları teker teker öldürebileceğini söyledi, ki yapar da." Atsumu bıkkınlıkla nefes vererek çayını içti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Knew it | SakuAtsu
Fanfiction"Atsumu," Siyah, kıvırcık saçları yoğun feromondan ve terden dolayı alnına yapışmış adam, sarışının bileklerini daha çok sıkarken nefes nefese konuştu. "Omega olduğunu biliyorum." omegavers, toxic relationship, possessive behavior