cherry waves,

99 9 66
                                    

Sakusa, Atsumu'nun kolundaki hafif baskısını hissedince durdu ve ona döndü. Atsumu'nun gözlerindeki yalvarışı görünce iç geçirdi. "Atsumu, sadece kahvaltı hazırlayacağım. Hemen dönerim," dedi yumuşak bir sesle, elini nazikçe Atsumu'nun alnına koyarak güven vermeye çalıştı.

Atsumu derin bir nefes aldı, biraz daha sakinleşmişti ama hâlâ Sakusa'nın yanında olmak istiyordu. "İyi, ama acele et. İyi hissetmiyorum, sana meraklı değilim yani." dedi zorlanarak. Sakusa başını salladı ve yavaşça kolunu bırakarak odadan çıktı.

Sakusa sonunda odaya çıktığında derin nefesler alarak kendine gelmeye çalıştı. Bu her ne kadar Atsumu'yu rahatlatmak için olsa da etkileniyordu, pantolonunda bir çadır olmuştu ve şimdi bununla kahvaltı hazırlamalıydı. Alnına düşen saçlarını yana atarak hızla mutfağa gitti. Atsumu'nun onigiri sevdiğini biliyordu ama evde yapacak malzemesi yoktu. Alışverişe çıkıyorum diyip işlerini halletmek yerine cidden alışveriş yapmalıydı.

Sakusa iki kişilik tost ve omlet hazırladı, yanına da Atsumu'nun seveceği meyve suyundan doldurdu. Yemek yapmakta iyiydi ancak hızlı bir şeyler hazırlamak istemişti, Atsumu'yu tek başına bırakmak istemiyordu. Hazırladıklarını bir tepsiye koyarak tekrar odasına adımladı. Attığı her adımda Atsumu'nun tatlı kokusu ciğerlerini dolduruyordu ve bu ereksiyonu için hiç de iyi değildi.

Sakusa odaya girdiğinde Atsumu'yu yatakta uzanıyorken buldu, yastığını kendine çekmiş ve uyumaya çalışıyor gibiydi. Sakusa ona yaklaşarak elindeki tepsiyi masanın üzerine bıraktı. Feromonlarını odaya salarken elini Atsumu'nun alnına götürdü, ateşi var mı diye baktı. Atsumu kafasını hafifçe kaldırdı, Sakusa'ya kaşlarını çatarak baktı. Sakusa, Atsumu'nun yanına oturarak tabağı eline aldı. Atsumu'nun yatakta dikleşmesine yardım ettikten sonra tostu direkt olarak ağzına soktu.

Atsumu'nun kaşları ağzının bir anda tostla dolmasıyla çatılmayı bıraktı, yerini şaşkın bir ifade aldı. Sakusa ona kıkırdadı, tatlı olduğunu düşünüyordu. Atsumu tostunu ısırarak ağzından çekti. Ağzındaki parçayı yutarken kendisini izleyem Sakusa'ya baktı. "İğreniyor musun benden?"

Şimdi kaşlarını çatan Sakusa'ydı. Kafasını hayır anlamında salladı, Atsumu'nun dudağının kenarındaki kırıntıyı baş parmağıyla temizledi. "Benim yatağımda, benim kıyafetimle oturmana izin veriyorum ve az önce sana el işi verdim. Sence senden iğreniyor muyum?"

Atsumu dediklerini düşündü, tostundan bir ısırık daha aldı. "Niye yatmıyoruz o zaman."

Sakusa sesli bir nefes aldı. Atsumu onun için işleri daha zor hale getiriyordu. "Çünkü senden faydalandığımı düşünmeni istemiyorum Atsumu."

Atsumu cevap vermedi, bunun yerine sessizce tostunu yedi. Tostu bittiğinde meyve suyuna uzanarak yarısını içti, yarısındaysa midesi bulandığı için bıraktı. Sakusa yemeğini bitirdiğini düşünerek tepsiyi almak için ayağa kalktı. Sakusa'nın gideceğini fark eden Atsumu onun kolunu tuttu ve yatağa geri çekti. Sakusa bunu beklemediğinden yatağa düştü, Atsumu bu andan yararlanarak yatakta süründü, Sakusa'nın kucağına çıktı.

Sakusa ne olduğunu anlayamadan dikleşmeye kalkıştı, Atsumu onu göğsünden iterek sırtının yatak başlığıyla buluşmasını sağladı. Atsumu kendini Sakusa'nın giyinik alt tarafına sürttü, Sakusa zaten onun feromonları yüzünden sertti ve geri durmakta zorlanıyordu. Atsumu dolgun kalçalarını Sakusa'nın ereksiyonuna bastırdı. "Bana dokunmanı istiyorum."

Sakusa duvarının kırıldığını hissetti, yeterince kışkırtılmıştı. Nasırlı elleri Atsumu'nun kalçalarını kavradı. Hafifçe sıktığında Atsumu inledi ve kıpırdandı, Sakusa'nın aleti harekette zonkladı. Sakusa, Atsumu'yu kendine çekerek dudaklarını buluşturdu. Atsumu'nun bunu isteyip istemediğini bilmiyordu ama şu anda kontrol ondaydı. Atsumu'nun dudaklarına açlıkla saldırırken bir eli Atsumu'nun kalçasını sıkıyor, diğer eli Atsumu'nun vücudunu dolaşıyordu.

Knew it | SakuAtsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin