Üşüdüğümü hissetim, belim tutulmuştu üşümekten gözlerimi yavaşça açtığımda sabah olduğunu anladım. Dün gece ne yaşamıştım abi ben?
Ben burda ne arıyorum?
Benim suçum ne?
Abimin yaptığı hata yüzünden neden ben acı çekiyorum neden ! Neden?
Düşünürken gözümden yere düşen bir damla yaşa baktım beton ıslanmıştı ona baktığımda dahada ağladım hiçmi vicdan yoktu bu poyraz denen adamda?
Karnım çok açtı, susuzdum 2 gündü resmen ağzıma hiç bir şey götürmemiştim.
Ayak sesleri duyduğumda hemen sesin geldiği yere baktım poyraz gelmişti.
Ona doğru döndüm ve zar zor konuştum
AMARA : Çıkar beni burdan " Ağlamaklı gibiydi sesim
POYRAZ: Abin kendi ayağıyla bana gelene kadar burdasın ufaklık "dedi.
Bana ufaklık demişti kendini ne sanıyo bu dingil.
AMARA: Sen kendin demedinmi, kimlik değiştirmişler. Onları bulamassın ki " Dedim
POYRAZ: Sen varsın ya "
AMARA:Ben onların umurlarındamıyım sence?"
POYRAZ:Haklısın, seni sevselerdi bırakıp gitmezdiler" Hafif bir sırıtma gördüm yüzünde
AMARA:"Ne o hoşuna mı gitti beni bırakmaları? "
POYRAZ: "Hayır, senin yerinde olmak istemezdim sevilmeyen çocuk "
AMARA: " Sensin çocuk "
POYRAZ:" İyi düşün benmiyim gerçekten "
AMARA: "Sensin "
POYRAZ: "O YÜZDEN SENİ BIRAKTIKLARINI DUYUNCA ÇOCUK GİBİ AĞLADIN, KIRİZE GİRDİN "dedi .
AMARA : "Sanane "
POYRAZ: "Kapa çeneni şimdi, küçük"
AMARA: Lan bana ikidebir küçük deme 22 yaşındayım ben ne küçüğü salak "
POYRAZ: Senin o dilini keserim, duydunmu lan beni ! Seni şu anda öldürmüyorsam senle ilgili planlarım var demektir geri kafalı, bir daha bana karşı değil hatan sesin yükselirse acımam anladınmı gerizekalı , şimdi kalk bir şeyler zıkımlan "
AMARA: Senden gelen hiç bir şeyi istemiyorum, şimdi defol git "
POYRAZ: Sen bilirsin , açlıktan öl geber umrumda değil "dedi ve çıktı gitti.
Aç ve susuzdum, üstelik bu lanet olası ayağımda ağrıyordu. O kadar fazla üşüdüğüm için sırt kemiklerim bile soğuktan ağrıyordu.
Tekrardan yatağıma doğru uzandım ve tavana bakıp düşündüm.
Acaba roniya beni merak edip polise gidermi acaba.⚡NOT!!! ⚡
🌸(RONİYA AMARA'NIN EN YAKIN ARKADAŞI) 🌸(Bunu roniya olarak düşünün)
Roniya'yı düşünürken gözümden yaş aktığını hissettim
Onu çok özlemiştim.
O benim tek gerçek dostumdu. Onu düşünürken birden gözlerimin kapandığını hissettim ve uykuya teslim oldum...( RONİYA ASLAN)
RONİYA : Amara cvb ver
RONİYA :Kızım merak tan öldüm
RONİYA :HEYYYYYYY
(11:34)
RONİYA : Amara artık cvb verrr
RONİYA ARIYO........
(14:6)
RONİYA: Amaraaaaaaaaaa
RONİYA ARİYO...............
RONİYA ARİYO................
(17:39)
RONİYA ARİYO........
(22:58)
RONİYA: Yarın ilk işim size gelmek ve seni dövmek olucak amara
(SABAH)
RONİYA ARİYO......
Artık korkmaya başladım neden cvb vermiyo bu?
Hemen eşyalarımı toplayıp İstanbul'a bilet aldım doğru onlara gitmeliydim .
(İstanbula gelip Amaranın evine doğru gittiğimi düşünün)
(İstanbul)..
Onların evine doğru gitmeye başladım
Kapıyı tıkladım
Kimse açmıyo
Tekrardan kapıyı tıkladım..
Kimse yok galiba
Ne yapıcam ben şimdi offf, arkamdan gelen sesle o tarafa doğru döndüm yaşlı kadın bana doğru bir adım attı ve konuşmaya başladı
YAŞLI KADIN: Kime bakmıştın kızım
RONİYA:Şeyy ben arkadaşım amarayı aramıştım açmayınca merak ettim evine gelip sorayım dedim. Galiba yoklar siz nerde olduğunu biliyormusunuz acaba? "
YAŞLI KADIN: Kızım senin haberin yok mu? Onla gittiler. "
RONİYA: Ne! Nereye gittiler? Neden gittiler?
YAŞLI KADIN : Ay kızım sen bilmiyormusun 2 gün önce bir kaç araç geldi baran oğlumu sordular ama baran oğlum evde değildi. "
RONİYA:Eee
YAŞLI KADİN : E sonra bulamayınca amara kızımı aldılar, sonra da adam bağıra bağıra baranı verin kız alın diyordu, bende pencereden izliyordum valla. "
RONİYA: Eee abla tek tek anlatma sonra ne oldu?
YAŞLI KADİN : Ee valla adam amara kızımı çekiştire çekiştire arabaya bindirip götürdü. Sonra 10dk sonra da baran oğlum eve geldi birden evden çıkıp gittiler. Bu kadar biliyorum kızım başka da bilmiyorum, şimdi izninle kızım Ocak'ta yemeğim var hayırlı günler kızım "
RONİYA: Birdakika peki nereye gittiklerini biliyormusunuz acaba "
YAŞLI KADİN: Bilmiyorum kızım, ama yurtdışına gittikleri gibi bir şey duymuştum ama emin değilim "
RONİYA: Peki amara, amarayı kim götürdü yüzünü gördünmü tanıdıkmıydı? "
YAŞLI KADİN: " Tanımıyorum valla ".tm der gibi başımı salladım. Kadın gitti ben de evin önünde öylece kaldım.
Karakola gitmeliyim ya Amaranın başı dertteyse
Çok düşünmeden karakola doğru yürümeye başladım.......
BAŞ KOMİSER : Buyrun şikayetiniz nedir
(Olayları baştan sona kadar anlattım işte) .
RONİYA: tamamdı teşekkürler "Karakoldan çıktığımda kendimi çok kötü hissediyordum amara'nın başına bir zarar gelmesinden çok korkuyorum belki de şu an acı çekiyordur ,korkuyordur ve ben yardım edemiyordum ona.
Ne yapmam gerekiyor onuda bilmiyorum.
Aklıma bir şey geldi tehlikeli ama işe yarar
Hemen telefonumu çıkarıp Eceyi aradım
ECE : ALO
RONİYA: Ece bana yardım etmen gerekiyo
ECE :Sakin ol ! Ne olduğunu baştan anlat "
RONYİA:Anlatıyorum dinle."ECE :Anlat
( HERŞEYİ ANLATTIM İŞTE)
ECE: Tm sakin ol ben hallederim şimdi, ulaşırsam sana haber veririm şimdilik BB"
RONİYA:Tm BB"
Ece'nin sevgilisi biraz tehlikeliydi hatta birazı bırak çok tehlikeliydi. Ondan yardım istemekten başka şansım yok tu. Umarım amarayı bulur.
AMARA'NIN AZINDAN
Gözlerimmi açtığımda ne kadar uyuduğumu ankamadım her halde satteldir aç susuz uyuyordum, karnım ağrıyordu.
Yavaşça ayağa kalkıp kapıya doğru yürüyüp etrafa baktım odada sadece kapı vardı pencere falan yok tu, demir parmaklıklara doğru kafamı az bir şey uzattım ve birini gördüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜRGÜ
RomanceAbisinin yaptığı hata yüzünden hiç tanımadığı kızı yanında tutsak eden ve delirmesine sebep olan poyraz Araz Ondan kurtulmak için her gece kaçmaya çalışan Amara kılıç.