Eve geldiğimde annem evde yoktu ne kadar güzel (?) odama çıkıp üstümü değiştirdim.Tekrardan salona geçtim.
''Kötü kız.. Hmm artık bu klişe olmuş bir cümle.Senenin başında Mira kötü kız olmak istedi.Peki neden böyle bir şey istedi? Aslında her şeyin matematiği çok kolaydı.Bunu sadece düşünmek gerekiyordu.''
Telefonumu elime aldığımda istemsizce Burak'ı aramak istedim.Bunu gerçekten istedim.Bir yerde yanlış yapıyorum.Nerede olduğunu bulamadığım bir yanlış.Hani şu hocaların sınavları hazırlarken kıyıda köşe kalan küçük bir bilgi gibi.Farkedilmeyen fakat en önemli yanlış.
Hayatımda hergün bir şey oluyor.Bu kötü bir şey çünkü artık kime güveneceğimi bilmiyorum.Elim kolum bağlanmış durumda.Burak'ın yanına gitmeli ve onunla konuşmalıyım.Alacağım tepki konusunda ya da nasıl bir manzarayla karşılacağımı bilmiyorum ama risk almalıyım.Odama tekrardan çıkıp çıkardığım kıyafetleri tekrardan giyerek evden ayrıldım.
Hızlı adımlarla yürüyordum.
Evlerinin önüne geldiğimde derin bir nefes aldım ve kapıyı tıktıkladım.Kapıyı açan annesiydi beni görünce gülümsedi ve Burak'a seslendi.Burak beni gördüğünde şaşırdı.
Burak:Tamam bekle bir dakika geliyorum.
-Tamam
Yaklaşık 1 dakika sonra kapı açıldı.Burak annesini öptükten sonra dışarı çıkıp kapıyı kapattı.İleriye doğru yürümeye başladım.Diğecek hiçbir şey yoktu sadece yürüyorduk.Parka geldiğimizde banka oturdu.Bende onun yanına tabii...
Burak:Evet dinliyorum.
-Hiç mi barışmak istemedin ? Burak sen bana güvenmedin.
Burak:Bak Mira benim yerimde olsan sende böyle düşünürsün.
-Sen benim namusundan şüphe ettin
Sesimi yükseltmiştim.
Burak:Çünkü her şeyinle benim ol istedim.Anlamıyorsun ya da anlamak istemiyorsun bilmiyorum Mira.Seneye son senemiz ve ben üniversiteyi seninle aynı şehirde,aynı okulda,aynı bölümde,aynı sınıfta olmak istiyorum.Hatta aynı evde kalalım gerekirse evlenelim istiyorum.Ama sen bir türlü anlamak istemiyorsun.Eğer güven sorgulanıyorsa sevgi de sorgulanmalı diye düşünüyorum.
O sesini iyice yükseltmişti.Gözyaşlarım istemsizce akıyordu.Ne diyeceğimi bilmiyorum yaşlı gözlerle Burak'ın suratına bakıyordum.
-Seni sevmediğimi düşünüyorsun? Burak kafam durdu böyle düşündüğünü bilmiyordum.Beni dinle çadırda kaldığımız geceyi hatırlıyor musun ?
Burak:Evet
-Ondan öncesinde sadece senden intikam almak istiyordum.Başka zamanlarda da senden intikam almayı düşündüm ama yapamadım.Yapamazdım Burak çünkü sana aşık olmuştum.Tekrardan.Tekrardan bu hataya düştüm.Belki hata değil.Ama belkide hala beni kandırmaya çalışıyorsun bilmiyorum.İnanmak istiyorum kendimi sana bırakmak istiyorum.Bizimkisi basit lise aşkı olsun istemiyorum.Belkide geçmişte olanlar yüzünden sağlıklı bir ilişkimiz olmuyor onu da bilmiyorum.Lanet olsun Burak hiç bir şey bilmiyorum.
Ağlamam hızlanmıştı.
-Belkide artık bırakmalıyız.Tamamen bitirmeliyiz.
''Burak Mira'ya sarılmıştı.Kulağına
-Şhh.Bitemez çünkü bu basit bir lise aşkı değil.
Uzun bir sarılıştan sonra birbirlerinde ayrılmıştı ama bu sefer birbirlerine kavuşan şey dudakları olmuştu.Uzun süre ayrılığın özlemiydi bu.''
(BURAK)
Beraber yaklaşık 1 saat vakit geçirdikten sonra yavaş yavaş hava kararmaya başlamıştı.Mira'yı evine bıraktım.Bugün gerçekten de çok güzeldi.Tekrardan mutlu hissetmek güzeldi.Her şeyiyle güzeldi bugün.Bugünü asla unutmayacağım...
(MİRA)
Sabah uyanır uyanmaz aynanın karşısına geçtim ve kendime gülümsedim saçlarımı dağıtıp kahkaha attım.Bugün çok mutluydum çünkü Burakla barışmıştık ve okula beraber gideceğiz.Aşağıya inip bir kasenin içine sütü doldurup içine mısır gevreği attım.Yumuşayınca tadını daha çok beğendiğimden odama tekrardan çıkıp üstümü giydim.Saçım birazcık yağlı ve şuanda vaktim olmadığı için at kuyruğu yaptım.Küpelerimi taktım.Azıcık da makyaj işim bitmişti.Mutfağa tekrar inip mısır gevreğimi yedikten sonra banyoya geçtim dişlerimi fırçaladıktan sonra içeri geçip Burak'ı beklemeye başladım.
(BURAK)
Sabah uyandığımda dinçtim en azından okula gitmek için ve erken kalmak için artık bir sebebim vardı.Mirayla yaklaşık 3 hafta ayrı kaldık.Onu gerçekten çok özledim.Her anım onunla geçmesini istiyorum ve bunun için okula katlanabilirdim.Yatağımı düzelttikten sonra hemen üstümü giydim.Annemin uyku sersemiyle hazırladığı kahvaltıyı yaptıktan sonra dişlerimi fırçalayıp,saçımı düzeltip evden çıktım.
Hızlı adımlarla eve doğru ilerlerken bir yandan da ona evden çıkması için mesaj atıyordum.Geçmişe bağlı kalmamamız beni mutlu ediyor.Yani aslında bunu yeni yeni yapıyoruz.Artık kendimi suçlamıyorum evet çok büyük hatalar yaptım ama bunları telafi etmeye çalıştım halada çalışıyorum.Evlerine geldiğimde Mira beni bekliyordu,beni fark ettiğinde yanıma koşarak geldi.Bana göre kısa ama zamana göre uzun bir sarılıştan sonra el ele tutuşup okula doğru yol aldık.
(MİRA)
Okula girdiğimizde herkes ağzı bir karış açık bize bakıyordu.Burakla bu duruma gülmüştük.Sınıfa doğru ilerlerken Selin yanımıza gelip ikimizede sarıldı.
Selin:
-Tebrik ederim.
-Sağol canım.
Burak:
-Sağol Selin.
Selin:
-Mira çıkışta işin yoksa bir şey konuşmalıyız.
-Sorun değil Selin eğer Beyza hakkındaysa Burak'ta biliyor.
-Ha tamam o zaman çok önemli bir şey öğrendim.Çok fazla önemli.
-Şimdi söyle.
-Olmaz biri tarafından dinleniyor olabiliriz.Aslında biraz korkuyorum.
-Tamam gel sınıfa geçelim sende tek dolaşma o zaman bizimle takılırsın demi aşkım
Burak
-Aynen bebeğim.Ben korurum ikinizi.
Ben korurum ikinizi derken belimi tutarak kendine çekmişti.Sanırım etkilenmişti bu konuşmadan.
Burak'ın yaptığı bu hareket değilde daha çok Selin'in surat ifadeleri dikkatimi çekmişti.Gerçekten korkmuşa benziyordu.Beyza Selin'i bile bu kadar korkutacak nasıl bir şey yaptı acaba?
ÖNCELİKLE HEPİNİZDEN TEKER TEKER ÖZÜR DİLERİM.UZUN BİR SÜRE YENİ BÖLÜMÜ BEKLEDİNİZ.SINAVIM VARDI TERCİHLER FELAN AMA HER ŞEY BİTTİ VE ARTIK SERİ BİR ŞEKİLDE YENİ BÖLÜMLERİ YAZIP SİZLERLE BULUŞTURACAĞIM.BUNDAN SONRADA HİKAYENİN BÖLÜMÜNÜ ŞU ŞARKIYLA OKUYUNUZ DİYE ŞARKILAR KOYACAĞIM.HER NE OLURSA OLSUN BU HİKAYEYİ OKUMAYA DEVAM ETTİĞİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.SİZLERİ SEVİYORUM xx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ KIZ
Teen FictionMira 16 yaşında bir genç kızdır annesi ve babası ayrıldıktan sonra yıkılan ve kendine önem vermeyen kız okulda alay konusu olup ezilmiştir o zamanlar okulun Kötü çocuğu Burak'la kötü kızı Selin ikisi bir olup bu kızı intihara doğru sürüklemeye çalış...