Selin:Yani beni hala seviyor demektir bu.
-Evet,öyle de neden şaşırdın bu kadar?
Selin: Dün öle dememişti.
-Dünü bıraksana sen.Baksana demek ki pişman.
Selin: Şuan nerede? Biliyor musun?
-Kumsalda.
Burak'ın nerde olduğunu bilmiyordum ama sürünsün pislik. Geçen sene bana yaptıklarını onlara bir bir ödeteceğim.Büyük ihtimalle Burak beni seviyor belki geçen senede beni seviyordu ama Selin'e uydu.Ona uymayacaktı onun dediklerini yapmayactı beni karşısına almayacaktı.Belki beni sevmiyor.Bir ihtimal veriyorum.Seviyor olabilir.Burak'ı elbet bir gün affedeceğim,ama bu o kadar kolay olmayacak.
Selin dediklerime inanıp sınıftan hızlı bir şekilede çıktı.Selinle hoca koridorda karşılaşmış olabilirler çünkü 2 dakika sonra hoca geldi.Dersimiz matematik Selin'nin yapamadığı derslerin başında.Bu sene Selin'in matematiği veremeyecek galiba.Ovv çok yazık.Hoca yoklamayı alırken kapı tıktıklandı ve ardından kapı aralandı.Gelen Burak idi.
Burak:Hocam çok özür dilerim.Gelebilir miyim ?
Hoca:Bir daha olmasın.Şimdi geç.
Burak'ın sırasına oturmuştum.
Burak: Yerime neden oturdun ?
- Selin benim yerime oturmuştuda bende o yüzden geçtim istersen kalkarım.
Burak:Kalkmada gerek sandece yana kayman yeterli biraz daha ayakta durursam hoca kızacak.
Gülümsemişti.Bende gülümseyip biraz yana kaydım.Yanıma oturdu.
45 DAKİKA SONRA
Matematik dersi bitmişti teneffüste Selin sınıfa geldi.Gelir gelmez Burak'ı yanına çağırdı
ne konuştukları hakkında bir bilgim yoktu Selin ona neler dediyse Burak çok sinirlenmişti kolumdan tutup yürümeye başladık.-Burak kolumu bırakırmısın lütfen ?
-..........
Arabaya binmiştik çok hızlı kullanıyordu ve kapılarıda kitlemiş.Sorduğum sorulara cevap vermemesi artık beni sinirlendirmişti.
-Seni lanet olası pislik nereye gidiyoruz bir cevap ver artık!
-Sus
- Ya ne yaptımda şimdi ben.
- Öğreneceksin
-Nereye gidiyoruz onu söyle.En azaından telefonumu verde annemi arayayım.
-Tek derdin annen olsun onu ben hallederim.
-Nasıl halledeceksin
Burak eline telefonunu alıp annemi arıyordu.Birkaç defa çaldıktan sonra annem telefonu açmıştı.
-Merhaba Sezen Teyzecim nasılsınız ?
-İyiyim canım sen nasılsın ? Bir şey olmadı inşallah.
-İyiyim iyiym bir şey olmadı sadece sizden izin alacağım.
-Ne izni canım ?
-Mirayla çok sıkıldıkta bizim ormandaki eve gideceğiz sizin için bir sorun olur mu? Yarın en geç ertesi günü döneriz.
-Hayır hiç sorun olmaz.Miraya iyi gelir hem.
-Aynen Sezen Teyzeciğim.Çok teşekkürler.
-İyi keyifler
Annem Burak'ı sevmezdi noldu birden ? İyi bari çok fazla durmayacaktık.Ama korkuyordum,gerçektende korkmuştum.İstem dışı gözyaşlarım akıyordu.
-Ya Burak nereye gidiyoruz napacağız orada lütfen geri dönelim.
Dedim ağlayarak.
Burak arabayi sağa çekti derin bir nefes alıp bana doğru döndü gözyaşlarımı sildi.
Burak:Tamam korkulacak bir şey yok sadece konuşacağız.
Benim bir şey söylememe izin vermeden arabayı tekrar çalıştırdı.Lanet olsun,nefret ediyorum senden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ KIZ
Ficção AdolescenteMira 16 yaşında bir genç kızdır annesi ve babası ayrıldıktan sonra yıkılan ve kendine önem vermeyen kız okulda alay konusu olup ezilmiştir o zamanlar okulun Kötü çocuğu Burak'la kötü kızı Selin ikisi bir olup bu kızı intihara doğru sürüklemeye çalış...