İşin Gerçeği...

5.3K 287 22
                                    

Acı hissetmiyordum ama zihnim artık odaklanma yeteneğini kaybediyordu sanırım.Bu kadar da salak olamazdım.

-Burak gitme dur.

Çıkardığım bu cırtlak sesten kendim bile nefret etmiştim.Derin nefes aldım.Seçimimi yapmıştım.Aklımın içinde mükemmel şeyler dönüyordu.Ne yaptığımdan çok emin ve herşeyi şu an itibaren planladım.

-Özür dilerim,birden ağzımdan çıktı.Evet farkındaydım,herşeyin farkındaydım.Sadece farkında olmak istemedim.İşime gelmiş olabilir.Çünkü sana bir daha güvenmek demek geçmişi unutmak demek.Ama sen,evet sen o güveni tekrardan kazandın ve ben emin olamadım nedeni ise senin yüzünden oldukca zor zamanlar geçirdim.Çok acı çektim ve bir daha çekmekten korktum.Beni anlayabiliyor musun ?

Burak:Sen zor zamanlar geçirirken benim hayatım mükemmel değildi.Evet oldukca fazla hatalıyım.İnkar etmiyorum.Asla.Bu söz konusu bile olamaz.Ama artık ağlamak yok.Geçmişe göre yaşamkta yok bebeğim.Ben varken seni kimse ağlatamaz.

-Ama.........

Ağzımdan sadecebir kelime çıkabilmişti.Bir şey dememe izin vermeden dudaklarıma yapışmıştı.Yaklaşık 10 saniyelik bir öpüşmeden sonra geriye açıldık.Bana gülümsemişti , bende ona gülümseyip sarılmıştım.Daha sonra elimden tutup tekrar arabaya bindik.Nereye gittiğimizi gene bilmiyordum.Ama bildiğim ve gördüğüm bir şey vardı...

''İkimizde deli gibi sırıtıyorduk''

Hala nereye gittiğimizi bilmiyordum.Nerelere gidebileceğimizi düşünüyorum.Düşünüyorum.Ama aklıma hiçbir yer gelmiyor.Birden Burak'ın telefonu çalmaya başladı Burak arıyan kişinin ismini görünce surat ifadesi birden ciddileşmişti.

Ne mutlu ki Burakla Mira artık sevgililerdi.Bunlar sadece olayın yüzeysel bölümleriydi.İkiside gerçekten birbirlerini seviyorlar mı ? Yoksa geçmişin öcünü almak için bir oyun mu.Aslında şu ana kadar ki bölümlerde.Mira sadece sinirlenip konuştu.Konuştu.Fakat hiç bir şey yapmadı.Sizce neden yapmadı? Kötü olan hep Burakla Selindi.Ama gerçekler sizin gördüğünüz gibi değildi.Hikayede gerçek şu ki belki sizlerde anlamışsınızdır.Burak gerçekten Mirayı seviyor.Ama aynı şeyler Mira için söylenilemez tabiki de.

YENİ BÖLÜM 

+40 VOTE DE GELİR <3

YORUMLARINIZI BEKLİYORUM <3

KÖTÜ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin