Yalvarırım Olmasın...

4.8K 210 5
                                    

-Selin.Senin ne işin var Burak'ın yanında?

Selin:Be..Ben sadece Burak'ı merak ettim.

-Neden merak ettin acaba?

Selim:Eee sana mı soracağım Mira'cım.Burak arkadaşım.Ona ihtiyacım vardı konuştuk birazcık.Korkma.Yemem sevgilini

-Telefonunu Burak'a ver.

Burak:Aşkım.

-Burak.

Burak:Sevgilim tuvaletteydim.Selin de beni görmek istemiş.Konuştuk birazcık.Oda gidiyordu zaten.

-Tamam bende bugün okula gelecek misin diye aramıştım?

Burak:Okula gitmek yerine bir şeyler yaparız diye düşünmüştüm.Sen karar ver.

-Gönlüm bir şeyler yapmak diyor ama okula gitmemiz gerekiyor aşkım.Kalıcam bu sene okulda valla.Raporumu vereyimde kurtulayım birtanem olur mu?

Burak:Farketmez benim için bebeğim.

-Tamam okulda görüşürüz o zaman.

(BURAK)

-Mal mısın Selin telefonu neden açıyorsun?

Selin:Kendine gelsene artık.Mira'nın seni sevdiği yok.Geçen senenin öcünü bu sene senden alacak.Bakıyorumda sen kendini kaptırmışsın ona.Yapma Burak bu hataya düşme lütfen.

-Hayır,Selin.Bu sefer sen yanılıyorsun.Mira beni seviyor bende onu çok seviyorum.

Selin:Seni sevseydi sana güvenirdi öyle değil mi ?

-Güveniyor zaten.

Selin:Hahaha ne içtin sen ya ? Bende istiyorum valla çok güzel kafa yapıyormuş.

-Salak salak konuşma ya git işine hadi.

Selin'in kolundan tutup dış kapının oldu yere doğru iktirdim.

Selin:Asıl sen salak salak konuşuyorsun.Sana güvenmese gecenin bir vaktinde evinin önüne kadar gelir miydi? Gelmezdi.Güvenmeseydi gelmezdi.Seven insan güvenir Burak.Tıpkı bir zamanlar sana güvendiğim gibi.Senin anlayamadığın taraf bu.Sen onu çok seviyorsun diye onunda seni çok sevdiğini düşünüyorsun.Ama öyle bir şey yok Burak.O seni sevmiyor ve seni haketmiyor.Geçen sene onca yaptıklarımızdan sonra seni bu kadar kolayca affedebilmesinden anlamlıydın zaten.Neyse ama ben salakça konuşup başını ağrıtmışımdır şimdi kusura bakma.

Kapıyı hızla çarpıp evden ayrıldı.Şoku üzerimden atamamıştım.Hala kılım bile kıpırdayamıyordu.Söyledikleri kafama oldukça çok takılmıştı.Sanırım bugün okula gitmeyeceğim.Şuan bebeklik yapıyormuşum gibi hissettim lakin oturup düşünmem lazım.

(MİRA)

Burakla konuşmamı bitirdikten sonra.Kahvaltımızı bir güzel yapıp evden ayrıldık.Okula yeni başlayan çocuklar kadar heyecanlıydım.Koleje gittiğim için hocalar pek kızmaz ve sözlümüze düşük vermez.Zaten her sınavdan 90'ın üstünde alıyoruz.Kolej tarzı okullarda.Zeka değil para ön plandadır.Zenginseniz zaten olay bitmiştir.Okula çok az yolumuz kaldı.

Beyza:Burak kesin geliyor mu kanka?

-Geleceğini söyledi ama.

Beyza:Gelir o zaman kanka.

Okulun içine girmiştik.Ezgi bizi gördüğünde ağzı açık bir şekilde bize koştu.Hayvan gibi bağırışmanın ve sarılmadan sonra.Nihayet adam akıllı konuşmaya, sınıfa doğru yürümeye başladık.Sınıfa girdiğimizde sıralar düzenli tahta ise bembeyazdı.Çok fazla alışık olduğum durum değildi.Sınıfta bir kaç arkadaşla selamlaştıktan sonra Burak'ın olduğu sıranın yanına geçtim.Beyza Burak'ın sırasına Ezgi ise benim masamın üstüne oturdu.

KÖTÜ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin